Real Madrids hold 2013/2014:
futbol.as.com/futbol/2013/06/06/seleccio...70479297_374571.html
Se lige Iker.. Utroligt at der er nogle som sætter spørgsmålstegn ved denne spiller.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev: Velkommen tilbage på kassen
Se lige Iker.. Utroligt at der er nogle som sætter spørgsmålstegn ved denne spiller.
Er man populær, så har man per definition ret?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
I så fald har jeg altid ret, og det er jo bare skønt:-D
Jeg er her stadig XOXO
Med det sagt elsker jeg personen og klubmanden Iker Casillas, men spilleren Iker Casillas var bestemt ikke overbevisende i efteråret.
Men lad os nu se hvordan det går med en ny træner. Vores anfører må alt andet lige også have fået et wake up call og en ordentlig spandfuld motivation ovenpå det forår han har gennemgået.
DC19
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Btw, Özil stammer fra tyrkiet, så der må være en hvis grænse til hvor meget han er tysker som fx Müller, Götze osv.
Andre seriøse bud til, hvorfor det er at Özil klarer sig bedre for tyskerne?
Forresten, sikke en dejlig video Hugol. Det er lidt lang tid siden jeg har set ham mellem stængerne.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Siempre Madrid skrev:
Det var der ingen der sagde.
Helt fantastiske billeder!;)
rezamadridista skrev: Haha, sikke noget omgang vrøvl. Nu har jeg ikke tid, men hvis jeg have, så kunne jeg skaffe statistik for mindst 10 spiller der klarer sig dårligere for landsholdet end for klubhold, selvom deres klub ikke er i samme land som deres nationalitet.
Btw, Özil stammer fra tyrkiet, så der må være en hvis grænse til hvor meget han er tysker som fx Müller, Götze osv.
Forresten, sikke en dejlig video Hugol. Det er lidt lang tid siden jeg har set ham mellem stængerne.
Özil er født og opvokset i Gelsenkirchen, Tyskland. Han har boet de første 21 år af sit liv i Tyskland. Han er lige nøjagtig lige så meget tysker som Götze og Müller. Også selv om han er troende muslim, tredje generations tysker og til trods for, at han ikke hedder hverken Müller, Gerd eller Karl-Heinz. Og det er vel immervæk også fuldstændig ligegyldigt, så hvorfor snakke om en anden brugers vrøvl, når du selv begynder bagefter?
Lad os holde os til sagen. Özil er en fænomenal spiller. En nøglespiller for både Tyskland og Real Madrid. En vital brik. Under Mourinho i Real Madrid - og i samme periode under Löw på det tyske landshold - har Özil udviklet sig helt vild. Han har lagt rigtig meget på.
Selv i denne sæson har han overordnet set været god, trods nogle udfald. Nuvel, han har ikke været på samme niveau som i forrige sæson, men det er der ingen der har været. I forrige sæson kørte det som smurt. Det kan man ikke just sige, om den netop overståede sæson.
Han har hverken klaret det værre eller bedre for det tyske landshold, end for Real Madrid. Overordnet set, har han holdt et højt niveau for begge mandskaber. Når det går bedre for hele holdet, så går det selvfølgelig - logisk nok - også bedre for den enkelte.
At man har et pænt snit er hełler ikke altid repræsentativt for ens reelle niveau. Her hentyder jeg til øzils seneste klubsæson med både mål -og assist rekord, selvom han var bedre spillende i sidste sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Orange You Glad
- Gæst
-
rezamadridista skrev: Haha, sikke noget omgang vrøvl. Nu har jeg ikke tid, men hvis jeg have, så kunne jeg skaffe statistik for mindst 10 spiller der klarer sig dårligere for landsholdet end for klubhold, selvom deres klub ikke er i samme land som deres nationalitet.
Det er også relevant at se på modstanderne, når Özil er med landsholdet. Tyskland har en vanvittigt stærkt hold og er selvfølgelig altid seedet øverst i deres kvalifikationsgruppe, som de altid vinder. "Hej, Aserbajdsjan, skal vi lege?"
Det er ikke for at tage noget fra Mesut Özil, for jeg synes, han er fantastisk. Det er bare en del af forklaringen på hans bedre statistik på landsholdet.
- Paulochichon
- Gæst
-
Træner: Carlo Ancelotti
Assistent: Fabio Cannavaro
Sportsdirektør/Florentinos rådgiver: Zinedine Zidane
Andre roller: Hierro, Raul, osv
Casillas
Carvajal - Ramos - Varane - Marcelo
Khedira - Xabi Alonso
Mata - Özil - Ronaldo
Benzema
Øvrige:
Diego Lopez
Jesus
Arbeloa
Albiol
Garay
Nacho
Casado
Casemiro
Modric
Callejon
Isco
Jesé
Kun Aguero
Morata
Ind: Carvajal (6,5), Garay (15) Casemiro (5), Isco (25), Mata (35), Jesé (gratis), Kun Aguero (35) = (121,5)
Ud: Adan (semi-gratis), Pepe (15), Coentrao (20), Essien (tilbage til Daddy), Di maria (25), Kaka (15), Higuain (30) = 105 (et amatør bud!!)
På målmandsposten sker der ikke rigtigt ændringer, udover at Adan forventeligt smutter. Diego og Iker kan konkurrere, så det kører!
I forsvarskæden er der plads til udvikling qua den unge gennemsnitsalder, og der er også udsigt til en kamp om især pladsen ved siden af Ramos, hvis Varane ikke kan blive ved med at præstere på hidtidige niveau så er Garay klar! + Han kender klubben semi-godt.
På midtbanen synes jeg, som de færreste, at det kører ret godt! Er dybt forelsket i Khedira, og mener han kan udvikle sig endnu mere. Hvis Xabi, trods diverse pauser, ikke kan gøre det bedre end indeværende/sidste sæson så er Modric mere end klar til at gå ind i start 11'eren.
Det samme med Isco vs. Özil selvom jeg mener at Özil er helt igennem fantastisk. Mata er jeg vild med og mener på alle måder det ville være bedre at hente ham end Bale, selvom han er et urealistisk emne trods diverse stigende rygter. Han er Real-mand, dygtig teknisk, mere direkte end Özil men stadig enormt uselvisk, og han både spille det hurtige spil omkring modstanderens felt samt finde hullerne som en Özil.
I angrebet har jeg de seneste 3-4 sæsoner ment at Higuain bare manglede en sæson med 100% tiltro til ham, havde han fået det var han blevet vildere end på hans bedste dage hidtil. Desværre er det slut for hans vedkommende!
Jeg ser gerne at man ikke handler for de astronomiske beløb som Cavani og, før Monaco købte ham, Falcao kommer til at gå for!
Mere spansk, mere madrid-baseret, færre til- og afgange og kun 16,5 million euro i underskud mellem salg og indkøb!
Vil meget gerne høre jeres bud, samt eventuel kritik af mit bud. Er jeg helt ude at skide?
PS. HALA MADRID!!!
Kan vi ik snart få den træner på plads, så indkøbene kan falde.