Sæsonen 25-26
3 nu vel? Eller tæller du Alaba med?NachoFernández post=187933 skrev: Det kan ikke have været sundt med den rovdrift der har været kørt på ham. Krydser alt for at Militao kan holde sig fri for skader og at vi husker at aflaste ham. Stadig 4 gode stoppere i truppen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Chancen for en ny skade er der vel, men det bliver også begrænset når han ikke får spillet så meget.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg krydser fingre, tæer, arme, ben, ører og alt muligt andet for at jeg kan tillade mig at tælle Alaba med. Men det kræver at han finder sit niveau. Heldigvis fik han en masse minutter i pausen nu her Ramos4 post=187934 skrev:
3 nu vel? Eller tæller du Alaba med?NachoFernández post=187933 skrev: Det kan ikke have været sundt med den rovdrift der har været kørt på ham. Krydser alt for at Militao kan holde sig fri for skader og at vi husker at aflaste ham. Stadig 4 gode stoppere i truppen.
Sgu meget godt hamret ind.
Han har lige haft ferie, blev fritaget fra landskamp-tjenesten, og er blevet roteret og sparet heftigt med Carvajal,,, og så alligevel den pokkers hamstring efter 3-4 minutter.
Det ser ud til, at han misser derbyet, El Clasico, returen til Anfield og en lang flyrejse til det storslåede Kazakhstan.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Eller misser jeg noget åbenlyst her?
Taxii89 post=188252 skrev: Er der en herinde, med lidt sparketeknisk forståelse der kan forklare mig meningen bag den måde, Vini ofte afslutter på når han trækker ind i banen? For mig at se laver han en form for stopskud, hvor han sparker lidt "ned" i den? Det virker uhyre ineffektivt og resultatet er ofte, af afslutningen mistet en helvedes masse fart og triller langsomt langs jorden? Har ikke set andre spillere trække ind i banen og anvende den type afslutning. Ville et helt almindeligt vristspark ikke være at foretrække hvis han skal afslutte langs jorden?
Eller misser jeg noget åbenlyst her?
Jeg ved det ikke, men han er en meget uortodoks spiller i alt han gør, og derfor er der heller ikke så meget bund i det. Det enten helt galt eller helt genialt. Lidt for meget af det førstnævnte længe nu...
Er der virkelig plads i truppen til at Nico Paz kan få mere end blot en reserverolle?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-