Sæson 24-25
Jeg tror det er nederst på prioriteringslisten.Cristiano7 post=176715 skrev: Tror I at vi henter en ny midtbanespiller ind?
Kroos er smuttet og har svært ved at se fornuften i at give Modric så mange kampe i den kommende sæson.
Vores centrale midtbane er nu Tchouameni, Valverde, Camavinga, Modric, Ceballos og måske Güler? Svagheden ligger hos Modric og Ceballos pga hhv alder og kvalitet.
Et tænkeligt scenarie er dog, at Ceballos vil finde en klub der kan tilbyde mere spilletid, og jeg har svært ved at se Real står i vejen for det, hvis et fornuftigt bud følger. I så fald vil han skulle erstattes.
Güler antager jeg hører til på midtbanen fra den nye sæson, han får næppe mange minutter på kanterne. Her er Brahim foran i køen.
Der er generelt stille omkring Real for tiden. Eneste vedvarende er Yoro, som lige nu har et bud fra United at forholde sig til.
Jeg tror strategien er at trække forhandlinger med Lille (Yoro) og evt. Bayern (Davies) ud, for at få den bedste pris. Der er blevet meget stille om Davies, og jeg tror det skyldes at man vil sikre en forlængelse med Mendy først.
Perez har is i maven, og stoler tilsynelandende fuldt ud på truppen, hvilket jo også er med rette.
Jeg tror dog at Kroos fravær bliver meget mærkbart, specielt i første del af sæsonen. Han er sådan en spiller, man virkelig lægger mærke til, når han mangler. Det kan man ikke gøre det store ved, da han bare ikke kan erstattes.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hold nu op en flot spiller præsentation idag på Bernabeu. Hvilket enestående setup.
Vi er virkelig KONGE KLUBBEN.
HALA MADRID
Utrolig ydmyghed også. Hele pressemødet brugte han på, at tale om hvordan han skal præstere nu og at han vil gøre hvad der skal til for at blende ind i truppen. Uanset hvilken position på banen. "Real Madrid havde succes før mig, og får det også efter mig".
Flydende spansk i øvrigt. Det er svært at afvise, at Madrid skulle være hans ønskeklub når man ser ham i dag. Hvorfor bruge så mange år på at lære spansk, hvis ikke det her hele tiden var planen?
Det bliver grande det her.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Kun hvis Ceballos får lov at skifte. Ellers ikke.Cristiano7 post=176715 skrev: Tror I at vi henter en ny midtbanespiller ind?
Kroos er smuttet og har svært ved at se fornuften i at give Modric så mange kampe i den kommende sæson.
Vores centrale midtbane er nu Tchouameni, Valverde, Camavinga, Modric, Ceballos og måske Güler? Svagheden ligger hos Modric og Ceballos pga hhv alder og kvalitet.
Men det er klart, at klubben - den sportslige ledelse - allerede nu, skal til at kigge efter en erstatning for Modric. Merino kunne være en mulighed, også nu, hvis Ceballos vil væk. Eller, Rabiot, som er fri på markedet.
Ellers bliver det svært. Rodri, Fabian Ruiz og Martin Zubimendi har alle kontraktudløb i 2027. Så når vi når næste sommer, og Modric formentlig siger farvel og tak, så har de stadig to år tilbage af deres kontrakt.
Ellers kan jeg ikke lige umiddelbart komme i tanke om en midtbanespiller, der ligger lige til højrebenet, som fremtidig erstatning for Modric. Behøver ikke være en 1-til-1 erstatning, for som type har vi et par gutter, der kan erstatte ham direkte, men hans plads i truppen skal naturligvis stadig overtages.
Det håber jeg virkelig ikke. Selvom Ceballos også skifter.Cristiano7 post=176715 skrev: Tror I at vi henter en ny midtbanespiller ind?
Tænk på, at Bellingham kan falde ned på 8’eren, hvis man vil give spilletid til Rodrygo, Diaz eller sågar Güler.
Der er derimod virkelig brug for i hvert fald en ny spiller i midterforsvaret.
Perez går kun efter de bedste af de bedste (i hans øjne) og det kan f.eks. være Wirtz i 2025. Ellers skal der pludselig vise sig en god mulighed på markedet for at få...Rodri, men ellers kan jeg ikke se os hente nogen denne sommer.
Nico Paz bliver - desværre - næppe. Han ryger afsted, enten på lån eller salg med tilbagekøbsklausul.Ramos4 post=176721 skrev: Vi kommer ikke til at hante en midtbanemand ind denne sommer. Det bliver enten Nico Paz eller Martin der rykkes op hvis nødvendigt.
Perez går kun efter de bedste af de bedste (i hans øjne) og det kan f.eks. være Wirtz i 2025. Ellers skal der pludselig vise sig en god mulighed på markedet for at få...Rodri, men ellers kan jeg ikke se os hente nogen denne sommer.
Ved ikke hvordan fanden jeg helt kunne glemme Wirtz. Han må selvfølgelig klart være prioriteten, som erstatning for Modric, næste sommer. Med Olmo som et varmt alternativ.
- Raul7-2880
- Platin bruger
- Cristiano7
- Platin bruger
Hvad siger I til Trent Alexander-Arnold?
Der går rygter om ham til Real primært pga venskabet med Jude og kun 1 år tilbage.
Nu og her? Det tror jeg ikke på. Måske til næste sommer, hvor både Carvajal og Vazquez har udløb.Cristiano7 post=176725 skrev: Tak for jeres svar :-)
Hvad siger I til Trent Alexander-Arnold?
Der går rygter om ham til Real primært pga venskabet med Jude og kun 1 år tilbage.
Han skal spille HB, ikke på den centrale midtbane.
Raul7-2880 post=176724 skrev: Hvem henter vi som erstatning for Nacho nu hvor Leny Yoro smutter til Utd…?
William Saliba er ønsketænkning. Desværre nærmest umuligt, at lokke ham væk fra Arsenal. Det samme gælder Ruben Dias fra Man City.
Andre emner:
Antonio Silva (Benfica)
Cristian Romero (Tottenham)
Giorgio Scalvini (Atalanta)
Goncalo Inácio (Sporting CP)
Jarrad Branthwaite (Everton)
Inácio og Branthwaite er, modsat de andre, venstrebenede stoppere. Et andet venstrebenet emne er Gabriel, fra Arsenal, men ligesom med Saliba, bliver han svær at hente.