Real Madrids hold 2013/2014:

• Madrid12
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #613 af Madrid12
Besvaret af Madrid12 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Syndes ligesom nogle har nævnt herinde, at der går lige lovligt meget FM i den,
- Det er ofte det sædvanelige med, at vi skal bare lige have solgt de her og udskiftet dem her - så går det hele meget bedre, gid nogle af jer kloge hoveder var REAL træner. :)

Jeg vil dog godt komme med et indspark i debatten, ved ikke om det drejer sig helt om næste sæsons hold, men nu smider jeg indlægget op her,
jeg læste i dag en artikel udfra et interview med Arbeloa, hvor han til dels forsvarer Mourinho (fred være med det) - men så nævner han også noget, som jeg længe har gået og tænkt over kunne være Real Madrids største problem, og som efter min mening er langt støre en hvilke spillere der kommer ind kontra bliver solgt.

Han forklarer at spilere I Real først og fremmest tænker på sig selv og så derefter holdet. Denne påstand lægger jeg måske nok mere vægt i en som såden. Men ydermere syndes jeg det er ganske alarmerende, hvis den kultur der er i Real stikker så langt væk fra hvad jeg mener er en af grundstenene for opretholdelsen af et velfungerende trup (at alle ror i samme retning), - Der er ingen klubfølelse "what so ever" om man så må sige.

Så tror jeg da fanden på at Casilias, eller anden bliver stikker til medierne, for at fremme egen sag fremfor klubben.

Vil gerne høre folks mening til dette og om i hvor høj grad det er ødelæggende for hold strukturen??
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Madrid12.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #614 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Vores bedste mand Ronaldo er jo en af dem som har sig selv nærmest. Ikke kun under kampene men også uden for banen. Så ja der er en tendens til at nogle spiller tænker på sig selv først og fremmest. Det gælder også Di Maria, Coentrao og Pepe !

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #615 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrids hold 2013/2014:
håber på denne trup næste sæson, devære uden Gonzalo Higuain, da han har sagt, at han vil væk

MM:
Iker Casillas Diego Lopez
Forsvar:
Raphael Varane , Marquinhos, Sergio Ramos, Marcelo Alvaro Arbeloa Nacho Fernandez, carvajal, Raul Albiol
Midtbane:
Mesut Ozil, Xabi Alonso, Casemiro, Luka Modric, Isco
Kanter: Mata,Bale, Cristiano Ronaldo, Rodrigo
Angreb:
Karim Benzema, Alvaro Morata, Jese

Ud:Jose Callejon, Antonio Adan, Michael Essien, Kaka, Gonzalo Higuain, Sami Khedira (vi kan få en høj pris fra Chelsea), Angel Di Maria, Pepe, Fabio Coentrao, Ricardo Carvalho

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 3 måneder siden #616 af Realmadrid94

baggins skrev: håber på denne trup næste sæson, devære uden Gonzalo Higuain, da han har sagt, at han vil væk

MM:
Forsvar:
Raphael Varane , Marquinhos, Sergio Ramos, Marcelo Alvaro Arbeloa Nacho Fernandez, carvajal, Raul Albiol
Midtbane:
Angreb:

Ud:Jose Callejon, Antonio Adan, Michael Essien, Kaka, Gonzalo Higuain, Sami Khedira (vi kan få en høj pris fra Chelsea), Angel Di Maria, Pepe, Fabio Coentrao, Ricardo Carvalho

Så du vil af med 9-10 spillere? Det var nærmest alle reserverne du ville af med jo..
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 3 måneder siden #617 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Callejón har svaret igen. Jeg har kontrakt med Real Madrid, jeg forlader ikke.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #618 af Real Madrid

baggins skrev: håber på denne trup næste sæson, devære uden Gonzalo Higuain, da han har sagt, at han vil væk

MM:
Forsvar:
Midtbane:
Angreb:

Et af de dummeste indlæg jeg har læst. Sorry to say...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Petroleum, rezamadridista

13 år 3 måneder siden #619 af rezamadridista

MM:
Forsvar:
Midtbane:
Angreb:

Så er vi sku ligepludselig tilbage til, hvor vi engang startede - Helt ny og uprøvet trup...

