Real Madrids hold 2013/2014:
Manse skrev:
Altså som jeg læser artiklen nævner Ancelotti ingen steder at Higuain skulle blive i klubben.Siempre Madrid skrev:
Siempre fiel skrev:
rene skrev:
Siempre Madrid skrev:
rene skrev: uddelukkende et prestige køb fra florentinos side af og ikke et køb Carlo vil have på holdet, som han jo selv har udtalt flere gange nu.
Link! Det må være let at finde, når han flere gange har udtalt det. Jeg venter spændt!
Her er nogle links;
metro.co.uk/2013/07/20/carlo-ancelotti-r...n-will-stay-3891027/
www.101greatgoals.com/blog/carlo-ancelot...e-fabio-coentrao-as/
Overskriften er "Carlo Ancelotti: Real Madrid don’t want Gareth Bale and Gonzalo Higuain will stay" - og det er så dén udtalelse man ska ta for den evigtgyldige sandhed ;-)))) Personligt glæder det mig dog at høre at Higuaín blir - det var det jeg havde håbet på hele sommeren..
Bare vent til de hører det i Napoli ;-)
Higuain is a great player and I’m very happy to have him here,’ he added.
‘We had a good conversation about the future. I won’t reveal details, but it was good.’
hvor står der i disse citater at han skulle være blevet i klubben?
Når man ser på sådan nogle informationssider, så burde man nok læse de direkte citater, istedet for en opmærksomhedssøgende overskrift
Higuain is a great player and I’m very HAPPY TO (HAVE HIM HERE),’
Jeg er meget glad for at have ham her (i Real Madrid slf, medmindre Ancelotti også var træner for Napoli, så menes der Real med her).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Jeg vil da sige, at jeg er rimelig tilfreds med hans præstationer, hvis man tager de antal minutter han har fået med A-holdet i betragtning.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Siempre Madrid skrev: Elkrimi sagde det.
Carlo Ancelotti er klar over, at forhandlingerne er inde i en afgørende fase og derfor er han meget forsigtig med at udtale sig om emnet, væsentligt mere forsigtig end for et par uger siden, hvor han erkendte, at Bale var en rigtig dygtig spiller, som man var meget interesseret i.
Jeg synes ikke, at der er noget der taler for, at Gareth Bale ikke spiller i Real Madrid efter den 1. september.
Jeg bed i øvrigt også mærke i de nye spilleres trøjenumre. Carvajal 15, Isco 23, Illara 24, Jesé 20, Morata 21, Denis 29, Casemiro 26 osv..
Ingen har spillet i nr. 11, selvom det som regel betragtes som et af de "eftertragtede" trøjenumre. Pudsigt nok Bales trøjenummer i Spurs....
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Carvajal is the player with the most minutes on the pitch this preseason
Here's all players:
Carvajal | 492 minutes
Pepe | 468 minutes
Ronaldo | 438 minutes
Nacho | 433 minutes
Di María | 426 minutes
Khedira | 410 minutes
Diego López | 393 minutes
Casemiro | 386 minutes
Özil | 373 minutes
Modric | 371 minutes
Isco | 355 minutes
Benzema | 342 minutes
Kaká | 239 minutes
Cheryshev | 229 minutes
Morata | 208 minutes
S. Ramos | 204 minutes
Mateos | 183 minutes
Coentrão | 180 minutes
Casillas | 135 minutes
Arbeloa | 135 minutes
Marcelo | 119 minutes
Illarramendi | 80 minutes
Jesé | 70 minutes
Casado | 72 minutes
Jesús | 57 minutes
Adán | 45 minutes
Quini | 37 minutes
rezamadridista skrev:
Carvajal is the player with the most minutes on the pitch this preseason
Here's all players:
Carvajal | 492 minutes
Pepe | 468 minutes
Ronaldo | 438 minutes
Nacho | 433 minutes
Di María | 426 minutes
Khedira | 410 minutes
Diego López | 393 minutes
Casemiro | 386 minutes
Özil | 373 minutes
Modric | 371 minutes
Isco | 355 minutes
Benzema | 342 minutes
Kaká | 239 minutes
Cheryshev | 229 minutes
Morata | 208 minutes
S. Ramos | 204 minutes
Mateos | 183 minutes
Coentrão | 180 minutes
Casillas | 135 minutes
Arbeloa | 135 minutes
Marcelo | 119 minutes
Illarramendi | 80 minutes
Jesé | 70 minutes
Casado | 72 minutes
Jesús | 57 minutes
Adán | 45 minutes
Quini | 37 minutes
Jeg mener også han gjorde det fortrinligt i alle de minutter vi så ham, dog med enkelte fejl bl. a. mod Inter, hvor Ricky alt for let kommer igennem.
Men man skal også huske at de spanske spillere ikke har været tilgengælige det meste af opstarten. Derfor har faktisk slet ikke haft en til at erstatte Carvajal. Det samme gælder med Pepe, da hans normale afløser Varane har været skadet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Manse
- Gæst
-
Glad for at have en, er ikke det samme som en garanti for at han bliver, og hvad skulle han ellers sige? "I do not want Higuain in the club?" De fleste citater kommer fra journalister der spørger, så de fleste svar vil for det meste være af den mere konfliktsky art.ZizouMo skrev:
Manse skrev:
Altså som jeg læser artiklen nævner Ancelotti ingen steder at Higuain skulle blive i klubben.Siempre Madrid skrev:
Siempre fiel skrev:
rene skrev:
Siempre Madrid skrev:
rene skrev: uddelukkende et prestige køb fra florentinos side af og ikke et køb Carlo vil have på holdet, som han jo selv har udtalt flere gange nu.
Link! Det må være let at finde, når han flere gange har udtalt det. Jeg venter spændt!
Her er nogle links;
Overskriften er "Carlo Ancelotti: Real Madrid don’t want Gareth Bale and Gonzalo Higuain will stay" - og det er så dén udtalelse man ska ta for den evigtgyldige sandhed ;-)))) Personligt glæder det mig dog at høre at Higuaín blir - det var det jeg havde håbet på hele sommeren..
‘We had a good conversation about the future. I won’t reveal details, but it was good.’
Når man ser på sådan nogle informationssider, så burde man nok læse de direkte citater, istedet for en opmærksomhedssøgende overskrift
Jeg er meget glad for at have ham her (i Real Madrid slf, medmindre Ancelotti også var træner for Napoli, så menes der Real med her).
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Manse skrev:
Glad for at have en, er ikke det samme som en garanti for at han bliver, og hvad skulle han ellers sige? "I do not want Higuain in the club?" De fleste citater kommer fra journalister der spørger, så de fleste svar vil for det meste være af den mere konfliktsky art.ZizouMo skrev:
Manse skrev:
Siempre fiel skrev:
rene skrev:
Siempre Madrid skrev:
Her er nogle links;
Ok, men hvis man ik tillægger Higuaín-udtalelsen nogen vægt (som man self heller ik ska!!), så er det bare ren humor at man til gengæld bruger udtalelsen omkring Bale i samme artikel til at argumentere for at Ancelotti ik vil ha Bale ("ikke et køb Carlo vil have på holdet, som han jo selv har udtalt flere gange nu"):
"‘Gareth Bale? I’m very happy with my squad,’ said Ancelotti."
Var der nogen der sagde "klokkeklar udtalelse om at han ik er interesseret i Bale" :-)))))))
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Casillas
Carvajal - Pepe - Ramos - Marcelo
Özil - Casemiro - Modric - Isco
Ronaldo - Benzema
Jeg er målløs hvis det er tilfældet.
asp3200 skrev: Må være en fejl khedira ikke er på. :(
Og Varane efter min mening.
- CC
- Gæst
-
Carvajal – Varane – Ramos – Marcelo
Isco – Khedira - Modric
Ozil - Benzema - Ronaldo
For at være en smule sentimental savner jeg nu engang Alonso. Han har været usandsynlig vigtig for os i vores tre sæsoner under Mourinho. Men helt ærligt, så tror jeg, at han får svært ved at blive en del af start-11 på det kommende Real-hold. Men hold op hvor har jeg elsket at se den mand i trøjen. Et kæmpe forbillede.