Real Madrids hold 2013/2014:
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
CC skrev: At hente Bale vil imo være en forkert løsning. Vi har i forvejen CR7, Ozil, Di Maria, Isco og Jese til de tre pladser og Benzema og Morata til toppen. Desuden er Modric også brugbar på en offensiv midt, selvom han fungerer bedst lidt længere tilbage.
Konklusion: Vi mangler IKKE Bale. Længere er den bare ikke. Det er ikke FM det her, hvilket jeg håber, at Mr. Perez langt om længe har forstået. Det vi har brug for, er en harmonisk trup med et solidt fundament og en vellidt træner.
Er det FM hvis man sælger Di Maria og køber Bale? Det er vel så status quo ift antal spillere til den position ift sådan som det er nu - du er vel ik imod at man bytter en god spiller for en bedre eller?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Steen skrev: Ifølge AS, så har Ancelotti bedt Florentino Perez om at hente en af følgende CM'er: Illarramendi, Kondogbia, Paulinho, Verratti, Gundogan, Vidal eller Pirlo. Han skulle angiveligt også have snakket med Real Sociedad's præsident for et par dage siden, om Illarramendi.
Cadena SER siger, at Ancelotti har bedt Perez om at købe enten Thiago eller Illarramendi.
Hvis en midtbane hentes ind, så ser jeg det som at Khedira bliver sorteper.
Vidal skulle være Ancelottis foretrukne i henhold til artiklen - men det lyder som om at man har opgivet at hente ham pga pris og Juves totale modvilje mod at sælge ham. ØV!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev:
CC skrev: At hente Bale vil imo være en forkert løsning. Vi har i forvejen CR7, Ozil, Di Maria, Isco og Jese til de tre pladser og Benzema og Morata til toppen. Desuden er Modric også brugbar på en offensiv midt, selvom han fungerer bedst lidt længere tilbage.
Konklusion: Vi mangler IKKE Bale. Længere er den bare ikke. Det er ikke FM det her, hvilket jeg håber, at Mr. Perez langt om længe har forstået. Det vi har brug for, er en harmonisk trup med et solidt fundament og en vellidt træner.
Er det FM hvis man sælger Di Maria og køber Bale? Det er vel så status quo ift antal spillere til den position ift sådan som det er nu - du er vel ik imod at man bytter en god spiller for en bedre eller?
Bedre og bedre... spørgsmålet er jo, hvad man har brug for. Bale er bedre end Di Maria for 90 procent af alle hold, men ikke for Madrid.
Edit: Her snakker jeg self om en Di Maria der er i en god periode. Og siden det ikke er tit han er det, så betyder det vel at Bale er også bedre for Real Madrid end Di Maria er... :D Men jeg snakker om spillestilen. HVIS Di Maria kunne holde niveauet oppe ligeså godt som Bale kan, så ville Di Maria IMO være mere til gavn for Real Madrid end hvad Bale ville være.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Steen skrev: Ifølge AS, så har Ancelotti bedt Florentino Perez om at hente en af følgende CM'er: Illarramendi, Kondogbia, Paulinho, Verratti, Gundogan, Vidal eller Pirlo. Han skulle angiveligt også have snakket med Real Sociedad's præsident for et par dage siden, om Illarramendi.
Cadena SER siger, at Ancelotti har bedt Perez om at købe enten Thiago eller Illarramendi.
Det kommer absolut an på, hvem denne midtbanemand er; hverken Pirlo, Gundogan, Thiago - KØB KØB KØB - eller Illarramendi er bejlere til Khediras midtbaneplads og dennes funktion. Jeg kender dog ikke Ancelottis taktiske planer - bliver det en to eller tremands midtbane?
Kondogbia og Paulinho er ikke bedre spillere end Khedira og tyskeren har mange år tilbage. Vidal ville dog være et fantastisk køb, men foretrækker til hver en tid Khedria og et talent, som på sigt kan overtage Alonsos rolle på holdet.
- Champen
- Gæst
-
Du har helt ret. Kommer også an på hvilken rolle Khedira får. Hvis man udelukkende ser Khedira som en CDM, hvor han blot skal bryde modstanderen's spil og ikke deltage det store længere fremme, lidt ala Busquets, så har han en god chance for at holde sin plads.
