Sæsonen 25-26

10 måneder 2 uger siden #1057 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

NachoFernández post=187933 skrev: ​Det kan ikke have været sundt med den rovdrift der har været kørt på ham. Krydser alt for at Militao kan holde sig fri for skader og at vi husker at aflaste ham. Stadig 4 gode stoppere i truppen. 

3 nu vel? Eller tæller du Alaba med?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #1058 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg gætter på at han tæller Tchouaméni med selvom jeg ikke er helt enig.

10 måneder 2 uger siden #1059 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26
Alana har vel også spillet næsten 2 fulde kampe for Østrig og gjort det godt. Som 4.valg i 3 måneder er det ikke helt galt.
Chancen for en ny skade er der vel, men det bliver også begrænset når han ikke får spillet så meget.

Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved NickyMad.

10 måneder 2 uger siden #1060 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26
​Fuck spansk fodbold og fuck Gil Manzano. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

10 måneder 2 uger siden #1061 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=187934 skrev:

NachoFernández post=187933 skrev: ​Det kan ikke have været sundt med den rovdrift der har været kørt på ham. Krydser alt for at Militao kan holde sig fri for skader og at vi husker at aflaste ham. Stadig 4 gode stoppere i truppen. 

3 nu vel? Eller tæller du Alaba med?

Jeg krydser fingre, tæer, arme, ben, ører og alt muligt andet for at jeg kan tillade mig at tælle Alaba med. Men det kræver at han finder sit niveau. Heldigvis fik han en masse minutter i pausen nu her ​

10 måneder 2 uger siden #1062 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26
​Dommerskandalerne fortsætter… Det er svært snart at tage La Liga seriøst. 

10 måneder 2 uger siden #1063 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Sæsonen 25-26
​https://youtu.be/tOB1K7SYX_8?si=QbMXSrEIv7woI2g4

Sgu meget godt hamret ind. 

10 måneder 2 uger siden #1064 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 25-26
​Trent er ude 6-8 uger.

Han har lige haft ferie, blev fritaget fra landskamp-tjenesten, og er blevet roteret og sparet heftigt med Carvajal,,, og så alligevel den pokkers hamstring efter 3-4 minutter.

Det ser ud til, at han misser derbyet, El Clasico, returen til Anfield og en lang flyrejse til det storslåede Kazakhstan.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

10 måneder 1 uge siden #1065 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Sæsonen 25-26
​Er der en herinde, med lidt sparketeknisk forståelse der kan forklare mig meningen bag den måde, Vini ofte afslutter på når han trækker ind i banen? For mig at se laver han en form for stopskud, hvor han sparker lidt "ned" i den? Det virker uhyre ineffektivt og resultatet er ofte, af afslutningen mistet en helvedes masse fart og triller langsomt langs jorden? Har ikke set andre spillere trække ind i banen og anvende den type afslutning. Ville et helt almindeligt vristspark ikke være at foretrække hvis han skal afslutte langs jorden? 

Eller misser jeg noget åbenlyst her?
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

10 måneder 1 uge siden #1066 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26

Taxii89 post=188252 skrev: ​Er der en herinde, med lidt sparketeknisk forståelse der kan forklare mig meningen bag den måde, Vini ofte afslutter på når han trækker ind i banen? For mig at se laver han en form for stopskud, hvor han sparker lidt "ned" i den? Det virker uhyre ineffektivt og resultatet er ofte, af afslutningen mistet en helvedes masse fart og triller langsomt langs jorden? Har ikke set andre spillere trække ind i banen og anvende den type afslutning. Ville et helt almindeligt vristspark ikke være at foretrække hvis han skal afslutte langs jorden? 

Eller misser jeg noget åbenlyst her?

Jeg ved det ikke, men han er en meget uortodoks spiller i alt han gør, og derfor er der heller ikke så meget bund i det. Det enten helt galt eller helt genialt. Lidt for meget af det førstnævnte længe nu...

10 måneder 1 uge siden #1067 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Det lyder som om Nico Paz med sikkerhed kommer tilbage til sommer. Hvordan ser I ham passe ind? Umiddelbart synes jeg jo hans profil minder om Güler og de er endda begge venstrebenet.

Er der virkelig plads i truppen til at Nico Paz kan få mere end blot en reserverolle?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

10 måneder 1 uge siden #1068 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg har savnet at have en bred trup. En trup der kan tåle skader og karantæner. Så jeg byder ham velkommen.

Leveret af Kunena Forum