Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #625 af baggins
Besvaret af baggins på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Real Madrid skrev:

baggins skrev:

rezamadridista skrev:

baggins skrev: håber på denne trup næste sæson, devære uden Gonzalo Higuain, da han har sagt, at han vil væk

MM:
Iker Casillas Diego Lopez
Forsvar:
Raphael Varane , Marquinhos, Sergio Ramos, Marcelo Alvaro Arbeloa Nacho Fernandez, carvajal, Raul Albiol
Midtbane:
Mesut Ozil, Xabi Alonso, Casemiro, Luka Modric, Isco
Kanter: Mata,Bale, Cristiano Ronaldo, Rodrigo
Angreb:
Karim Benzema, Alvaro Morata, Jese

Ud:Jose Callejon, Antonio Adan, Michael Essien, Kaka, Gonzalo Higuain, Sami Khedira (vi kan få en høj pris fra Chelsea), Angel Di Maria, Pepe, Fabio Coentrao, Ricardo Carvalho

Så er vi sku ligepludselig tilbage til, hvor vi engang startede - Helt ny og uprøvet trup...

Jeg ved godt at det er meget radikalt... Og det er noget der ikke er realistisk - ihvertfald ikke over et transfervindue. Men de spillere jeg vil af med er nogle der ikke har kvaliteten, nogle spiller hvis indstilling og/eller opførsel irriterer mig eller nogle der har et højt topniveau, men også et meget lavt bundniveau . Samtidig er de spillere jeg gerne ser købt rigtige Madrid-spillere, nogle som hele livet har drømt om at spille for holdet, ligesom Ramos. Noget der kan være med til at vinde titler. Og hvis denne trup, eller det meste af den bliver en realiseret er det ikke noget der vinder CHL første eller anden sæson, men det er fundament, der skal til for at bryde de 11 år uden. Og husk på at det er så mange spillere der er blevet udskiftet over de sidste 2-3 sæsoner.

Havde du bare fjernet Khedira fra listen, havde dit indlæg ikke virket så humoristisk :)

Der er tre grunde til at han er på listen. 1. Så mener jeg, at han er for glad for offensive løb - som han ikke er god nok til. Dette gør at han ikke udfylder sin defensive rolle. Det kom f.eks. Frem at Alonso havde mange flere bolderobringer end Khedira. 2. Så er der for mange kampe i løbet af en sæson, hvor to defensive spillere er for defensivt, da modstanderne parkere bussen. Derfor er det nok med Casemiro, der kan blive bedre end khedira. 3. Så skal et salg af khedira være med til at finansiere køb af spillere

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• McMadsen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #626 af McMadsen
Besvaret af McMadsen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg synes måske at vi burde kigge en helt anden vej end de spillere som bliver nævnt igen og igen.
Casillas/Diego L
Carvajal/Arbeloa
Ramos/Albiol
Varane/Pepe
Marcelo/Coentrao
Alonso/Varatti
Özil/Khedira
Modric/Lucas Piazon
Erik Lamela/Bale
Ronaldo/Jese
Benzema/(Rooney/Cavani)

Unge spillere ind, som giver rigtig mange muligheder for at lave opstillinger, som både er offensive og defensive. F.eks. en 4-2-3-1, som vi kender den idag eller 4-3-1-2 med 2 meget offensive backs.
Umiddelbart 22 spillere og så er der plads til Morata, Nacho og 3. målmand
Et måske meget anderledes bud. ( evt. også isco ind også ) ( Skulle det være mulgt at lokke Silva væk fra PSG, ja så er det ud med Pepe og Arbeloa også)

Ud: ja det kan i selv regne ud :-)
Ind: Carvajal, Varatti, Lucas Piazon, Lamela, Bale, Jese(castilla), Rooney el. Cavani ( 7 i alt )
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved McMadsen. Begrundelse: Opsætningsfejl

13 år 3 måneder siden #627 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Ifølge AS bliver Ancelotti officielt træner indenfor de næste 48 timer. Passer meget godt sammen med de andre rygter der har været omkring ham i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #628 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Næste sæson bliver uden tvivl super fedt at følge holdet.

