Real Madrids hold 2013/2014:
En frisk lille Twitter-udmelding fra spilleren over dem alle (den mest dovne, men samtidig den mest geniale)! ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
casillas
Ramos,varane,marcelo
khedira,modric
isco
bale,ozil
ronaldo
benzema
romantisk:), men isco/ozil ud med lllara ved mere defensiv tilgang.
asp3200 skrev: 3-5-1-1 min favorit :), offensivt og mod store hold skift en offensiv ud med def midt
casillas
Ramos,varane,marcelo
khedira,modric
isco
bale,ozil
ronaldo
benzema
romantisk:), men isco/ozil ud med lllara ved mere defensiv tilgang.
Men kunne man ikke godt stille op sådan selvom modstanderen hedder barce, bayern ect.. Den opstilling vil næsten kunne lave genpres på genpres hvis man mister den.. Selvfølgelig er vi jo sårbare nede bagved.. Men modstanderen vil næsten ikke kunne slå en kontra uden at vi mere eller mindre ville være med tilbage..
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Officielt frem til 2018
www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...icial_2013-07-24.htm
Jese har lige slået det her op på hans twitter
JeseRodriguez10 @JeseRodriguez10
Muy feliz por renovar y jugar en el mejor equipo del mundo!!! Daré todo por este escudo saludos!!
Diego López; Carvajal, Pepe, Nacho, Cheryshev; Illarra, Isco, Özil; Di María, CR7 y Benzema
Glæder mig til at se det her hold, den virker ret offensiv men også ekstremt kreativ nu må vi se om de kan arbejde hårdt nok til at det fungerer
Elkrimi skrev: Selvom vi gerne vil betegne Benzema som 9'er, så er sandheden, at han ALDRIG har været en rigtig 9'er. Han har egentlig fysikken til det, man sætter sig sjældent igennem i feltet i duelspillet og bruger denne, ligesom han ikke har den kliniske skarphed foran kassen, som eksempelvis C. Ronaldo, Bale, Nisterooy, Ronaldo, Falcao osv.
Benzema er ikke klassisk 9'er ligemeget hvor meget man vil det.
Det er vel ikke rigtigt det der er problemet. Folk snakker lidt meget om falske 9'ere, ægte 9'ere og klassiske 9'ere efter min smag. Problemet er jo, at Benzema i, som mange andre siger, fire sæsoner kun har leveret halvt. Hans målgennemsnit er ganske glimrende, men enhver idiot kan score basser for Real. Det man mangler at se fra Karim er lidt kontinuitet. 10 kampe, eller måske bare 5, i træk hvor han spiller rigtigt godt, på det høje niveau man ved han kan ramme.
I øvrigt mener jeg heller ikke at en ægte 9'er, altså en god gammeldags boksspiller er hvad vi har brug for. Hvor tit har vi brug for at hælde indlæg i feltet. Det handler i 90% af Reals kampe om at lirke kompakte forsvar op, og i resten af tilfældene gælder det om at komme fra felt til felt på 10 sekunder. Hertil har vi ikke brug for en tankcenterforward, bevares, jeg håbede da på Cavani, men i mine øjne snarere en lynhurtig angriber, gerne lidt lille, der har hurtige fødder og som kan gå med i småspillet omkring boksen.
Nu hvor det er definitivt med El Pipita, så synes jeg virkelig vi skal ud og se på en ny angriber. Bale er selvfølgelig fantastisk, og jeg mener sagtens at han vil kunne træde ind på holdet, han skulle selvfølgelig bare spille højrekanten eller pladsen lige bagved vores frontangriber. Den frontangriber må simpelthen ikke blive Ronaldo, det ville være sindssygt at prøve at ændre på en mand der gør det så vanvittigt. Derfor ser jeg langt hellere at vi henter en angriber, Agüero er stadig mit bedste bud, dropper Bale og sparer 400 mio. Vi har overflod af fantastiske offensive midtbanespillere.
El Rojo skrev: Hvor tit har vi brug for at hælde indlæg i feltet. Det handler i 90% af Reals kampe om at lirke kompakte forsvar op, og i resten af tilfældene gælder det om at komme fra felt til felt på 10 sekunder. Hertil har vi ikke brug for en tankcenterforward, bevares, jeg håbede da på Cavani, men i mine øjne snarere en lynhurtig angriber, gerne lidt lille, der har hurtige fødder og som kan gå med i småspillet omkring boksen.
Problemet for os er det samme som for Barcelona. Vi har ikke et rigtigt alternativ. Hvis modstanderen står så dybt, at vi ikke kan lirke dem op, og Ronaldo ikke har en dag hvor han brager bolde ind fra kanten af feltet, så mangler vi en spiller, som kan skabe noget uro i modstandernes felt. Af samme grund var jeg ufattelig glad for Adebayor, som virkelig havde noget fysik - og han brugte den også.
