Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 2 måneder siden #865 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Real Madrids hold 2013/2014:
^Ja tak.

Ifølge Cadena SER bliver Isco offentliggjort torsdag på den officielle hjemmeside og præsenteres fredag. Mon ikke Carvajal bliver præsenteret samtidig med Isco?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #866 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Synes vi har fået en rigtig træner i Carlo Ancelotti. Jeg ser frem til sæsonen !!

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #867 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Nu hvor M_linding og jer andres puls er nede igen efter Isco er kommet i hus og sæsonens indkøb er geniale osv osv :D (sagt med humor i stemmen)

Så er mit spørgsmål til jer alle, hvem skal så sælges. Synes der skal gang i svingdøren nu.

Dem jeg gerne ser smutte er:
Dem i parentes er dem som bør kunne overtage rolllen/pladsen

Kaka ( Isco, ozil )
Callejon ( Isco, Jese )
Di maria ( Isco, Jese )
Pepe ( Nacho, Albiol )
Adan ( Lopez self )
Coentrao ( Marcelo tilbage i storform, Nacho )
Higuain ( NY ANGRIBER :), Morata (selvom det ikke passer mig:) )
Alonso ( Modric, NY MIDTBANE, Casemiro (selvom det ikke passer mig:)

Har nok glemt en eller to, men er jo bare penge ;)

13 år 2 måneder siden #868 af M_linding

asp3200 skrev: Nu hvor M_linding og jer andres puls er nede igen efter Isco er kommet i hus og sæsonens indkøb er geniale osv osv :D (sagt med humor i stemmen)

Så er mit spørgsmål til jer alle, hvem skal så sælges. Synes der skal gang i svingdøren nu.

Dem jeg gerne ser smutte er:
Dem i parentes er dem som bør kunne overtage rolllen/pladsen

Kaka ( Isco, ozil )
Callejon ( Isco, Jese )
Di maria ( Isco, Jese )
Pepe ( Nacho, Albiol )
Adan ( Lopez self )
Coentrao ( Marcelo tilbage i storform, Nacho )
Higuain ( NY ANGRIBER :), Morata (selvom det ikke passer mig:) )
Alonso ( Modric, NY MIDTBANE, Casemiro (selvom det ikke passer mig:)

Har nok glemt en eller to, men er jo bare penge ;)

Adan
Di Maria
Higuain
Kaka

Callejon, Pepe og Coentrao kan også sælges, hvis der kommer gode tilbud.

Alonso ville jeg på en måde gerne af med, men synes omvendt at han er god at have i truppen. Men der skal gøre op med Alonso-afhængigheden!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 2 måneder siden #869 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Så er Isco sikret, nu må første prioritet være at ordne angrebs-situationen. Når jeg ser på de spillere der rygtes til klubben, så ærgrer det mig, at man ikke gik efter Llorente.. Han er en boksspiller, og jeg ville langt hellere have en gratis Llorente end 460 millioner for Cavani. Han er Benzema's modsætning rent spille-type og sådan er det også bedst, hvor man har to forskellige typer. Suarez minder for meget om Benzema og så kender vi alle hvilken bagage han tager med sig.

Det er et sats hvis man kun har Morata og Benzema, men jeg må sige at jeg er stor modstander af de to ovennævnte spillere, så jeg vil langt hellere give Morata chancen.
Jeg ser to muligheder. Hvis man, som der er blevet sagt at man vil, gøre Morata til en vigtig spiller, så skal man enten hente en fin spiller ind, som vil have den rolle Morata havde sidste sæson, og så skal Morata overtage Higuain's rolle, eller også så henter man en verdensklasse angriber ind, og så er det op til Morata hvad han vil, for han kommer ikke til at få den store rolle, medmindre Benzema sælges, hvilket ikke kommer til at ske.

Første store valg foran det nye makkerpar Ancelotti og Perez , lad os se hvordan de løser den.