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 3 måneder siden #620 af Realmadrid94
Drenge slap nu af herinde. Man er her for hyggens skyld. Hvis folk bliver ved med at snakke ned til hinanden så forsvinder interessen for at debattere herinde. Hold lige en sober tone, for alles skyld. Vi har allerede Hugol, det må være rigeligt ;)

Reza: hvem mener du vi skal købe og sælge? Nysgerrig :)
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Realmadrid94.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

13 år 3 måneder siden #621 af rezamadridista
Det er for mit vedkomende simpelt: Isco og Vidal/Verrati skal købes, Kaka, Callejon og Pepe skal sælges. Essien er væk, Carvalho er væk og Higuain smutter.

Morata skal være back-up for Benz, Nacho kan være reserve for Varane/Ramos og/eller Marcelo, hvis Coentrao smutter, jeg vil dog gerne have han bliver, men intet problem hvis han smutter. Nacho har fortjent at være anden valg.

Jesé og Di Maria kan konkurrere om at være højre wing, hvor jeg selvfølgelig forventer en meget mere konsistent Di Maria, nu hvor han får hjælp af Carvajal, hvis ikke det hjælper, kan han erstattes næste sæson. Så har man prøvet alt.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved rezamadridista.

• Ramos a la playa
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #622 af Ramos a la playa
Besvaret af Ramos a la playa på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Real Madrid 7 skrev:

Ramos a la playa skrev: Jeg vil mene at denne sommer ikke er det rette tidspunkt at sælge ham.
Han har et stort potientiale, så jeg synes at man skal satse en del mere på ham i den kommende sæson. Det vil også vise at Real Madrid tør satse på egne spillere, også uden at de behøves at få et år eller to i en anden klub via en tilbagekøbsklausul, som det så ofte før er set.

Jeg syntes det kunne være fedt at få en ny angriber, men jeg mener ikke det er nødvendigt, i hvert fald ikke hvis Ronaldo forlænger og Bale tiltræder. Men igen, hvis man kan finde den rigtige angriber til en halvfornuftig pris, så vil jeg heller ikke klage.

Er du sikker?

Man er vel sikker på sin holdning. For mig at se kan klubben gå begge veje mht til angrebspositionen. Jeg sætter gerne min lid til Morata (som reserveangriber, hvis du skulle være i tvivl igen igen), men jeg ser mig også gerne tilfreds med en kvalificiceret angriber der ikke koster alverden, og man får hvad man betaler for. Eksempelvis Lewandovski.

Derudover vil jeg gerne lige understrege at jeg er sikker på det jeg skriver, hver gang. Uanset hvor latterligt det kan lyde i dine øre.

13 år 3 måneder siden #623 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrids hold 2013/2014:

rezamadridista skrev:

MM:
Forsvar:
Midtbane:
Angreb:

Så er vi sku ligepludselig tilbage til, hvor vi engang startede - Helt ny og uprøvet trup...

Jeg ved godt at det er meget radikalt... Og det er noget der ikke er realistisk - ihvertfald ikke over et transfervindue. Men de spillere jeg vil af med er nogle der ikke har kvaliteten, nogle spiller hvis indstilling og/eller opførsel irriterer mig eller nogle der har et højt topniveau, men også et meget lavt bundniveau . Samtidig er de spillere jeg gerne ser købt rigtige Madrid-spillere, nogle som hele livet har drømt om at spille for holdet, ligesom Ramos. Noget der kan være med til at vinde titler. Og hvis denne trup, eller det meste af den bliver en realiseret er det ikke noget der vinder CHL første eller anden sæson, men det er fundament, der skal til for at bryde de 11 år uden. Og husk på at det er så mange spillere der er blevet udskiftet over de sidste 2-3 sæsoner.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

13 år 3 måneder siden #624 af Real Madrid

baggins skrev:

rezamadridista skrev:

MM:
Forsvar:
Midtbane:
Angreb:

Jeg ved godt at det er meget radikalt... Og det er noget der ikke er realistisk - ihvertfald ikke over et transfervindue. Men de spillere jeg vil af med er nogle der ikke har kvaliteten, nogle spiller hvis indstilling og/eller opførsel irriterer mig eller nogle der har et højt topniveau, men også et meget lavt bundniveau . Samtidig er de spillere jeg gerne ser købt rigtige Madrid-spillere, nogle som hele livet har drømt om at spille for holdet, ligesom Ramos. Noget der kan være med til at vinde titler. Og hvis denne trup, eller det meste af den bliver en realiseret er det ikke noget der vinder CHL første eller anden sæson, men det er fundament, der skal til for at bryde de 11 år uden. Og husk på at det er så mange spillere der er blevet udskiftet over de sidste 2-3 sæsoner.

Havde du bare fjernet Khedira fra listen, havde dit indlæg ikke virket så humoristisk :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum