Sæsonen 25-26
De viser den desværre ikke. Brøndby og KBH bliver vist :(. Tak for forsøget dog.Fondo_Sur post=187914 skrev:
Pub&Sport plejer at vise alt, men det måske en god idé at spørge dem for at være sikker.Kiwes post=187912 skrev: Jeg kan ikke lige finde en passende tråd så nu kommer den her.
Jeg skal til KBH i weekenden. Brøndby og FCK kampen overlapper med RMD kampen så først nævnte bliver sikkert prioriteret de fleste steder, men er der alligevel et sted/bar man kan forvente at Real Madrid bliver vist?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Kiwes post=187912 skrev: Jeg kan ikke lige finde en passende tråd så nu kommer den her.
Jeg skal til KBH i weekenden. Brøndby og FCK kampen overlapper med RMD kampen så først nævnte bliver sikkert prioriteret de fleste steder, men er der alligevel et sted/bar man kan forvente at Real Madrid bliver vist?
Du kan se den hos mig hvis du har lyst. Jeg har en lille hjemmebiograf til Real Madrid kampe.
Vi er en relativ stor gruppe, så det går nok ikke, men tak for tilbuddet :)Estadio Santiago Bernabéu post=187917 skrev:
Kiwes post=187912 skrev: Jeg kan ikke lige finde en passende tråd så nu kommer den her.
Du kan se den hos mig hvis du har lyst. Jeg har en lille hjemmebiograf til Real Madrid kampe.
- Platin bruger
-
1. Managing Madrid. Den findes alle steder hvor man finder podcasts. Den er på engelsk med Kiyan Sobani og hele hans hold af eksperter. Han er helt genial! Der udkommer mindst et afsnit om ugen. Hvis man har lyst kan man tilkøbe sig et abonnement til deres Patreon udgave. Så får man adgang til yderligere mindst et afsnit om ugen. Og nok nærmere 3.
2. Den anden er et samarbejde mellem Managing Madrid og en rødglødende Barca fanatiker uden skrue. Afsnittene går først og fremmest ud på at diskutere højlydt i munden på hinanden er det er kanon underholdning. På den ene side er den intelligente, afholdte og evidenssøgende Kiyan. På den anden side er den rablende fanatiker der tror Florentino styrer Spanien og at Real Madrid underviser i vold og uærlighed fordi han kommer direkte fra Barca TV og er startet en selvstændig podcast karriere.
Til sidst er skud ud til vores helt egen Madridista.dk Podcast. Hvem savner ikke Malthe’s Gejl Bohsen ekspertise og Jesper Frost Hansens hvide hjerte? Undskyld hvis jeg har stavet navnene forkert <3
The Spanish Football Podcast med Sid Lowe er også god
- Platin bruger
-
Churros y Tacticas
Churros er bare underholdende, det er nogen helt vanvittige takes han har.
Savner også madridistas egen, må sige at den nye danske har tabt mig aller de efter et par afsnit. De er simpelthen for tørre at høre op for mig
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Los blancos rg
Imponerende du kan komme igennem det. Så snart Diego siger noget er jeg nødt til at slukke. Manden er jo hjernevasket.Estadio Santiago Bernabéu post=187921 skrev: Undskyld glemte at skrive navnet. Den hedder
Churros y Tacticas
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Platin bruger
-
Ramos4 post=187926 skrev:
Imponerende du kan komme igennem det. Så snart Diego siger noget er jeg nødt til at slukke. Manden er jo hjernevasket.Estadio Santiago Bernabéu post=187921 skrev: Undskyld glemte at skrive navnet. Den hedder
Churros y Tacticas
Det er sindssyg god underholdning netop fordi han er så farvet :)
So it begins.
Så må vi håbe at Asencio kan oppe niveauet bare liiidt fra CWC.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-