Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 2 måneder siden #841 af Siempre Madrid

Jaken skrev:

Siempre Madrid skrev: Målmænd: Casillas, López, Mejías.
Forsvar: Carvajal, Arbeloa, Ramos, Varane, Martínez, Albiol, Nacho, Marcelo.
Midtbane: Khedira, Kondogbia, Illarramendi, Xabi Alonso, Modric, Özil, Di María, Isco, Jesé.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Cavani, Morata.

Ud: Adán, Pepe, Coentrao, Essien, Callejón, Higuaín.
Ind: Mejías, Martínez, Kondogbia, Illarramendi, Isco, Jesé, Cavani.

Det hold her er brutalt! Og vil være det i en lang årrække!

Selvom jeg godt kan lide dine spillere én for en, så har jeg svært ved at se det fungere i praksis. På en almindelig kampdag vil spillere som Lopez, Arbeloa, Martinez, Kondogbia, Illarramendi, Xabi Alonso, Di Maria, Jesé, Benzema og Morata sidde uden for. Det er mange store spillere og mange store talenter med en lysende fremtid der skal sidde ude på bænken eller tribunen og kukkelure.

Skær Kondogbia/Illarramendi og Cavani/Benzema af og så ser det mere spiseligt ud. I øvrigt: Hvad med Casemiro?

Ham glemte jeg. Det overflødiggør Kondogbia, synes jeg.

Der vil alle dage sidde prominente navne på bænken eller tribunen, men det er en god trup med en god blanding af rutine og ungdom, så der vil blive rig mulighed for spilletid, mener jeg.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #842 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Midtbane: Khedira, Kondogbia, Illarramendi, Xabi Alonso, Modric, Özil, Di María, Isco, Jesé.

Jeg er faktisk enig i store træk. Vil dog bare lige hører om nogle ting.

Alonso, Modric og Illarramendi til én og samme plads, eller hvordan? Hvis ja, så er det overkill, hvis du spørger mig. Illarramendi er et fantastisk talent, men i skyggen af Alonso og Modric, så er der altså ikke meget spilletid og hente, og selvom han er 23 år, så er han på ingen måde etableret på højeste niveau, og han derfor skal i kamp, for og udvikle sig. Det ville jeg se som et problem.
Skipper man Alonso, så er de foretrukne dog Illarramendi eller Verratti, for de er på sigt fremtidens mænd, og når de har fået hår på brystet om et par år, så er Modric kommet godt derop af, og afløseren ville allerede være en integreret del af førsteholdet.

Samme gør sig faktisk gældende på angrebsposten. Vi har tidligere set hvor skrøbelig Benzema er, så først og fremmest, så mener jeg der skal bankes noget selvtillid ind i knægten, og det kommer der ikke ved og presse ham, som vi så Higuain gøre.
Enten satser man på ham, ellers så lader man vær. Han er for god til og være 2. valg, præcis ligesom Higuain også er det. Det var første problem, og nr. 2 er, at når Benzema spiller, så mangler Cavani spilletid, og omvendt, så derfor vil der ikke blive reelle spilleminutter til Morata.
Ingen af de 2 førstnævnte kan stille sig tilfreds med og blive vraget til fordel af Morata, og kampe i reserveturneringen Cdr er ikke nok IMO.
Morata er ydermere ikke god nok til og spille på kanten, og det skal han heller ikke. Han skal ligge på toppen, og han har selv udtalt, at han ikke vil acceptere og blive 3. valg. Og det har jeg fuld forståelse for.

Min konklusion må så være, at man skipper Kondogbia, Alonso og Cavani. Også kunne jeg læse mig til du havde glemt Casemiro, så han bliver tilføjet i stedet for Kondogbia.

Det vil IMO være den bedste trup i Real Madrid's historie, hvis man ser på potentiale og kvalitet. Jeg ville være ovenud tilfreds, hvis vi stod tilbage med denne trup :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Steen, JimmyBroe, mortenj

13 år 2 måneder siden #843 af Siempre Madrid

Dios skrev:

Jeg er faktisk enig i store træk. Vil dog bare lige hører om nogle ting.

