Sæsonen 25-26

10 måneder 3 uger siden #1045 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 25-26

Fondo_Sur post=187914 skrev:

Kiwes post=187912 skrev: ​Jeg kan ikke lige finde en passende tråd så nu kommer den her.
Jeg skal til KBH i weekenden. Brøndby og FCK kampen overlapper med RMD kampen så først nævnte bliver sikkert prioriteret de fleste steder, men er der alligevel et sted/bar man kan forvente at Real Madrid bliver vist?

​Pub&Sport plejer at vise alt, men det måske en god idé at spørge dem for at være sikker.

​De viser den desværre ikke. Brøndby og KBH bliver vist :(. Tak for forsøget dog.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 3 uger siden #1046 af Estadio Santiago Bernabéu

Kiwes post=187912 skrev: ​Jeg kan ikke lige finde en passende tråd så nu kommer den her.
Jeg skal til KBH i weekenden. Brøndby og FCK kampen overlapper med RMD kampen så først nævnte bliver sikkert prioriteret de fleste steder, men er der alligevel et sted/bar man kan forvente at Real Madrid bliver vist?

Du kan se den hos mig hvis du har lyst. Jeg har en lille hjemmebiograf til Real Madrid kampe.

10 måneder 3 uger siden #1047 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæsonen 25-26

Estadio Santiago Bernabéu post=187917 skrev:

Du kan se den hos mig hvis du har lyst. Jeg har en lille hjemmebiograf til Real Madrid kampe.

​Vi er en relativ stor gruppe, så det går nok ikke, men tak for tilbuddet :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

10 måneder 3 uger siden #1048 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ved ikke helt hvilken tråd jeg vil ‘gøre reklame’ for det men udover at savne Madridista.dk Podcast helt vildt så vil jeg bare sørge for at I alle sammen ved at der findes to geniale podcasts man kan lytte til hvis man er Real Madrid fan:

1. Managing Madrid. Den findes alle steder hvor man finder podcasts. Den er på engelsk med Kiyan Sobani og hele hans hold af eksperter. Han er helt genial! Der udkommer mindst et afsnit om ugen. Hvis man har lyst kan man tilkøbe sig et abonnement til deres Patreon udgave. Så får man adgang til yderligere mindst et afsnit om ugen. Og nok nærmere 3.

2. Den anden er et samarbejde mellem Managing Madrid og en rødglødende Barca fanatiker uden skrue. Afsnittene går først og fremmest ud på at diskutere højlydt i munden på hinanden er det er kanon underholdning. På den ene side er den intelligente, afholdte og evidenssøgende Kiyan. På den anden side er den rablende fanatiker der tror Florentino styrer Spanien og at Real Madrid underviser i vold og uærlighed fordi han kommer direkte fra Barca TV og er startet en selvstændig podcast karriere.

Til sidst er skud ud til vores helt egen Madridista.dk Podcast. Hvem savner ikke Malthe’s Gejl Bohsen ekspertise og Jesper Frost Hansens hvide hjerte? Undskyld hvis jeg har stavet navnene forkert <3
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777, Aesir, NickyMad, Redondo💖

10 måneder 3 uger siden #1049 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26
Jeg lytter selv til 1, men hvad hedder den anden podcast?
The Spanish Football Podcast med Sid Lowe er også god

10 måneder 3 uger siden #1050 af Estadio Santiago Bernabéu
​Undskyld glemte at skrive navnet. Den hedder

Churros y Tacticas
Følgende bruger(e) sagde tak: NickyMad

10 måneder 3 uger siden #1051 af Aesir
Besvaret af Aesir på emne Sæsonen 25-26
Helt enig

Churros er bare underholdende, det er nogen helt vanvittige takes han har.

Savner også madridistas egen, må sige at den nye danske har tabt mig aller de efter et par afsnit. De er simpelthen for tørre at høre op for mig

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death

10 måneder 3 uger siden #1052 af Franksk
Besvaret af Franksk på emne Sæsonen 25-26
​Der er også den danske podcast
Los blancos rg 

10 måneder 3 uger siden #1053 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

Estadio Santiago Bernabéu post=187921 skrev: ​Undskyld glemte at skrive navnet. Den hedder

Churros y Tacticas

​Imponerende du kan komme igennem det. Så snart Diego siger noget er jeg nødt til at slukke. Manden er jo hjernevasket.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

10 måneder 3 uger siden #1054 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=187926 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=187921 skrev: ​Undskyld glemte at skrive navnet. Den hedder

Churros y Tacticas

​Imponerende du kan komme igennem det. Så snart Diego siger noget er jeg nødt til at slukke. Manden er jo hjernevasket.

Det er sindssyg god underholdning netop fordi han er så farvet :)

10 måneder 2 uger siden #1055 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Rüdiger ude i 3 måneder.

So it begins.

Så må vi håbe at Asencio kan oppe niveauet bare liiidt fra CWC.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

10 måneder 2 uger siden #1056 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26
​Det kan ikke have været sundt med den rovdrift der har været kørt på ham. Krydser alt for at Militao kan holde sig fri for skader og at vi husker at aflaste ham. Stadig 4 gode stoppere i truppen. 

Leveret af Kunena Forum