Personligt håber jeg at Mata er klar på en tørn for Real Madrid (Selvom det virker usandsynlig dumt af Chelsea at sælge).

Derfor ønsker jeg startopstillingen næste sæson til at være meget lig denne, med enkelte skift i opstillingen:

Casillas

Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo

Khedira - Modric/Alonso

Mata/Bale - Özil - Ronaldo

Benzema / Cavani

Bænk: Jesé, Kondogbia/Verratti, Lopéz, Arbeloa, Dí Maria, Isco (Kan indgå i startopstillingen, men minder for meget om Özil i positioneringen) osv.

Hvem fanden var det der skrev at Real skal sælge Khedira? Er vedkommende gået fuldstændig i selvsving? Han er sindssyg vigtig for holdet! Han er så stort et aktiv rent arbejdsmæssigt. Han løber mere end alle de andre, erobrer mange bolde og er god i det direkte spil.

Come on, hvis han sælges, sælges en stor del af det setup der er bygget op de sidste par år og jeg trr en kommende træner vil bygge videre på dette.

Og nå ja, trænerstaben må for min skyld gerne være:
Ancelotti / Zidane el. Zidane / Karanka. En så flydende overgang som muligt!

13 år 3 måneder siden #629 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Spectator skrev: Næste sæson bliver uden tvivl super fedt at følge holdet.

Personligt håber jeg at Mata er klar på en tørn for Real Madrid (Selvom det virker usandsynlig dumt af Chelsea at sælge).

Derfor ønsker jeg startopstillingen næste sæson til at være meget lig denne, med enkelte skift i opstillingen:

Casillas

Khedira - Modric/Alonso

Benzema / Cavani

Bænk: Jesé, Kondogbia/Verratti, Lopéz, Arbeloa, Dí Maria, Isco (Kan indgå i startopstillingen, men minder for meget om Özil i positioneringen) osv.

Hvem fanden var det der skrev at Real skal sælge Khedira? Er vedkommende gået fuldstændig i selvsving? Han er sindssyg vigtig for holdet! Han er så stort et aktiv rent arbejdsmæssigt. Han løber mere end alle de andre, erobrer mange bolde og er god i det direkte spil.

Come on, hvis han sælges, sælges en stor del af det setup der er bygget op de sidste par år og jeg trr en kommende træner vil bygge videre på dette.

Endelig en der ser realistisk på det. Så længe du mener at det er Mata eller Bale og Veratti eller Kongdogbia der skal ind.

Så har man Lopez som reserve for Casillas.
Coentrao/Nacho reserve for Marcelo
Arbeloa reserve for Carvajal
Albiol reserve for Ramos
Pepe reserve for Varane
Veratti eller Kongdogbia reserve for Alonso/Modric/Khedira
Jese reserve for Ronaldo
Di maria reserve for enten Bale eller Mata
Isco reserve for Øzil
Benzema/Cavani kan kæmpes om den sidste plads

Mener ikke Isco behøves hvis Mata hentes ind, da man så vil have Øzil, Modric, Di maria og Mata (måske også Jesé) der kan spille på hans plads.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 3 måneder siden #630 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Det undrer mig meget de udmeldelser Perez er kommet med idag.

Det virker ikke som Ancelotti er så tæt på som AS gør ham til. Perez siger at der er muligheder til træner posten ingen har kunnet forestillet sig. Endvidere siger han om la Cantera at der er muligheder for at flere rykker op nu, eller det håber han.

Deuda: "El presupuesto del Real Madrid es de 525 millones y el Ebitda es el 30%. Nuestra deuda es del 0,5 del Ebitda. Pocas empresas hoy en día tienen estas cifras".

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Hugol.

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #631 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Real Madrids hold 2013/2014:

ZizouMo skrev:

Spectator skrev: Næste sæson bliver uden tvivl super fedt at følge holdet.

Casillas

Khedira - Modric/Alonso

Benzema / Cavani

Endelig en der ser realistisk på det. Så længe du mener at det er Mata eller Bale og Veratti eller Kongdogbia der skal ind.