Alonso, Modric og Illarramendi til én og samme plads, eller hvordan? Hvis ja, så er det overkill, hvis du spørger mig. Illarramendi er et fantastisk talent, men i skyggen af Alonso og Modric, så er der altså ikke meget spilletid og hente, og selvom han er 23 år, så er han på ingen måde etableret på højeste niveau, og han derfor skal i kamp, for og udvikle sig. Det ville jeg se som et problem.
Skipper man Alonso, så er de foretrukne dog Illarramendi eller Verratti, for de er på sigt fremtidens mænd, og når de har fået hår på brystet om et par år, så er Modric kommet godt derop af, og afløseren ville allerede være en integreret del af førsteholdet.

Samme gør sig faktisk gældende på angrebsposten. Vi har tidligere set hvor skrøbelig Benzema er, så først og fremmest, så mener jeg der skal bankes noget selvtillid ind i knægten, og det kommer der ikke ved og presse ham, som vi så Higuain gøre.
Enten satser man på ham, ellers så lader man vær. Han er for god til og være 2. valg, præcis ligesom Higuain også er det. Det var første problem, og nr. 2 er, at når Benzema spiller, så mangler Cavani spilletid, og omvendt, så derfor vil der ikke blive reelle spilleminutter til Morata.
Ingen af de 2 førstnævnte kan stille sig tilfreds med og blive vraget til fordel af Morata, og kampe i reserveturneringen Cdr er ikke nok IMO.
Morata er ydermere ikke god nok til og spille på kanten, og det skal han heller ikke. Han skal ligge på toppen, og han har selv udtalt, at han ikke vil acceptere og blive 3. valg. Og det har jeg fuld forståelse for.

Min konklusion må så være, at man skipper Kondogbia, Alonso og Cavani. Også kunne jeg læse mig til du havde glemt Casemiro, så han bliver tilføjet i stedet for Kondogbia.

Det vil IMO være den bedste trup i Real Madrid's historie, hvis man ser på potentiale og kvalitet. Jeg ville være ovenud tilfreds, hvis vi stod tilbage med denne trup :)

Jeg er som udgangspunkt enig i dine bekymringer og det er bestemt nogen, man skal overveje, især i forhold til Illaramendi, som jeg langt foretrækker frem for Verratti.

I forhold til angrebet mener jeg godt, at det kan fungere med Benzema og Cavani, for de byder ind med noget vidt forskelligt og med Zidane til at "nurse" Benzema, tror jeg at vi kan få ham tilbage på sporet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 2 måneder siden #844 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Marca vurderer igen i dag, at Ancelotti foretrækker 4-3-3, dvs. en tre-mandsmidtbane som i sin tid i Milan med Pirlo dybt og Gattuso og Seedorf/Ambrosini foran.

Jeg forestiller mig følgende i Madrid:
Casillas/Lopez
Carvajal/Arbeloa, Ramos/Pepe, Varane/Albiol, Marcelo/Nacho
Khedira/(Paulinho/Kondogbia), Alonso/Casemiro, Modric/Isco
Ozil/Bale/Kaka, Benzema/Morata, Ronaldo/Jese/(Callejon)

Ind: Carvajal, Paulinho/Kondogbia (15/20 mio), Isco (20-35 mio(+Callejon)), Bale (80 mio), Jese
Farvel: Adan, Coentrao (20 mio), Essien, Di Maria (40 mio), Higuain (30 mio)

Jeg er ikke det mindste utryg ved, at der ikke hentes en decideret bomber når vi har Ronaldo og Bale i forreste gelled. Konstellationen helt fremme er utrolig dynamisk; CR-Bale-Benz, CR-Ozil-Bale, CR-Ozil-Benz, CR-Jese/Kaka-Morata osv. Den stationære angriber er ikke nødvendig - Ikke når man har så komplette spillere som Ronaldo, Bale og Messi for den sags skyld.
Isco som playmaker når Alonso, Modric eller Ozil ikke er på, hvilket sikrer ham rigeligt med spilletid.

13 år 2 måneder siden #845 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Nu vil jeg lege med!

Casillas, Diego López, Mejías
Arbeloa, Carvajal, Varane, Pepe, Sergio Ramos, Albiol, Marcelo, Nacho
Khedira, Casemiro, Xabi Alonso, Modric, Kondogbia
Özil, Isco, Di María/Callejón, Cristiano Ronaldo, Jesé
Benzema, Cavani/Luis Suárez, Morata

Ind: Casemiro, Carvajal, Isco, Kondogbia, Cavani/Luis Suárez
Ud: Essien, Pedro León, Carvalho, Adán, Higuaín, Coentrão, Kaká, Callejón/Di María

Jeg regner ikke med, at Bale kommer denne sommer. Men næste sommer, regner jeg med at se ham i Real Madrid. Cavani eller Luis Suárez er som sådan ikke et must. Jeg kan godt affinde med mig Benzema og Morata, men jeg tror det er fint nok med tre angribere og en direkte erstatning for Higuaín.
Jeg forventer endvidere, at Ancelotti vil veksle system mellem sin velkendte 4-3-2-1 og 4-2-3-1/4-2-1-3. Derfor skal der minimum én ny central midtbanespiller til, udover Casemiro. Jeg ser gerne, at man henter Kondogbia og Verratti. Men jeg tror ikke man henter to. Alternativt kan man vente en sæson mere og hente Gündogan næste sommer.

På ud-siden, forventer jeg, at Adán og Higuaín med sikkerhed forlader klubben sammen med Essien, Carvalho og Pedro León. De andre er lidt måske. Jeg ser gerne, at man sælger Kaká, men kan dog et eller andet sted godt se ham blive under Ancelottis ledelse. Så ser jeg gerne, at man beholder en af Di María, Callejón og Coentrão. Der er brug for mindst én decideret fløj, der om nødvendigt kan skabe noget bredde. Derfor foretrækker, at man beholder mindst en af dem. Helst Di María. I hvert fald mindst en sæson, indtil Bale kommer.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 2 måneder siden #846 af Realmadrid94
Er enig langt hen af vejen Juan. Dog mener jeg ikke et køb af en angriber er nødvendigt, medmindre man henter en stærk type. Det er dog der jeg håber, at Morata slår til og beviser han kan med hovedet og fødder.

En interessant diskussion i forhold til Coentrao/Marcelo.
Blev Coentrao ikke købt til Midtbanen? :D
Husker tydeligt, at Mourinho mente han også kunne spille der (han skulle ligge ved siden af Alonso, og gjorde det jo i optakten), og derved ville Marcelo holde sin plads. Nu angriber jeg ikke Mourinho, men jeg har på fornemmelsen, at det altid har ligget i kortene, at Coentrao skulle være fast mand. Han blev trods alt købt for et vanvittigt beløb - hvis man tager hans position i betragtning, samt hvor god Marcelo var på det tidspunkt.
Anyway, synes at klubben spildte mindst 80 Mio. kr på Coentrao. Håber han bliver solgt for et beløb omkring de 20 mio pund.

13 år 2 måneder siden #847 af El_Juan

Realmadrid94 skrev: Er enig langt hen af vejen Juan. Dog mener jeg ikke et køb af en angriber er nødvendigt, medmindre man henter en stærk type. Det er dog der jeg håber, at Morata slår til og beviser han kan med hovedet og fødder.

En interessant diskussion i forhold til Coentrao/Marcelo.
Blev Coentrao ikke købt til Midtbanen? :D
Husker tydeligt, at Mourinho mente han også kunne spille der (han skulle ligge ved siden af Alonso, og gjorde det jo i optakten), og derved ville Marcelo holde sin plads. Nu angriber jeg ikke Mourinho, men jeg har på fornemmelsen, at det altid har ligget i kortene, at Coentrao skulle være fast mand. Han blev trods alt købt for et vanvittigt beløb - hvis man tager hans position i betragtning, samt hvor god Marcelo var på det tidspunkt.
Anyway, synes at klubben spildte mindst 80 Mio. kr på Coentrao. Håber han bliver solgt for et beløb omkring de 20 mio pund.

Det er egentlig det jeg skriver, så der er vi også mere eller mindre enige. Dog ser jeg det som en god ting, at have tre deciderede angribere i truppen.

Coentrão blev købt som et supplement til Marcelo. Man havde ikke en spiller, der lignede Marcelo bare lidt og kunne bidrage med lidt af det samme frem ad banen. Derudover blev Coentrão købt, fordi han netop er en alsidig spiller, der kan spille i forsvaret, på midtbanen, som wingback og som decideret fløj. Foruden blev han brugt en smule i en lidt mere central rolle.

Jeg kan sagtens fortsat se Coentrão som en brugbar spiller i truppen, netop fordi han kan spille flere positioner. Jeg kan sagtens se ham i den måde Ancelotti normalt gerne vil spille på. Men jeg foretrækker, at man sælger ham og beholder Di María eller Callejón i stedet. Helst Di María. Jeg frygter, at man sælger dem alle tre og man ikke længere har en spiller, der kan være med til at skabe bredde på den sidste tredjedel af banen, hvis det bliver nødvendigt.

Jeg er i øvrigt ganske fint tilfreds med det stykke arbejde Coentrão har leveret sin tid i klubben, ligeledes til den pris man hentede ham for (godt 30 mio. €). Kan man sælge ham igen for 18-20 mio. € efter to år, så er jeg godt tilfreds.

13 år 2 måneder siden #848 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Casillas, Lopez, Mejias
Carvajal, Arbeloa, Ramos, Pepe, Varane, Albiol, Marcelo, Nacho
Khedira, Kondogbia, Alonso, Casemiro, Modric, Isco, Jese, Callejon, Ozil
Bale, Benzema, Morata, Ronaldo

Analyse af egenskaber i offensiven:
Playmakere: Alonso, Modric, Ozil, Isco
- Tilførsel af Isco og Modric er klar til at vise frem fra øverste hylde! (Klar forbedring)
Udfordrende spillere: Ronaldo, Bale, Isco, Jese
- Bale, Isco og Jese istedet for Di Maria og Kaka (Forbedring!)
Målscorere: Ronaldo, Benzema, Bale, Morata, Jese
- Bale istedet Higuain (Status quo)

Jeg synes vi med ovenstående trup har klart flere kort til at udfordre rent offensivt. Derudover har vi Carvajal til at skabe bredde i højresiden også!

Ud: Adan (87), Carvalho (78), Coentrao (88), Essien (82), Kaka (82), Di Maria (88), Higuain (87)
Ind: Mejias (89), Carvajal (92), Casemiro (92), Kondogbia (93), Jese (93), Isco (92), Bale (89)
1 spanier ud, 4 spaniere ind og samtidig en markant foryngelse af truppen. Aldrig har Real Madrid set stærkere ud og haft så lovende talenter.
Selvom der tilføres mange unge spillere, så tror jeg ikke rutine bliver et problem, når vi vores rygrad består af gennemrutinerede spillere som Casillas, Ramos, Alonso og Ronaldo.
Bring it on!

13 år 2 måneder siden #849 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Deulofeu.. Hvor meget er hans frikøbs klausul på ?? HEEEENT

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 måneder siden #850 af El_Juan

Hugol skrev: Deulofeu.. Hvor meget er hans frikøbs klausul på ?? HEEEENT

Han forlængede sin kontrakt med Barcelona i maj måned, så hans frikøbsklausul nu lyder på 35 mio. €. Og nej tak!

Barcelona har i øvrigt ingen intentioner om at slippe Deulofeu, som formentlig heller ikke selv har nogen intentioner om at forlade Barcelona. I Barça drømmer de om en fremtidig offensiv trio, som ser således ud: Neymar-Messi-Deulofeu.
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved El_Juan.

13 år 2 måneder siden #851 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Ah ok...
Ok, 35 millioner er også lige lovligt meget for en 19 årig, og kan godt se en handel bliver svær. Jeg har blot en tanke om, at skal en angriber købes, hvilket jeg ikke synes er nødvendigt, så lad det være mange andre end Cavani og Rooney.

Har valgt at takke af på forum!

• Corazón caracter y pasiòn
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #852 af Corazón caracter y pasiòn
Besvaret af Corazón caracter y pasiòn på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Selvfølgelig har Deolofeu intentioner om at forlade Barca. Barcas ungdomsafdeling er i problemer pt grundet Vilanova. Vilanova har i store dele af sæsonen set bort fra talenterne istedet for at bruge Tello benyttede han sig af Alexis (som havde en forfærdelig sæson) Thiago blev der heller ikke fundet plads til samt at Bartra først fik chancen da der ikke var andre muligheder end ham, selv song fik lov at spille i forsvaret før ham.
Derudover er Neymar blevet hentet og så vidt jeg er orienteret er Cuenca også tilbage efter lejeaftale. Pedro, alexis, Neymar, Tello og ind imellem Iniesta står foran ham i køen til spilletid. Så Deolofeu og Sergi Roberto for den sags skyld bliver nødt til at skifte klub næste sæson hvis de vil have spilletid på et højere niveau end liga adelante

Leveret af Kunena Forum