Real Madrids hold 2013/2014:
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Mht Ancelotti finder jeg det mærkeligt at situationen lader til at være så vanskelig. Manden har kun én sæson tilbage af sin kontrakt, vil tydeligvis rigtig gerne væk, der har været samarbejdsvanskeligheder mellem ham og ledelsen OG vi har umiddelbart et spiller som de rigtig gerne vil ha fat på (Di Maria) som jo burde ku hjælpe lidt på en løsning. Ka stadig ik forstå hvis det ik sku ku løses - er sgu mere nervøs for spillersiden af kabalen.
Jeg er åndet lettet op. Santiago Bernabeu har lyttet til mig :-)
Så mangler vi blot Jesé og at Morata bliver.
Har valgt at takke af på forum!
- Redondo
- Gæst
-
The Spanish club have already agreed terms on a four-year deal with Suarez but accept they may have to pay as much as £40m to sign the Uruguay international. (Marca)
Redondo skrev: Real Madrid are prepared to offer Luis Suarez a £140,000-a-week, four-year contract and are confident they will be able to sign the Liverpool forward, 27, for £20m plus Spanish striker Jose Callejon, 26. (Daily Mirror)
The Spanish club have already agreed terms on a four-year deal with Suarez but accept they may have to pay as much as £40m to sign the Uruguay international. (Marca)
Hvis handlen hedder Callejon + 20 mio euro, synes jeg egentligt det er et udmærket køb. Men hvor meget ligger Cavani ca. i? Altså pris?
Sebberg skrev:
Redondo skrev: Real Madrid are prepared to offer Luis Suarez a £140,000-a-week, four-year contract and are confident they will be able to sign the Liverpool forward, 27, for £20m plus Spanish striker Jose Callejon, 26. (Daily Mirror)
Hvis handlen hedder Callejon + 20 mio euro, synes jeg egentligt det er et udmærket køb. Men hvor meget ligger Cavani ca. i? Altså pris?
65 mio euro, siges det,
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Sebberg skrev:
Nu er det GBP og ik EUR, så sammen med Callejon (som vel har en værdi på ca EUR 10 mio), så ligner det at bedst mulige pris er knap EUR 35 mio. Til sammenligning mener jeg man taler om at Cavani har en frikøbsklausul på 63 mio og det ser jo desværre ik ud til at de er villige til at forhandle om den pris.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Jeg ser helst at klubben beholder Higuain, hvis han altså ik selv ønsker et skifte.
Har valgt at takke af på forum!
- Casper HN
- Gæst
-
Derudover så er han mildest talt ikke mentalt ligevægtig og jeg er træt af at have sådan nogle typer i klubben aka Pepe.
- gustafsen
- Gæst
-
Higuaín er en afslutter, som kan forholdsvist lidt på egen hånd. Suarez er mere en bevægelig dribler, som kan sætte en eller to mand af, score, eller lægge den af til en anden. En super all-around spiller, og ifølge mig en "Super-Aguero". Hvis det ikke var for hans ekstremt dårlige attitude, så ville jeg gerne have ham til klubben.