Sæson 24-25
Det er ved at være komisk det her - jeg tænker at der efterhånden er ved at være et mønster, og det ikke længere bare kan være tilfældigheder... om det er overtræning / for intens træning, eller hvad det er.Ramos4 post=177972 skrev: Brahim ude i 3 måneder.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Jeg hælder også mod det sidste... er det eneste der lige giver mening for mig.Ramos4 post=177976 skrev: Har svært ved at gennemskue strategien. Det virker ikke som om spillerne er super skarpe her i sæsonstarten. Så enten er det fordi det er planlagt netop sådan, så de peaker senere på sæsonen. Eller også er det...og det er jeg bange for...fordi at Pintus har kørt dem så hårdt fysisk i pre-season ovenpå et EM/Copa America, at spillerne stadig er trætte efter ikke at have holdt ordentlig sommerferie.
Heldigvis er Bellingham og Tchouameni tilbage i træning og Camavinga er også snart tilbage. Men hvem er så den næste på skadeslisten?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Måske Endrick skulle have lov til at starte (eller i hvert fald få mere end fem min til sidst) på lørdag, så Vini/Mbappé heller ikke bliver alt for overbelastet.
Courtois
Carvajal-Militao-Rüdiger-Mendy
Tchouameni-Valverde
Bellingham
Rodrygo-Mbappe-Vini
Chema
Endrick
Vazquez
Fran Garcia
Lunin
Vallejo
Modric
Güler
Galactico downfall version 2
Den næste er igen Militao, som jo fik en mindre muskelskade i ugens løb men alligevel startede mod La Real og spillede hele kampen. Undervejs i kampen havde han også ondt, det var tydeligt. Det er dog også imponerende længe siden at Mendy har været skadet. Med hans historik må det snart være tid igen.El Siete post=177978 skrev: Hvad sker der lige for alle de skader! Ærgerligt for Brahim, der havde vist gode takter i modsætning til Vini. Optimistisk set er han tilbage i december, men så skal han lige op i omdrejninger igen og så er vi nok inde i det nye år før han er fuldt kørende.
Heldigvis er Bellingham og Tchouameni tilbage i træning og Camavinga er også snart tilbage. Men hvem er så den næste på skadeslisten?
Jeg glæder mig for sindssygt til Camawinga er tilbage.
der bliver kun sagt at han er berørt mod Stuttgart. Men man kan jo aldrig vide.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.