Real Madrids hold 2013/2014:
gustafsen skrev: Argh, jeg er nu meget uenig i at han minder om Higuaín.
Higuaín er en afslutter, som kan forholdsvist lidt på egen hånd. Suarez er mere en bevægelig dribler, som kan sætte en eller to mand af, score, eller lægge den af til en anden. En super all-around spiller, og ifølge mig en "Super-Aguero". Hvis det ikke var for hans ekstremt dårlige attitude, så ville jeg gerne have ham til klubben.
Har det lidt på samme måde... Jeg vil egentlig gerne have fodboldspilleren Suarez, men hans image må han gerne lade ligge i Liverpool.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
P.s. Jeg har lige set på goal, at juve er tæt på jokovic, så kan det være at de dropper higuain. For de har jo llorente, mirko Vučinić, Sebastian Giovinco, Fabio Quagliarella Og Alessandro Matri
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
www.elconfidencial.com/deportes/2013/05/...jorge-mendes-122045/
Punto Pelota skriver at Ancelotti allerede har meldt sin datter ind på en skole i Madrid.
Atletico Madrid kunne også være et godt bud, de får nok penge fra Falcao salget, og så får de også brug for en spiller der kan meget selv, som Suarez er mester i.
Juve har også været kædet sammen med ham, jeg tror at ham og Llorente kunne blive en god angrebsduo.
www.goal.com/en/news/12/spain/2013/05/31...aming-rights?ICID=OP
Nej, nej og atter nej...
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
José Mourinho forsøker virkelig å gjøre alt for å irritere mest mulig før han forlater Real Madrid. Morgendagens tropp teller 17 mann
Fansen "yndling", Jesé Rodríguez, er ikke tatt, og Iker Casillas er vraket - sammen med Diego López. Antonio Adán skal vokte buret.
Cristiano (småskadet), Ramos, Khedira, Pepe, Marcelo (landslag), Xabi Alonso (skade), Coentrão og Kaká er heller ikke med i troppen.
B-lagsspillerne Jesús Fernández, Fabinho, Omar Mascardell, Diego Llorente, Nacho Fernández og Álvaro Morata "kompletterer" troppen.
Real Madrid, verdens største klubb, vil altså ha en ledig plass på benken i morgen. Seks innbyttere av syv. Blir nok et fint farvel.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Suarez
Jeg har mine egne drømme vedrørende, hvem jeg vil have i vores offensiv. Jeg må dog vær ærlig og sige at den her offensiv er yderst farlig!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Han skal ud, han ødelægger klubben med alle hans interesser i at lave flest mulige penge på alt.
Man burde jo næsten indsamle underskrifter fra medlemmerne, og få gjort noget.
Det virkede i Everton.
Steen skrev:
José Mourinho forsøker virkelig å gjøre alt for å irritere mest mulig før han forlater Real Madrid. Morgendagens tropp teller 17 mann
Fansen "yndling", Jesé Rodríguez, er ikke tatt, og Iker Casillas er vraket - sammen med Diego López. Antonio Adán skal vokte buret.
Cristiano (småskadet), Ramos, Khedira, Pepe, Marcelo (landslag), Xabi Alonso (skade), Coentrão og Kaká er heller ikke med i troppen.
B-lagsspillerne Jesús Fernández, Fabinho, Omar Mascardell, Diego Llorente, Nacho Fernández og Álvaro Morata "kompletterer" troppen.
Real Madrid, verdens største klubb, vil altså ha en ledig plass på benken i morgen. Seks innbyttere av syv. Blir nok et fint farvel.
Lopez har gennemgået en mindre operation, Khedira har karantæne og Pepe og Iker er de heldige vindere af en sidste hilsen fra Mou. Jeg venter i spænding på den taktiske forklaring på hvorfor Jesé umuligt kan spille. Kampen mod Iker har nået et punkt, hvor det næsten er morsomt, men helt ærlig, hvad er formålet med forsat at afreagere på en 20-årig talentfuld knægt?