13 år 2 måneder siden #870 af Siempre Madrid
Hvorfor er der så helvedes lang tid til sæsonen går i gang igen!?

Jo, jeg er fortsat ærgerlig over, at Mourinho ikke længere er i blandt os, men for pokker hvor har jeg efterhånden store forventninger til den kommende sæson.

Det lader til at Gareth Bale nok skal komme (Der arbejdes tilsyneladende seriøst i kulissen og man er klar til at betale prisen). Herudover ser det ud til, at der kommer en midtbanespiller og en angriber og har de den kvalitet, som rygterne lægger op til, så har vi et rigtig stærkt hold med en god blanding af ungdom og rutine.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 2 måneder siden #871 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Siempre Madrid skrev: Hvorfor er der så helvedes lang tid til sæsonen går i gang igen!?

Jo, jeg er fortsat ærgerlig over, at Mourinho ikke længere er i blandt os, men for pokker hvor har jeg efterhånden store forventninger til den kommende sæson.

Det lader til at Gareth Bale nok skal komme (Der arbejdes tilsyneladende seriøst i kulissen og man er klar til at betale prisen). Herudover ser det ud til, at der kommer en midtbanespiller og en angriber og har de den kvalitet, som rygterne lægger op til, så har vi et rigtig stærkt hold med en god blanding af ungdom og rutine.

Bale
Gundogan
Jovetic

Av, av, av. Satme spændende.

13 år 2 måneder siden #872 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Trist hvis Bale kommer til klubben.

Det vil gøre, at Isco's udvikling bliver bremset fuldstændig.

13 år 2 måneder siden #873 af rezamadridista

mortenj skrev: Trist hvis Bale kommer til klubben.

Det vil gøre, at Isco's udvikling bliver bremset fuldstændig.

Hvis Di Maria ikke sælges, så er Jeses udvikling også bremset.
Prisen på Bale ligger omkring de 90-100 mil euro, og når man køber en spiller for den pris, jamen så er den position spilleren spiller på helt optaget. Ligesom man næsten aldrig ser Ronaldo komme ud.

Bales ankomst kan så måske betyde, at man ikke henter en stjerne angriber, hvilket er IMO godt for Morata.
Men hvis man så gik hen og hentede en angriber, jamen så er Moratas udvikling også bremset.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #874 af CC
Besvaret af CC på emne Real Madrids hold 2013/2014:
At hente Bale vil imo være en forkert løsning. Vi har i forvejen CR7, Ozil, Di Maria, Isco og Jese til de tre pladser og Benzema og Morata til toppen. Desuden er Modric også brugbar på en offensiv midt, selvom han fungerer bedst lidt længere tilbage.
Konklusion: Vi mangler IKKE Bale. Længere er den bare ikke. Det er ikke FM det her, hvilket jeg håber, at Mr. Perez langt om længe har forstået. Det vi har brug for, er en harmonisk trup med et solidt fundament og en vellidt træner.

13 år 2 måneder siden #875 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Under alle omstændigheder SKAL der sælges, inden et eventuelt køb af Bale, ellers har jeg mistet overblikket over truppen.
Isco/Kaka ser jeg bare som et stort problem for de er næsten "ens" - spillemæssigt, i min optik.
Men mon ikke Ancelotti har en klar idé omkring hvem han vil satse på, og da Isco lige er købt, så har Ancelotti selvfølgelig givet grønt lys, og måske selv anbefalet ham til Perez.

13 år 2 måneder siden #876 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Ifølge AS, så har Ancelotti bedt Florentino Perez om at hente en af følgende CM'er: Illarramendi, Kondogbia, Paulinho, Verratti, Gundogan, Vidal eller Pirlo. Han skulle angiveligt også have snakket med Real Sociedad's præsident for et par dage siden, om Illarramendi.

Cadena SER siger, at Ancelotti har bedt Perez om at købe enten Thiago eller Illarramendi.

Hvis en midtbane hentes ind, så ser jeg det som at Khedira bliver sorteper.

Leveret af Kunena Forum