Sæson 23-24

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #877 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Men det skal ikke opveje det dårlige spil, at dommeren så også ligefrem giver Atleti en stor fordel ved at undgå at dømme de små frispark, mens han overser flere klokkeklare ting. Det er den vanlige snak efter en fodboldkamp, men jeg kender godt din holdning omkring, det at bruge dommeren som undskyldning for et nederlag. Det er du ikke meget for, slet ikke hvis vi så også spiller ringe!

Men hvis vi altid spiller ringe, så er det sgu ikke let når aktionerne fra dommerens side er så kampafgørende som de var igår, slet ikke når der også er et VAR rum!

Er Bellinghams tackling til rødt?? Han trækker sig da!
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #878 af 9eren
Husk i øvrigt på at Celta også blev frataget et straffe mod Barcelona.. Det er det vi er op at kæmpe i mod hver sæson, og har været det siden tidernes morgen.

2 år 10 måneder siden #879 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 23-24

9eren post=167899 skrev: Husk i øvrigt på at Celta også blev frataget et straffe mod Barcelona.. Det er det vi er op at kæmpe i mod hver sæson, og har været det siden tidernes morgen.

​Find lige Rosita frem og tag ud og bekæmp nogle vindmøller ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 10 måneder siden #880 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
Girona, Napoli, Sevilla og Barcelona på udebane den næste måneds tid. Av.

Napoli kan vi godt tabe til og stadig gå videre fra gruppen selvfølgelig. Men det er altså ikke en nem oktober det her. Vi skal til at komme igang, som i lige nu!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

2 år 10 måneder siden #881 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24

Ramos4 post=167901 skrev: Girona, Napoli, Sevilla og Barcelona på udebane den næste måneds tid. Av.

Napoli kan vi godt tabe til og stadig gå videre fra gruppen selvfølgelig. Men det er altså ikke en nem oktober det her. Vi skal til at komme igang, som i lige nu!

​Jeg er helt enig, der skal strammes op efter opgøret mod ATM. Men du får det godt nok også til at lyde som om at vi er i dyb krise. Jeg ved godt at du er super pessimistisk og det skal der også være plads til. Men kom nu lige..op med humøret..bare lidt. Så står det altså heller ikke værre til. Vi har allerede overstået flere svære kampe (ATM, Bilbao og Sociedad) og er trods alt kun 1 point efter. Nu kommer Vini tilbage og det kan forhåbentlig hjælpe lidt i offensiven og mon ikke at Nacho nu også er at finde i start 11'eren. Det må alt andet lige hjælpe.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #882 af 9eren
Vinicius er tilbage og Arda også snart klar. Vi skal nok komme tilbage. Denne kamp i dag var en af de kampe, hvor man ikke kan regne med 3 points.

Morata er jo on fire

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #883 af 9eren
Bemærkelsværdigt at Arribas, Morata og Kubo ligger i toppen af topscore listen sammen med Bellingham og Lewa.

2 år 10 måneder siden #884 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 23-24
​Arda er en spinkel 18 årige dreng, Jeg har absolut ingen forventninger til ham. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 år 10 måneder siden #885 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24
​Ja det bliver godt at få vores offensive spiller tilbage, der mangler vi virkelig - men på den anden side er det jo også "ligemeget", hvis Ancelotti kun vil bruge en af dem af gangen :D ej tænker ikke det bliver normalt, men forstår ikke den mand nogen gange. 

Og hvad har han imod Nacho? Hver sæson starter han helt ude i kulden og så skal han kæmpe sig tilbage hver sæson og vise han er bedre end de andre (hvilket han gør gang på gang). Jeg siger ikke han skal starte når alle er klar, men han burde da være første reserve på alle de 4 pladser nede i forsvaret. Mendy må simpelthen ikke få en rolle på det her hold.

2 år 10 måneder siden #886 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Ancelotti prøvede jo det samme mod Barca og vi fik en ordentlig omgang høvl. Nu prøvede han så igen mod ATM med samme resultat. Jeg er ret sikker på at han ikke gør det igen nu. Nacho SKAL starte. Jeg ved dog ikke hvor det vil være bedst at placere ham...der er så mange huller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

2 år 10 måneder siden #887 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 23-24

9eren post=167904 skrev: Bemærkelsværdigt at Arribas, Morata og Kubo ligger i toppen af topscore listen sammen med Bellingham og Lewa.

Kubo har været til låns i flere sæsoner uden det store gennembrud. Det ser ud til, at dette er hans gennembruds sæson. Lad os håbe det fortsætter.

Hvis Arribas fortsætter, så skal han hentes tilbage. Måske ikke til startopstilling, men til en Asensio rolle.

Vi har også Guler og Brahim i truppen. 

Vi kan potentielt have nogle af Kubo, Arribas, Guler, Brahim Diaz, Vinicious, Rodrygo, Endrick og Mbappe i truppen næste sæson.

Fælles for dem er de alle er omkring 175, så vi skal ihvertfald ikke have en træner, der spiller udelukkende med indlæg.

2 år 10 måneder siden #888 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

Kiwes post=167902 skrev:

Ramos4 post=167901 skrev: Girona, Napoli, Sevilla og Barcelona på udebane den næste måneds tid. Av.

​Jeg er helt enig, der skal strammes op efter opgøret mod ATM. Men du får det godt nok også til at lyde som om at vi er i dyb krise. Jeg ved godt at du er super pessimistisk og det skal der også være plads til. Men kom nu lige..op med humøret..bare lidt. Så står det altså heller ikke værre til. Vi har allerede overstået flere svære kampe (ATM, Bilbao og Sociedad) og er trods alt kun 1 point efter. Nu kommer Vini tilbage og det kan forhåbentlig hjælpe lidt i offensiven og mon ikke at Nacho nu også er at finde i start 11'eren. Det må alt andet lige hjælpe.

​Men det er jo stadig nogenlunde samme trup der endte 10 point efter sidste sæson? Vi vandt altså ikke ligaen sidste sæson. Vi var langt efter. Hvad skulle være positivt i, at truppen er nogenlunde uændret og træneren den samme :D Vi skulle da have forbedret os i transfervinduet, ikke satset på status quo.

Barca har alle dage (i nyere tid) været et bedre turneringshold end os, fordi de har en spillestil de kender ud og ind. De har Ter Stegen og Lewandowski til at afgøre tingene i hver ende, hvis det skulle være nødvendigt. Vi har skilt os af med Benzema og Courtois er langtidsskadet.

Jeg kunne godt vælge at være optimistisk for optimismens skyld, men jeg synes ikke der er noget som helst at have det i. Det er helt objektivt sådan jeg ser på det. Ville ønske det forholdt sig anderledes. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, El Siete

Leveret af Kunena Forum