Sæson 24-25

1 måned 1 uge siden #469 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25
Har folk egentlig en holdning til Davies eller Trent? Klubben har vel forhåbentlig ikke tænkt sig at gå efter begge, det kommer aldrig til at fungere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #470 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

NickyMad post=178053 skrev: Har folk egentlig en holdning til Davies eller Trent? Klubben har vel forhåbentlig ikke tænkt sig at gå efter begge, det kommer aldrig til at fungere


Jeg har ikke stor fidus til trent - han sejler altid fuldkommen defensivt. Hvis det ikke var fordi han var så satans meget skadet, så ville jeg virkelig gerne have reece james til højrebacken.
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #471 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25
Enig, både ift. Trent og Reece. Jeg synes dog det er bekymrende med vedvarende rygter om både Trent og Davies, for det kommer fuldstændig til at sejle defensivt, det skal forhåbentlig være én af dem kun. Jeg kan godt se klubben gå efter dem begge hvis de er transferfri.
Jeg kan godt lide Davies, hvis han bare er skadefri. Men medmindre Vinicius er på vej videre, ved jeg nu heller ikke hvor godt det giver med en så offensiv VB når alle bare vil løbe derude. Så bliver det kun mere relevant med en super offensiv en i højre side.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #472 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

NickyMad post=178055 skrev: Enig, både ift. Trent og Reece. Jeg synes dog det er bekymrende med vedvarende rygter om både Trent og Davies, for det kommer fuldstændig til at sejle defensivt, det skal forhåbentlig være én af dem kun. Jeg kan godt se klubben gå efter dem begge hvis de er transferfri.
Jeg kan godt lide Davies, hvis han bare er skadefri. Men medmindre Vinicius er på vej videre, ved jeg nu heller ikke hvor godt det giver med en så offensiv VB når alle bare vil løbe derude. Så bliver det kun mere relevant med en super offensiv en i højre side.

​Ja, vini er ikke meget for at aflevere, og vil hele tiden bare drible selv, og det lader ikke til at han bliver klogere. Så som du siger, medmindre han sælges (hvilket han også bør imo, selvom vi næppe får 3 milliarder for ham den kommende sommer), så giver det ikke mening at hente en venstreback, som hele tiden kommer i overlap. Fran får nærmest heller aldrig bolden i sine overlap, når vini er på venstrekanten.

HVIS vi absolut skal beholde vini, så vil det være bedre med en boldstærk venstreback med godt overblik, fremfor en der har sin primære styrke i overlap i høj fart.

Men en ting er sikkert, og det er at mendy ikke skal være vores starter på venstrebacken, medmindre det er en kamp hvor vi på forhånd ved at bussen bare skal parkeres, som mod city... han er en kæmpe hæmsko for vores opbyggende spil, imodsætning til Carvajal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #473 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 24-25
​Det sgu meget godt klaret at have så mange assists og nøgleafleveringer når man ikke er "meget for at aflevere" og dribler selv hele tiden.... Vi har fattet at du hader Vini af en eller anden grund, men stop nu med at svine ham til enhver mulighed du får. Det alligevel ikke baseret på fakta.



Måske skal man lige gense den sværeste kamp i sæsonen sidste år og se hvem der stod for de to bedste assists i den kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #474 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 24-25
​Kan i andre få lov til at se aftens champions league kampe på Viaplay?- selvom jeg betaler for den store pakke, så kan jeg ikke få lov til at se kampene. 

andre der har samme problem?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #475 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæson 24-25

Dybbøl post=178059 skrev: ​Kan i andre få lov til at se aftens champions league kampe på Viaplay?- selvom jeg betaler for den store pakke, så kan jeg ikke få lov til at se kampene. 

andre der har samme problem?

​Jeg ved ikke om denne information fra Flat Panels besvarer dit spørgsmål?

Viaplay lancerede i august en ny Premium-pakke, der fremover er påkrævet for at se en række store fodboldkampe – nu endnu flere.

