Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 1 måned siden #1321 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Ancelotti har været i Madrid i 16 dage, det er trods alt begrænset for hvor godt han kender Denis. Anyway, jeg mener ikke han skal spille dernede. Det har han ikke kvaliteterne til. Ancelotti har set noget positivt i Denis og det skal han ha ros for. For han har helt klart nogle kvaliteter til at kunne spille som offensiv spiller i Real Madrid. Selvf kommer han ikke til at slå Ronaldo af, men det er værd at bemærke at Real Madrid mangler fløjspillere. For får vi ikke Bale så har vi kun Ronaldo og Di Maria alt efter hvor spillerne bliver brugt henne.

Ancelotti har været sammen med Denis og testet ham mere end du har set i de to kampe, så hvorfor stiller du dig på bagbenene allerede? Du var også sur i chatten i går og mente at Toril var en meget bedre træner. Kender du Denis' kvaliteter på backen bedre end Ancelotti?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #1322 af Siempre fiel

Hugol skrev: Denis får forlænget med Real Madrid hvilket Ancelotti har anbefalet. Det giver ham en førsteholds plads.. Jeg er overrasket men han har sgu fortjent det. Bare han ikke får lov til at spille back plads igen !!!!

Jeg må sige at jeg faktisk IK er overrasket. Ik fordi jeg på nogen måde anså det for sikkert, men rent faktisk tænkte jeg efter kampen igår at man ved at ta Denis medville få en back-up på venstre back (ik fordi jeg som sådan mener han er god nok, men det lader jo til Ancelotti tænker han er brugbar) og så får man en ok reserve på såvel højre som venstrekant.

Så imo synes jeg at det efter igår rent faktisk lignede et alternativ der ik var usandsynligt man ville gøre brug af. Hvis man i forvejen overvejede at hente en Siqueira til at spille de få kampe som der normalt blir til andetvalget på en backplads (og dette endda oftest i kampe hvor vi vil dominere mod mindre hold), så ka man jo sige at det ik er helt ude i hampen - hvis man altså mener han ka omskoles til at spille en fornuftig back. Problemet opstår self hvis Marcelo blir skadet og det viser sig at Denis sku spille back mod gode modstandere. I det tilfælde vurderer man måske det er en ok risiko at løbe med tanke på at man oz har Nacho. For jeg forestiller mig ik man beholder Denis udelukkende for at være back-up som wing.

Jeg ka ik rigtigt bestemme mig om jeg synes det er en god løsning at beholde ham. Men i bund og grund ville det jo være perfekt, da man ku spare udgifterne til en ny spiller, få en ung spiller ind i truppen som ovenikøbet er meget versatil og endda ka stige i værdi hvis man vælger at sælge ham efter 1 sæson eller 2. man ska jo huske på at en plads i truppen som andetvalg på backen og måske 3-4 valg på wingpladserne ik ligefrem er en position der ska puttes mange penge i. Frygten er så at der pludselig sku blive brug for ham og han så ik er god nok.

13 år 1 måned siden #1323 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:

BBB skrev:

Hugol skrev: Ancelotti har været i Madrid i 16 dage, det er trods alt begrænset for hvor godt han kender Denis. Anyway, jeg mener ikke han skal spille dernede. Det har han ikke kvaliteterne til. Ancelotti har set noget positivt i Denis og det skal han ha ros for. For han har helt klart nogle kvaliteter til at kunne spille som offensiv spiller i Real Madrid. Selvf kommer han ikke til at slå Ronaldo af, men det er værd at bemærke at Real Madrid mangler fløjspillere. For får vi ikke Bale så har vi kun Ronaldo og Di Maria alt efter hvor spillerne bliver brugt henne.

Ancelotti har været sammen med Denis og testet ham mere end du har set i de to kampe, så hvorfor stiller du dig på bagbenene allerede? Du var også sur i chatten i går og mente at Toril var en meget bedre træner. Kender du Denis' kvaliteter på backen bedre end Ancelotti?

BBB. Jeg har meget svært ved at debattere med dig, simpelthen fordi du ikke kan fordele mellem humor og seriøsitet.

Men jeg stiller mig på bagbenene fordi Denis ikke kan spille back, det viste han også igår.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 måned siden #1324 af Siempre fiel

Hugol skrev: Selvf kommer han ikke til at slå Ronaldo af, men det er værd at bemærke at Real Madrid mangler fløjspillere. For får vi ikke Bale så har vi kun Ronaldo og Di Maria alt efter hvor spillerne bliver brugt henne.

Og Jesé - sjovt at du glemmer ham på den dag du er så vild over at han endelig er i førsteholdstruppen ;-P

13 år 1 måned siden #1325 af Hugol

Siempre fiel skrev:

Hugol skrev: Selvf kommer han ikke til at slå Ronaldo af, men det er værd at bemærke at Real Madrid mangler fløjspillere. For får vi ikke Bale så har vi kun Ronaldo og Di Maria alt efter hvor spillerne bliver brugt henne.