Så har man Lopez som reserve for Casillas.
Coentrao/Nacho reserve for Marcelo
Arbeloa reserve for Carvajal
Albiol reserve for Ramos
Pepe reserve for Varane
Veratti eller Kongdogbia reserve for Alonso/Modric/Khedira
Jese reserve for Ronaldo
Di maria reserve for enten Bale eller Mata
Isco reserve for Øzil
Benzema/Cavani kan kæmpes om den sidste plads

Mener ikke Isco behøves hvis Mata hentes ind, da man så vil have Øzil, Modric, Di maria og Mata (måske også Jesé) der kan spille på hans plads.

Selvfølgelig. Det hedder efter min stærkeste overbevisning Bale eller Mata, hvor jeg dog tror det er en and at Mata skal sælges. Det virker absurd, da han har været deres bedste mand de sidste to sæsoner.

Jeg tror helt ærligt at Bale bliver hentet. Når Don Florentino har talt, plejer det at være ved lov.
Coentrao ser jeg gerne afhændet til højestbydende. Han er ikke den spiller han blev gjort til i 2011.

• Azuka Gutierrez
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #632 af Azuka Gutierrez
Besvaret af Azuka Gutierrez på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg tror desværre, at jeg må skuffe de folk, der forventer at Carvajal går direkte ind i startopstillingen på bekostning af Arbeloa. Det er trods alt ikke lykkedes Carvajal at slå Arbeloa af på landsholdet. Jeg ved godt, at Arbeloa ikke er den mest interessante og spektakulære spiller, men jeg tror næppe, at han er første mand til at ryge af holdkortet. Og jeg mener egentligt heller ikke, at det er nødvendigt, omend han er populær at hade - blandt andet her på siden.
Ydermere synes jeg, at vi nu ser ud til at have de rette spillere på højreback-positionen, en god blanding af rutine og ungdoms-kådhed. Til gengæld kan vi, for mig at se, komme til at stå i noget af en kattepine ang. vores venstreback-position. Marcelo har været håbløst ude af form oven på sine skader, og jeg skal være ærlig at indrømme, at jeg tvivler på, at han har den fornødne sult og vilje/mentalitet til at komme tilbage på sit absolutte topniveau - et niveau vi ikke har set ham i nærheden af det sidste år. Og hvad angår Coentrao, der i denne sæson klart har været den bedre venstreback af e to, så sender rygterne ham til både Chelsea, Monaco og PSG. Hvad ender vi så med? En afdanket Roberto Carlos wanna be og Coentrao på jagt efter olie/sheik-millioner? Det kan lyde lidt hårdt at dømme Marcelo ude på den måde, men dette er egentligt heller ikke mit ønske. Jeg håber blot, at vi ikke kommer til at stå i den just opridsede situation.

Og nej, vi skal ikke have Mata eller Bale, i hvert fald ikke sådan som situationen er nu. Et indkøb af én af disse skal først ske, hvis både Di Maria og Kaka ryger på porten - gud forbyde, at det bliver Özil, der får sparket! Giv os hellere en klassisk kant-spiller, der får kridt på støvlerne og holder bredden.
Kort sagt lad os prøve med en højrebenet i højreside og en venstrebenet i venstreside - blot engang i mellem. Det ville være et fantastisk taktisk tiltag. Specielt, hvis man så havde modet til at stille med både Cristiano og Cavani/Benzema på toppen. Dette er tænkt som et offensivt tiltag, der kan give mere tyngde i feltet, f.eks. i de sidste tyve minutter af en tæt kamp, hvor et mål er nødvendigt.

Mm: Casillas/ ? - Jeg tvivler på at Lopez vil være reserve igen, og jeg tror Casillas erobrer pladsen med en ny træner på posten.
Hb: Arbeloa/Carvajal
Cb: Ramos/Albiol - Jeg håber, at vi kan holde på Albiol.
Cb: Varane/(Pepe) - Ryger Pepe, så skal vi hente en reserve. Gerne et billigt alternativ(!), da vi har starterne i Varane og Ramos!
Vb: Marcelo/(Coentrao) - Nacho - som reserve på alle pladser i forsvaret. En klassisk utility-player?
Cm: Alonso/Modric/Casemiro - Her tiltænkt rollen som dybdeliggende playmaker.
Cm: Khedira/(Kevin-Prince Boateng?) - Boks til boks spilleren, der støtter både offensiven og defensiven.
Hw: (Di Maria)/Callejon - ?
Om: Özil/Kaka - Måske Isco eller Jovetic, hvis Kaka ryger?
Vw: Ronaldo/Jese
Ang: Benzema/Morata - Higuain må forventes at ryge, og her mener jeg, at den ultimative løsning er Cavani - ellers ser jeg gerne Lukaku bringe noget hårdt tiltrængt fysik i feltet og luftrummet!

