Sæsonen 25-26

11 måneder 2 dage siden #1033 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=187768 skrev: ​1. Fordi den mest vestlige del af landet faktisk er en del af det geografiske Europa.

2. Landet har stærke geopolitiske bånd til EU og er også med i flere andre europæsk politiske forbund. 

Ah. Jamen så giver det mening at de klubber der fysisk har hjemmebane i den europæiske del af landet kan få lov til at deltage i de europæiske turneringer.

Altså således at europæiske hold der spiller i Europa ikke skal rejse ud for Europa for at spille europæiske kampe i Europa.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 2 dage siden #1034 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26
​Skal en procentdel af ligaen så kvalle til den asiatiske og en anden procentdel kvalle til en europæiske CL?

Det er jo bare sådan det er og en del af charmen. Hvis de er med i UEFA så kan man jo ikke skære en geografisk del fra eller udelukke deres by/område fra CL

11 måneder 2 dage siden #1035 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg skal ikke gå ind i alle detaljer men UEFA Champions League er for europæiske hold.

Og det er jo ikke fordi vi alle sammen gerne vil ligne hinanden fysisk. Det er heller ikke fordi vi alle sammen gerne vil have den samme valuta.

Det er fordi rejsetiderne skal være realistiske i forhold til kalenderen.

Måske de juridisk tilhører Europa. Men geografisk gør de ikke.

11 måneder 2 dage siden #1036 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
Jeg forstår sgu ikke helt hvad du prøver at sige, men som jeg skrev før er en del af landet i Europa, også rent geografisk. Det egentlig bare det jeg vil rette igen :)

11 måneder 1 dag siden #1037 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg sætter pris på at få svar på mit spørgsmål.

Tak for det

Mit næste skriv derefter var min egen personlige holdning til hvad der burde blive gjort ved situationen.

Det her er ikke den asiatiske udgave af Champions League. Dvs holdene behøver ikke rejse ud for Europa for at spille den Europmiske Champions League.

Derfor bør der gøres noget ved situationen. Naturligvis ikke med tilbagevirkende kraft. Vi må leve med at rejse til Asien i denne sæson. Men der bør kigges på situationen fremadrettet. Det er kun fair. Kalenderen er ikke helt så tynd som den var i gamle dage da Kasakhstan fik lov til at deltage i UEFA regi.

11 måneder 1 dag siden #1038 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26

Forsøg at høre denne uden fælde en tåre…
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

11 måneder 3 timer siden #1039 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 25-26
​Synes der er stille omkring Camawinga - er der nogen der har indsigt i hans skade og tilbagevenden? Det ser jeg personligt rigtig meget frem til.

Han figurerer ikke på skadeslisten på forsiden og jeg var da lige ved at falde ned af stolen over at vi kun har 2 skader i truppen - det var så også for godt til at være sandt 

11 måneder 45 minutter siden #1040 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 25-26

Mathiaska post=187889 skrev: ​Synes der er stille omkring Camawinga - er der nogen der har indsigt i hans skade og tilbagevenden? Det ser jeg personligt rigtig meget frem til.

Han figurerer ikke på skadeslisten på forsiden og jeg var da lige ved at falde ned af stolen over at vi kun har 2 skader i truppen - det var så også for godt til at være sandt 

​Til Mathiaska fra Madridista.dk ;-)

Camavinga klar til Real Sociedad-opgør

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

10 måneder 4 uger siden #1041 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 25-26
​CL-truppen er klar!

Alle 25 førsteholdsspillere er naturligvis med i truppen. Og så vidt jeg kan tyde det, er Mastantuono ikke på B-listen.

Reserve målmand, Sergio Mestre (#43), som er registreret i La Liga-truppen, er den eneste fra Liga-truppen, som ikke har fået en plads i CL-truppen 

26 Fran González (Mm) (Registreret i La Liga)
27 Diego Aguado (CB/VB) (Registeret i La Liga)
28 Jorge Cestero (CM)
29 Javier Navarro (Mm)
32 Jesús Fortea (HB) (Registreret i La Liga)
33 Pol Fortuny (OM/HW)
35 David Jiménez (HB)
36 Joan Martínez (CB)
37 Manuel Ángel (CM)
38 César Palacios (OM/CM)
39 Cristian Perea (DM)
40 Víctor Valdepeñas (CB/VB)
42 Daniel Yáñez (HW)
44 Hugo de Llanos (VW)
45 Thiago Pitarch (CM) (Registeret i La Liga)

De er i øvrigt alle fra Spanien.
Sidste redigering: 10 måneder 4 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

10 måneder 3 uger siden #1042 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 25-26

Siempre Madrid post=187890 skrev:

Mathiaska post=187889 skrev: ​Synes der er stille omkring Camawinga - er der nogen der har indsigt i hans skade og tilbagevenden? Det ser jeg personligt rigtig meget frem til.

​Til Mathiaska fra Madridista.dk ;-)

Camavinga klar til Real Sociedad-opgør

​Fantastisk! Jeg takker og bukker 

10 måneder 3 uger siden #1043 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 25-26
​Jeg kan ikke lige finde en passende tråd så nu kommer den her.
Jeg skal til KBH i weekenden. Brøndby og FCK kampen overlapper med RMD kampen så først nævnte bliver sikkert prioriteret de fleste steder, men er der alligevel et sted/bar man kan forvente at Real Madrid bliver vist?

10 måneder 3 uger siden #1044 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26

Kiwes post=187912 skrev: ​Jeg kan ikke lige finde en passende tråd så nu kommer den her.
Jeg skal til KBH i weekenden. Brøndby og FCK kampen overlapper med RMD kampen så først nævnte bliver sikkert prioriteret de fleste steder, men er der alligevel et sted/bar man kan forvente at Real Madrid bliver vist?

​Pub&Sport plejer at vise alt, men det måske en god idé at spørge dem for at være sikker.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Leveret af Kunena Forum