Og Jesé - sjovt at du glemmer ham på den dag du er så vild over at han endelig er i førsteholdstruppen ;-P

jeg har ikke glemt Jese.. men er han nu ikke tiltænkt angrebs pladsen først og fremmest ?

13 år 1 måned siden #1326 af BBB

Hugol skrev:

BBB skrev: Ancelotti har været sammen med Denis og testet ham mere end du har set i de to kampe, så hvorfor stiller du dig på bagbenene allerede? Du var også sur i chatten i går og mente at Toril var en meget bedre træner. Kender du Denis' kvaliteter på backen bedre end Ancelotti?

BBB. Jeg har meget svært ved at debattere med dig, simpelthen fordi du ikke kan fordele mellem humor og seriøsitet.

Den der forstår jeg ikke. Mener du at jeg ikke kan skelne, eller er fordelingen af humor og seriøsitet i mine indlæg ikke god nok? I tilfælde af det sidste: Hvordan mener du fordelingen er, og hvordan bør den være?

Hugol skrev: Men jeg stiller mig på bagbenene fordi Denis ikke kan spille back, det viste han også igår.

Et par minutter er vel ikke nok til at bedømme hans evner? Jeg mente heller ikke Marcelo nødvendigvis var fremtiden på VB på et tidspunkt, men nogle af de takter jeg så i '09 (mener jeg det var) var nok til at overbevise mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 1 måned siden #1327 af Hugol

BBB skrev:

Hugol skrev:

BBB skrev: Ancelotti har været sammen med Denis og testet ham mere end du har set i de to kampe, så hvorfor stiller du dig på bagbenene allerede? Du var også sur i chatten i går og mente at Toril var en meget bedre træner. Kender du Denis' kvaliteter på backen bedre end Ancelotti?

Den der forstår jeg ikke. Mener du at jeg ikke kan skelne, eller er fordelingen af humor og seriøsitet i mine indlæg ikke god nok? I tilfælde af det sidste: Hvordan mener du fordelingen er, og hvordan bør den være?

Hugol skrev: Men jeg stiller mig på bagbenene fordi Denis ikke kan spille back, det viste han også igår.

Et par minutter er vel ikke nok til at bedømme hans evner? Jeg mente heller ikke Marcelo nødvendigvis var fremtiden på VB på et tidspunkt, men nogle af de takter jeg så i '09 (mener jeg det var) var nok til at overbevise mig.

BBB.
Jeg svarer på det sidste, selvf kan vi alle tage fejl og det kan jeg også. Nu var Marcelo født som back, det er Denis ikke. Han er en naturlig wing som skal bruge sine kræfter hovedsageligt offensivt. Han kan måske omskoles af Ancelotti, men det er nu ikke et projekt jeg har 100% interesse for. Hans bedste kvaliteter er i det offensive, så man vil give Denis en alvorlig knytnæve lige i ansigtet hvis han skal sættes længere tilbage på banen.

Men lad os se om Ancelotti holder fast i Denis som back. Jeg håber det ikke !

13 år 1 måned siden #1328 af BBB

Hugol skrev: BBB.
Jeg svarer på det sidste, selvf kan vi alle tage fejl og det kan jeg også. Nu var Marcelo født som back, det er Denis ikke. Han er en naturlig wing som skal bruge sine kræfter hovedsageligt offensivt. Han kan måske omskoles af Ancelotti, men det er nu ikke et projekt jeg har 100% interesse for. Hans bedste kvaliteter er i det offensive, så man vil give Denis en alvorlig knytnæve lige i ansigtet hvis han skal sættes længere tilbage på banen.

Du må også gerne svare på det første, for jeg ved virkelig ikke hvad du mener. Hvis det er noget du mener er relevant for at vi nemmere kan debattere, så vil jeg da gerne vide hvad det handler om.

Alaba er et fremragende eksempel på en spiller, som egentlig er kant, men som er blevet rykket længere tilbage, og vel var en af de bedste på positionen i sidste sæson.

Hvis vi skal se på de lidt mere hjemlige spillere, så har AaB adskillige eksempler på folk, som er blevet flyttet længere tilbage på banen (Augu & Wurtz blev begge flyttet fra angribere og ned). AGF har en Martin Jørgensen. Vi kan også se på United med Giggs, som blev omskolet til en central position. Der er masser af eksempler på spillere, hvis kvaliteter kan bruges på en anden måde.

De to sidste sæsoner blev der skreget på en mere offensiv Arbeloa, som kunne hjælpe med at åbne modstanderne op. Vi valgte at købe en Coentrao som alternativ til Marcelo, fordi han var "mere komplet". Det er muligt, at Coentrao er mere komplet, men personligt ser jeg hellere at vi bruger en Marcelo, som rent faktisk har teknik nok til at åbne et forsvar. Denis vil kunne få mulighed for at prøve at åbne et forsvar, men uden at han står med samme ansvar som Ronaldo normalt bærer.

Derudover vil han også få bedre forståelse for hvad en back gerne vil have af hjælp, og han kan blive en wing, som rent faktisk gør noget godt defensivt.