Denne positionering af spillerne skal tages med et gran salt, da jeg mener, at truppen styrkes markant ved at spillerne kan benyttes på flere positioner.

Dette giver en trup på 24-25 spillere, hvor eneste mangel er en spiller al'a Essien, der bukker og nejer - og udfører den befalede opgave - på den befalede position. Desværre har jeg svært ved at se, hvem der skal overtage denne rolle i truppen.

Slutteligt skal det nævnes, at jeg virkelig håber, at Real Madrid undlader at gå ud og købe spillere i øst og vest! Lad os få et roligt vindue med de nødvendige udskiftninger, der giver den fornødne dynamik i truppen. Og denne dynamik kan allerede være sikret med en ny træner! Mou har fyldt meget, så nu er det nye tider. Dermed kan det vise sig rigeligt med en oprykning af Jesé og Casemiro og indkøb af Carvajal. Hvis klubben skal jonglere med store penge håber jeg, at det bliver kastet i nakken på Cavani, hvilket så vil betyde et farvel til Higuain.
Et problem kan dog blive, at vi så mangler en boks til boks-spiller. Her kunne et frækt budkunne, som tidligere nævnt, være Kevin-Prince Boateng. Han har både fysikken til at kunne spille centralt på midtbanen og samtidig evner som afslutter og spil-station på den sidste tredjedel.

Men lad os nu se, hvilken træner der træder ind af døren. Bliver det Ancelotti, så kunne det måske (endnu engang) være spændende at give Kaka en ekstra chance, med tanke på deres tidligere så succesfulde samarbejde.

Det er ikke kvaliteten af spillere vi falder/taber på - heller ikke, hvis vi ikke handler stort ind! - Fodbold handler om meget mere! Spillerne skal altså ikke udskiftes grundet deres evner med en bold, eller manglende evner, men derimod for at skabe den rette dynamik, sult og sammenhold. Den rette sammensætning af truppen er vigtigere end at hente det nye "hotte navn"! - Det er i hvert fald min klare overbevisning.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Azuka Gutierrez.

13 år 3 måneder siden #633 af Hugol
Er det ikke også lidt omsonst at forvente Carvajal skulle slå Arbeloa af på landsholdet, når han stadig er på ungdomslandsholdet ?
Carvajal er tilbage i Madrid for at spille første holds fodbold og lærer af Arbeloa og Ramos hvis nogle skulle være i tvivl. Ikke for at slå nogle af holdet.

Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Hugol.

13 år 3 måneder siden #634 af rezamadridista
Mesut Özil for Landsholdet:
Kampe: 18
Mål: 6
Assist: 16

Mesut for Real Madrid:
Kampe: 42
Mål: 10
Assist: 20

Jeg har altid synes han klarer sig bedre på landsholdet, også var jeg også lidt overrasket da jeg så statistikken.
Hans stats for Tyskland er jo intet mindre end fantastiske.

Nogle bud til hvorfor?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 3 måneder siden #635 af JimmyBroe

rezamadridista skrev: Mesut Özil for Landsholdet:

Mesut for Real Madrid:

Jeg har altid synes han klarer sig bedre på landsholdet, også var jeg også lidt overrasket da jeg så statistikken.

Nogle bud til hvorfor?

Fordi at de på det tyske landshold, alle er af samme nationalitet;-P

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 3 måneder siden #636 af Hugol

JimmyBroe skrev:

rezamadridista skrev: Mesut Özil for Landsholdet:

Mesut for Real Madrid:

Nogle bud til hvorfor?

Fordi at de på det tyske landshold, alle er af samme nationalitet;-P

Glad for at der er nogle der har forstand på bold her på dette forum :-)

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum