Real Madrids hold 2013/2014:
- Mou94
- Gæst
-
Iker
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Illara - Modric
Isco - Özil - Ronaldo
Benzema
Bænk: Lopez, Pepe, Nacho, Alonso, Khedira, Kaká, Jesé og Morata.
Carvajal og Marcelo støder med frem, så vi får noget bredde. Illara og Modric kan agere hhv. skraldemand og spilstyrer. Isco og Ronaldo kan trække ind i banen og udfordre, samt kombinere med Özil og dermed skabe uro i modstanderens forsvar. Evt. kan Isco og Özil bytte rundt i løbet af kampen og dermed skabe forvirring.
Synes det er den mest optimale opstilling :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Så må det os være nok med diverse sindsyge forslag...
DETTE ER KLART den mest sandsynlige opstilling real kommer til at spille med...
Måske kan Lllarra overraske os alle og slå Khedira af, det tror jeg dog næppe da Tyskeren jo er KLASSER over ham lige nu ihvertfald... og det ændre et U21 EM ikke på med al respekt...
....................Iker
.............Varane.....Ramos
Carvajal............................Marcelo
.............Khredir........Modric
.........................Øzil............
....Isco...............................Ronaldo
....................Benzema
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Det sindsygt at folk hellere vil have Spansk end det stærkeste hold... Jese er jo ikke i nærheden er hverken Di Maria, Isco, Øzil.. så forstår ikke han skal spille på den position og rykke rundt på alt... det alt for POP'ede at smide Ronaldo op som angriber, Øzil på Højrekant Isco som MIDT MIDT langt tilbage... BARE FORDI JESE SKAL SPILLE...! sindsygt...
Måske kan Lllarra overraske os alle og slå Khedira af, det tror jeg dog næppe da Tyskeren jo er KLASSER over ham lige nu ihvertfald... og det ændre et U21 EM ikke på med al respekt...
....................Iker
Uanset hvor romantisk jeg er inderst inde, tror jeg at vi ser en bund-rutineret Arbeloa starte sæsonen ud på højrebacken. Mit øje til ham døde 100% sidste sæson, men sådan tror jeg ikke Carlo og holdkammeraterne ser på ham. Ved ikke hvorfor jeg føler det sådan. Ikke at jeg ikke tror Carvajal kan slå igennem, tror bare ikke han gør det fra start. MODBEVIS MIG DANI!
Men lad os nu se, man har jo lov at håbe at disse "sultne" unge spaniere kan så meget, som den nye madridismo lover i ånden ;)
Raul-Madrid skrev: Det sindsygt at folk hellere vil have Spansk end det stærkeste hold... Jese er jo ikke i nærheden er hverken Di Maria, Isco, Øzil.. så forstår ikke han skal spille på den position og rykke rundt på alt... det alt for POP'ede at smide Ronaldo op som angriber, Øzil på Højrekant Isco som MIDT MIDT langt tilbage... BARE FORDI JESE SKAL SPILLE...! sindsygt...
....................Iker
Raul Madrid.
Det er min tanke at du ikke aner hvilken klasse Jese er i, din sammenligning med de andre spillere på første holdet er jo også helt omsonst og ligegyldig.. Dog,,,, Di Maria viste hele sidste sæson, at han ikke kunne lægge en aflevering over 5 meter.
Har valgt at takke af på forum!
Gad vide hvilken top spiller kunne slå jese af i din egen lille hugol verden..
asp3200 skrev: Hugol. Du er jo fuldstændig blæst i jese. Er du hans manager:)
Gad vide hvilken top spiller kunne slå jese af i din egen lille hugol verden..
Han har flere gange argumenteret for at sælge Ronaldo og lade Jesé spille venstrekant, så bare lad den ligge, der kommer vidst ikke det store ud af at fortsætte diskussionen.....
Har valgt at takke af på forum!
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
han er bare ikke i nærheden af nogle af de nævnte spillere!
Og grunden til jeg sammenligner ham med f.eks. Di Maria, er jo fordi personen over mig har valgt at lægge Jese på Di Maria's / Iscos plads??
din argument til jesperA er følgende: Viser hvor meget du har fulgt med jesper a!!
Mit argument til at du vil Ha Jese istedet for Ronaldo,Di Maria eller hvor du vil ligge ham er så følgende: Viser hvor meget du har fulgt med HUGOL!
RAUL!!!!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvis ikke der er plads til Jesé blandt nr. 12-25 i truppen, så kan vi lige så godt lukke La Fábrica.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Han flakkede rundt i de kampe jeg så, i samme frie rolle som Ronaldo har. Flere gange trak han ind fra venstre og skød udefra, så det er jo som man ser kampene.. Jeg synes i hvert fald idéen om at sælge Ronaldo er tosset, men jeg er enig i at Jesé bør integreres i en eller anden rolle, dog måske lige drastisk nok at han skal være fast mand allerede...Hugol skrev: Viser hvor meget du har fulgt med jesper a. Jese ligger i højre side og lå også i højre side på u20. Det har jeg argumenteret for i et halvt år karlsmart
Som jeg ser det så er isco arvtager til den højre wing og så er di maria backup. Jese kommer nok lidt ind men tror ikke han får mere end 15 kampe med sporadiske indskiftninger. Forstår ikke hvorfor han ikke selv vil ud og spille fast, bevise sit værd og så komme hjem a la carvajal.
Mere erfaring vil han få og hans talent vil blive testet.
Så også en del kampe under U-20 og der lå han meget på midten, selvom opstillingen sagde højre wing.
Xavi e Iniesta en los 2 ultimas temporadas: 52 asistencias
Özil: 2 ultimas temporadas 57 asistencias.
Xavi e Iniesta a su edad eran suplentes