Det er helt tydeligt, at han aldrig vil slå de nuværende af, så jeg mener at det er et rigtig godt alternativ.

13 år 1 måned siden #1329 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Ancelotti omskolede Andrea Pirlo fra offensiv midtbane til defensiv dirigent. Jeg har dog svært ved at se Denis som back? Ligesom jeg for mange år siden og i flere sæsoner havde svært ved at se potentialet i Marcelo.

Lad os se hvad det betyder.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"

13 år 1 måned siden #1330 af Hugol

BBB skrev:

Hugol skrev: BBB.

Du må også gerne svare på det første, for jeg ved virkelig ikke hvad du mener. Hvis det er noget du mener er relevant for at vi nemmere kan debattere, så vil jeg da gerne vide hvad det handler om.

Alaba er et fremragende eksempel på en spiller, som egentlig er kant, men som er blevet rykket længere tilbage, og vel var en af de bedste på positionen i sidste sæson.

Hvis vi skal se på de lidt mere hjemlige spillere, så har AaB adskillige eksempler på folk, som er blevet flyttet længere tilbage på banen (Augu & Wurtz blev begge flyttet fra angribere og ned). AGF har en Martin Jørgensen. Vi kan også se på United med Giggs, som blev omskolet til en central position. Der er masser af eksempler på spillere, hvis kvaliteter kan bruges på en anden måde.

De to sidste sæsoner blev der skreget på en mere offensiv Arbeloa, som kunne hjælpe med at åbne modstanderne op. Vi valgte at købe en Coentrao som alternativ til Marcelo, fordi han var "mere komplet". Det er muligt, at Coentrao er mere komplet, men personligt ser jeg hellere at vi bruger en Marcelo, som rent faktisk har teknik nok til at åbne et forsvar. Denis vil kunne få mulighed for at prøve at åbne et forsvar, men uden at han står med samme ansvar som Ronaldo normalt bærer.

Derudover vil han også få bedre forståelse for hvad en back gerne vil have af hjælp, og han kan blive en wing, som rent faktisk gør noget godt defensivt.

Det er helt tydeligt, at han aldrig vil slå de nuværende af, så jeg mener at det er et rigtig godt alternativ.

Ok fair nok.
Det går over i noget tant og fjas, hvis man skal drages i retten for noget man har sagt under kampen på et chat forum. Der bliver sagt mange useriøse ting derinde, og jeg fyrer også generelt en del af. Har også gjort det på debat forummet hvor jeg gerne skære ned på min humor fordi folk ikke forstår det.

Det er fint nok du kan drage eksempler fra andre spillere i andre ligaer, men Denis er nu engang en spiller som er helt uvant på back pladsen, og det er kun ham vi bør kigge på, også i forhold til hvad Ancelotti ønsker at gøre. Arbeloa har ikke været istand til at bidrage offensivt selvom han har været placeret længere fremme på banen. Det så man bestemt på Old Trafford. Han har simpelthen ikke kvaliteterne, også selvom du vil omskole ham til en offensiv back. Han har aldrig haft kvaliteterne til det. Så kan man kigge på Denis, og der mener jeg at han defensivt ikke har kvaliteterne til at spille back.

Selvf kan der arbejdes på Denis som back og der kan finpudses nogle ting, men hvis spilleren ikke har egenskaberne og kvaliteterne til det, så kan du arbejde nok så hårdt på det. Nu bliver det prøvet og vi får at se hvordan han bliver brugt i systemet, det er jeg spændt på at se.

13 år 1 måned siden #1331 af Siempre fiel

Hugol skrev:

Siempre fiel skrev:

jeg har ikke glemt Jese.. men er han nu ikke tiltænkt angrebs pladsen først og fremmest ?

Han er da kantspiller, nøjagtig som en Cristiano, og man overvejer vel ik en ny angriber, hvis man føler man har Benz, Morata OG Jesé til én plads. Jeg går STÆRKT ud fra han er påtænkt som wing - ellers synes jeg da det ser helt mærkeligt ud ift angriberdebatten. Og så håber jeg da man vil bruge ham hvor han umiddelbart virker til at være bedst og ha sin naturlige plads.

13 år 1 måned siden #1332 af Hugol

Siempre fiel skrev:

Hugol skrev:

Siempre fiel skrev:

Han er da kantspiller, nøjagtig som en Cristiano, og man overvejer vel ik en ny angriber, hvis man føler man har Benz, Morata OG Jesé til én plads. Jeg går STÆRKT ud fra han er påtænkt som wing - ellers synes jeg da det ser helt mærkeligt ud ift angriberdebatten. Og så håber jeg da man vil bruge ham hvor han umiddelbart virker til at være bedst og ha sin naturlige plads.

Jeg er ikke uenig angående Jese og hans naturlige position som nok bliver højre midt.. Nu er det officielt med Denis at han er på første holdet så pludselig har vi en del fløjspillere. Det gør det også muligt at ændre lidt i systemet.

Leveret af Kunena Forum