Det er lidt svært at se igennem, men kan ikke helt se hvor meget vi har brug for endnu en midtbanespiller i år, nu når Xabi Alonso højst sandsynligt bliver. Jeg ser enten Özil/Isco optage den ene midtbaneplads i en 4-3-3, og så den anden op på højrekanten. to andre pladser skal optages af en spille-styrende midtbane, her kommer Modric ind i billedet, og så en CDM, IMO.
Daniel skrev:
Det kommer absolut an på, hvem denne midtbanemand er; hverken Pirlo, Gundogan, Thiago - KØB KØB KØB - eller Illarramendi er bejlere til Khediras midtbaneplads og dennes funktion. Jeg kender dog ikke Ancelottis taktiske planer - bliver det en to eller tremands midtbane?
Kondogbia og Paulinho er ikke bedre spillere end Khedira og tyskeren har mange år tilbage. Vidal ville dog være et fantastisk køb, men foretrækker til hver en tid Khedria og et talent, som på sigt kan overtage Alonsos rolle på holdet.
Det lugter af en tremandsmidtbane. Jeg forventer, at Carletto vil indføre sin velkendte pyramideformation (4-3-2-1) og veksle mellem den og 4-2-3-1/4-2-1-3.
Og det er nødvendigt med endnu en central midtbanespiller. Lige nu har man reelt set kun fire mand til tre pladser. Xabi Alonso, Khedira, Modric og Casemiro. Der skal mindst en ny spiller til på den position. Xabi Alonso kan heller ikke spille alle kampe. Til nøds kan Özil eller Isco spille længere tilbage.
Khediras rolle bliver ikke udspillet. Heller ikke med ankomsten af en ny spiller. Han vil fortsat komme til at spille en vigtig rolle. Ligesom jeg forventer, at Modric i højere grad vil komme til at spille en rolle under Ancelotti.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
rezamadridista skrev:
Siempre fiel skrev:
Bedre og bedre... spørgsmålet er jo, hvad man har brug for. Bale er bedre end Di Maria for 90 procent af alle hold, men ikke for Madrid.
Edit: Her snakker jeg self om en Di Maria der er i en god periode. Og siden det ikke er tit han er det, så betyder det vel at Bale er også bedre for Real Madrid end Di Maria er... :D Men jeg snakker om spillestilen. HVIS Di Maria kunne holde niveauet oppe ligeså godt som Bale kan, så ville Di Maria IMO være mere til gavn for Real Madrid end hvad Bale ville være.
Ja, her er vi så bare uenige. Har meget vanskeligt ved at forstå hvorfor Bale ik sku være bedre for Real Madrid end Di Maria - det er da korrekt at en Di Maria er bedre i helt små rum og der sjældent er så meget plads bag forsvaret som en type som Bale ellers nok ville trives med. Alligevel mener jeg at Bale ganske enkelt er i en helt anden klasse og med sin kvalitet ville gi problemer for alle hold grundet sin speed og afslutningsfærdigheder.
Jeg medgiver at en Di Maria i topform ik er meget dårligere end Bale - men nu er stabilitet eller evnen til at holde topniveau ik noget jeg på nogen måde forbinder med argentineren som oftere underpræsterer end det modsatte. Han har f.eks. netop præsteret på Rommedahl-niveau i en hel sæson - med ca 3 kampe som undtagelserne.
- CC
- Gæst
-
Jeg forstår godt din pointe, men jeg er bare ikke af den overbevisning, at du skal købe dig vejen til toppen. Di María er en fremragende fodboldspiller, der har bevist, at han kan på højeste niveau. Bale er muligvis en smule bedre, men leder os ikke nødvendigvis mod flere titler. Vi burde efterhånden have indset her i Real, at man, for det første kan have for mange stjerner på et hold, og at det, for det andet, ikke øger holdets konkurenceevne - tværtimod. Derfor vil det være en overflødighed at investere i den unge waliser.
Jeg tror Alonso bliver sorteper.
Real Madrid are losing interest in signing a striker even if Higuain leaves as Morata and Jese will be given chances. [el confidencial]