Hvis vi ikke kan få fysik, så må vi få vildskab, og der kunne en Suarez-type (ikke Suarez, tak) komme i spil. En rigtig gadedreng, som kæmper for at hans familie kan få et godt liv. Det nærmeste vi kommer det på vores hold er vel di María, men han har ikke rigtig samme fysik som Suarez. Udover di María kunne man vel også nævne flere andre af Madrids spillere, herunder Ronaldo, men der er forskel på hvordan de gebærder sig - i mangel af bedre ord så er der forskel på deres swag.
Har valgt at takke af på forum!
BBB skrev:
El Rojo skrev: Hvor tit har vi brug for at hælde indlæg i feltet. Det handler i 90% af Reals kampe om at lirke kompakte forsvar op, og i resten af tilfældene gælder det om at komme fra felt til felt på 10 sekunder. Hertil har vi ikke brug for en tankcenterforward, bevares, jeg håbede da på Cavani, men i mine øjne snarere en lynhurtig angriber, gerne lidt lille, der har hurtige fødder og som kan gå med i småspillet omkring boksen.
Problemet for os er det samme som for Barcelona. Vi har ikke et rigtigt alternativ. Hvis modstanderen står så dybt, at vi ikke kan lirke dem op, og Ronaldo ikke har en dag hvor han brager bolde ind fra kanten af feltet, så mangler vi en spiller, som kan skabe noget uro i modstandernes felt. Af samme grund var jeg ufattelig glad for Adebayor, som virkelig havde noget fysik - og han brugte den også.
Hvis vi ikke kan få fysik, så må vi få vildskab, og der kunne en Suarez-type (ikke Suarez, tak) komme i spil. En rigtig gadedreng, som kæmper for at hans familie kan få et godt liv. Det nærmeste vi kommer det på vores hold er vel di María, men han har ikke rigtig samme fysik som Suarez. Udover di María kunne man vel også nævne flere andre af Madrids spillere, herunder Ronaldo, men der er forskel på hvordan de gebærder sig - i mangel af bedre ord så er der forskel på deres swag.
Jeg kan selvfølgelig godt følge din pointe, jeg er enig i at vi ikke har den streng at spille på - høje bolde ind til en stor stærk angriber. At sammenligne vores mangel på plan B med Barcas lignende mangel er dog lidt forrykt synes jeg ;)
Tiki-taka gnomerne kan vitterligt ikke gøre noget som helst hvis der fuldstændigt fasttømrede spilsystem ikke virker. I Madrid har vi ikke nogen egentlig fast gameplan, om nogen skulle det da være eksplosive omstillinger, og dem mener jeg ikke man nogensinde kan gardere sig fuldstændigt mod som modstander, hvis man altså vil op på Madrids halvdel.
I det hele taget har vi en del flere strenge at spille på end Barcelona. Kontraspillet er unikt, vi har adskillige skudtrusler fra distancen, offensive backs der kan komme bag om modstandernes bagkæde og så, når alt kommer til alt, har vi jo også et par drenge der kan heade. Navnligt Cristiano, men det er jo ikke sværere end at hive verdens lækreste CB-duo med frem :)
Hugol skrev: Denis får forlænget med Real Madrid hvilket Ancelotti har anbefalet. Det giver ham en førsteholds plads.. Jeg er overrasket men han har sgu fortjent det. Bare han ikke får lov til at spille back plads igen !!!!
Det kan da kun være for at spille back?! Der er ingenlunde plads på de offensive pladser...(?)
Jeg er dog glad for nyheden, og ser frem til at følge Denis:)
I øvrigt forstår jeg ikke helt, hvorfor så mange udelukker ham som back? Hvad har han spillet på pladsen?... 110 min. i hele sit liv?
Hvis Ancelotti, som følger Denis tæt hver dag, ser et lys i Denis som reserve for Marcelo - så er jeg optimistisk indtil jeg har belæg for at være andet.
M_linding skrev:
Hugol skrev: Denis får forlænget med Real Madrid hvilket Ancelotti har anbefalet. Det giver ham en førsteholds plads.. Jeg er overrasket men han har sgu fortjent det. Bare han ikke får lov til at spille back plads igen !!!!
Det kan da kun være for at spille back?! Der er ingenlunde plads på de offensive pladser...(?)
Jeg er dog glad for nyheden, og ser frem til at følge Denis:)
I øvrigt forstår jeg ikke helt, hvorfor så mange udelukker ham som back? Hvad har han spillet på pladsen?... 110 min. i hele sit liv?
Hvis Ancelotti, som følger Denis tæt hver dag, ser et lys i Denis som reserve for Marcelo - så er jeg optimistisk indtil jeg har belæg for at være andet.
Ancelotti har været i Madrid i 16 dage, det er trods alt begrænset for hvor godt han kender Denis. Anyway, jeg mener ikke han skal spille dernede. Det har han ikke kvaliteterne til. Ancelotti har set noget positivt i Denis og det skal han ha ros for. For han har helt klart nogle kvaliteter til at kunne spille som offensiv spiller i Real Madrid. Selvf kommer han ikke til at slå Ronaldo af, men det er værd at bemærke at Real Madrid mangler fløjspillere. For får vi ikke Bale så har vi kun Ronaldo og Di Maria alt efter hvor spillerne bliver brugt henne.