Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #397 af rezamadridista
Lewandowski er ikke et emne mere. Det er enten Suarez eller Cavani.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #398 af Siempre fiel
Ja, det ka blive en hård sommer lader det til - mangler næsten bare at Cristiano ik vil forlænge. Tror jeg må indse at de spillere jeg synes er mest spændende oz er riiiiigtig dyre og enddog meget vanskelige at købe: Bale, Verratti, Vidal, Pogba, Cavani og Reus. Lewandowski burde være mulig, hvis han altså ik allerede er hapset af Bayern som meget tyder på. Ser sgu tungt ud :o(

Mht Ancelotti finder jeg det mærkeligt at situationen lader til at være så vanskelig. Manden har kun én sæson tilbage af sin kontrakt, vil tydeligvis rigtig gerne væk, der har været samarbejdsvanskeligheder mellem ham og ledelsen OG vi har umiddelbart et spiller som de rigtig gerne vil ha fat på (Di Maria) som jo burde ku hjælpe lidt på en løsning. Ka stadig ik forstå hvis det ik sku ku løses - er sgu mere nervøs for spillersiden af kabalen.

13 år 3 måneder siden #399 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
www.marca.com/2013/05/31/futbol/equipos/...a901683&t=1369987716

Jeg er åndet lettet op. Santiago Bernabeu har lyttet til mig :-)

Så mangler vi blot Jesé og at Morata bliver.

Har valgt at takke af på forum!

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #400 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Real Madrid are prepared to offer Luis Suarez a £140,000-a-week, four-year contract and are confident they will be able to sign the Liverpool forward, 27, for £20m plus Spanish striker Jose Callejon, 26. (Daily Mirror)
The Spanish club have already agreed terms on a four-year deal with Suarez but accept they may have to pay as much as £40m to sign the Uruguay international. (Marca)

13 år 3 måneder siden #401 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Redondo skrev: Real Madrid are prepared to offer Luis Suarez a £140,000-a-week, four-year contract and are confident they will be able to sign the Liverpool forward, 27, for £20m plus Spanish striker Jose Callejon, 26. (Daily Mirror)
The Spanish club have already agreed terms on a four-year deal with Suarez but accept they may have to pay as much as £40m to sign the Uruguay international. (Marca)

Hvis handlen hedder Callejon + 20 mio euro, synes jeg egentligt det er et udmærket køb. Men hvor meget ligger Cavani ca. i? Altså pris?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 3 måneder siden #402 af M_linding

Sebberg skrev:

Redondo skrev: Real Madrid are prepared to offer Luis Suarez a £140,000-a-week, four-year contract and are confident they will be able to sign the Liverpool forward, 27, for £20m plus Spanish striker Jose Callejon, 26. (Daily Mirror)

Hvis handlen hedder Callejon + 20 mio euro, synes jeg egentligt det er et udmærket køb. Men hvor meget ligger Cavani ca. i? Altså pris?

65 mio euro, siges det,

13 år 3 måneder siden #403 af Siempre fiel

Sebberg skrev:

Nu er det GBP og ik EUR, så sammen med Callejon (som vel har en værdi på ca EUR 10 mio), så ligner det at bedst mulige pris er knap EUR 35 mio. Til sammenligning mener jeg man taler om at Cavani har en frikøbsklausul på 63 mio og det ser jo desværre ik ud til at de er villige til at forhandle om den pris.

13 år 3 måneder siden #404 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Alene Cavanis rygte ift Suarez er 50 mil euro værd :)

13 år 3 måneder siden #405 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Efterhånden håber jeg på at Higuaín bliver i klubben, for han 1000x mere sympatisk end Luis Suárez (jeg ved god det er urealistisk). Og når det ikke kan lade sig gøre, så må vi sætte vores lid til Jese, der er ved at sætte scoringsrekord i den næstbedsterække, for castillaspillere (også urealistisk). Bare alle andre end Suárez. For hvis Luis Suárez kommer til klubben, så vil man altid tænke - hvornår gør han noget utilgiveligt - Noget som man også tænker, når Pepe spiller og dette giver altså klubben et dårligt ry - og klubben var engang kendt for at væ en gentlemans klub, det skal vi gerne tilbage til...

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 3 måneder siden #406 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Vil Higuain gerne væk eller vil klubben gerne sælge ham ?
Jeg ser helst at klubben beholder Higuain, hvis han altså ik selv ønsker et skifte.

Har valgt at takke af på forum!

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #407 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg er godt nok presset over de fortsatte rygter om Suárez. Han er en udemærket fodboldspiller, men minder alt for meget om Higuaín og har slet ikke den råstyrke som Cavani ville kunne bringe og som jeg synes vi har manglet i nogle afgørende kampe de sidste par år.
Derudover så er han mildest talt ikke mentalt ligevægtig og jeg er træt af at have sådan nogle typer i klubben aka Pepe.

• gustafsen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #408 af gustafsen
Besvaret af gustafsen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Argh, jeg er nu meget uenig i at han minder om Higuaín.
Higuaín er en afslutter, som kan forholdsvist lidt på egen hånd. Suarez er mere en bevægelig dribler, som kan sætte en eller to mand af, score, eller lægge den af til en anden. En super all-around spiller, og ifølge mig en "Super-Aguero". Hvis det ikke var for hans ekstremt dårlige attitude, så ville jeg gerne have ham til klubben.

Leveret af Kunena Forum