Premium er Viaplays dyreste pakke til 499 kr/md.

'Direkte kunder', der har tegnet abonnement gennem Viaplay.dk eller Apples app-butik, er automatisk blevet rykket fra Total- til Premium-pakken. Kunder med Viaplay gennem en tv-distributør eller mobiloperatør forbliver på Total-pakken og mister nu gradvist sportsindhold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #476 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Lars1991 post=178058 skrev: ​Det sgu meget godt klaret at have så mange assists og nøgleafleveringer når man ikke er "meget for at aflevere" og dribler selv hele tiden.... Vi har fattet at du hader Vini af en eller anden grund, men stop nu med at svine ham til enhver mulighed du får. Det alligevel ikke baseret på fakta.



Måske skal man lige gense den sværeste kamp i sæsonen sidste år og se hvem der stod for de to bedste assists i den kamp.


Vinicius topper med længder statistikken for antal forsøgte driblinger... men ligger forholdsvis lavt på % succesfulde driblinger, fordi han ofte prøver at drible i helt håbløse situationer, hvor han åbenlyst burde have afleveret istedet for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #477 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Chamartin post=178063 skrev:

Dybbøl post=178059 skrev: ​Kan i andre få lov til at se aftens champions league kampe på Viaplay?- selvom jeg betaler for den store pakke, så kan jeg ikke få lov til at se kampene. 

andre der har samme problem?

​Jeg ved ikke om denne information fra Flat Panels besvarer dit spørgsmål?

Viaplay lancerede i august en ny Premium-pakke, der fremover er påkrævet for at se en række store fodboldkampe – nu endnu flere.

Premium er Viaplays dyreste pakke til 499 kr/md.

'Direkte kunder', der har tegnet abonnement gennem Viaplay.dk eller Apples app-butik, er automatisk blevet rykket fra Total- til Premium-pakken. Kunder med Viaplay gennem en tv-distributør eller mobiloperatør forbliver på Total-pakken og mister nu gradvist sportsindhold.

​Det er så ulækkert - heldigvis kan jeg låne et abonnement, og se det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #478 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 24-25
​Og han topper også listen over flest assists... Så måske afleverer han også engang imellem? eller hvad?

x.com/DonShelby__/status/1836091310169522551/photo/1
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Lars1991.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #479 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 24-25
​Viaplay kan ikke gå konkurs hurtigt nok. Deres produkt er med anseelige mængder det værste der findes på sportsmarkedet. Deres såkaldte eksperter søger konstant sensationsvinklen, og man sidder og krummer tæer når de skal interviewe spillere og trænere efter kampene. Jeg tror de har indset at buen er spændt til det maksimale i forhold til en reel prisstigning i kroner og ører, men så gør man som ulækre firmaer altid gør, man pakker en prisstigning ind på en anden måde, i det her tilfælde at gemme kampe bag en anden pakke, selvom man som forbruger synes man har indgået en klar aftale om CL, PL og Superligaen, da man tegnede abonnement til en mindre formue hver måned.

Men nu skal man så over i en anden pakke for at se visse CL-kampe, og tilmed har man "solgt" den tidlige PL kamp om lørdagen til Amazon, og så er det gudhjælpemig endda de samme uduelige kommentatorer som sidder og kommenterer derovre, som på Viaplay. Jeg er så pissehamrende fucking træt af at være gidsel i det her sportslicenshelvede. Øv altså.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #480 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Lars1991 post=178066 skrev: ​Og han topper også listen over flest assists... Så måske afleverer han også engang imellem? eller hvad?

x.com/DonShelby__/status/1836091310169522551/photo/1

​Det ser flot ud for champions league over de sidste 3 år (hvor real madrid også har fået flere kampe end alle andre hold til at udbygge de tal).
Men ser man på la liga sidste sæson, så havde han 5 assist, voldsomt mange forsøgte driblinger, og voldsomt mange fejlede driblinger. Og nej, han toppede ikke assist i la liga med 5 skoldede assists...
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved Dragam.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum