Sæsonen 25-26

9 måneder 1 uge siden #1093 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
1) Vi må og skal simpelthen ikke løbe offside 12-15 gange igen. Så flegner jeg.

2) Vi må og skal heller ikke ville det mindre end mostanderen, som vi så det mod Atleti. Så flegner jeg også.

3) Vi skal have styr på restforsvaret. Bare generelt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 1 uge siden #1094 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=188927 skrev: Hvad har han sagt?

​Jeg var seriøst i tvivl om det var AI da jeg så det. Det er så tåkrummende at se på. Ekstremt afslappet sidder han og fortæller at det nok bliver nemt at score mod dem for det har han jo gjort, men Real får jo nok er straffe. Ved ikke om der ligger noget i oversættelsen der forsvinder, men ellers fremstår han helt ekstremt overlegen. 

9 måneder 1 uge siden #1095 af Ramos4
Det lader til at berømmelsen har steget knægten til hovedet. Det kunne sådanne udtalelser godt tyde på. Det er også hvad man læser i medierne.

Laporta regner også med en sejr.

De er sgu vilde nok.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

9 måneder 1 uge siden #1096 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 25-26
Det er pisse frustrerende at høre på. Problemet er det dog, at der ikke kan gøres en skid ved det.

Vi bliver nok kørt over på søndag.

2 kampe mod storhold indtil videre. Afklapsninger i begge kampe

Nu er det så endda Barcelona, som vi af en eller anden bare har alt for meget respekt for.

Det ender squ ikke godt. Jeg håber virkelig perez er tålmodig med Alonso.

Det tager sin tid, før han får fjernet de sidste spor fra Ancelottis intetsigende kujon bold, og ryddet op i truppen (Valverde, Rodrygo, alaba osv.)

9 måneder 1 uge siden #1097 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 25-26
Hvis Xabi vælger fysik over teknik på midtbanen, bliver vi igen udstillet på egen bane. Vi kan ikke have Tchou og Camavinga samtidigt. De kan ikke spille sig ud af presset om det gjaldt deres liv.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

9 måneder 1 uge siden #1098 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 25-26
Jeg kunne godt tænke mig at se Rodrygo spille centralt i en Pedri-lignende position. Han er god til at vende med bolden og spille i meget små rum. Det kunne være interessant at se

9 måneder 1 uge siden #1099 af Estadio Santiago Bernabéu

Madrid1998 post=188934 skrev: Det tager sin tid, før han får fjernet de sidste spor fra Ancelottis intetsigende kujon bold, og ryddet op i truppen (Valverde, Rodrygo, alaba osv.)

Valverde..

Vil du uddybe?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

9 måneder 1 uge siden #1100 af Madrid1998

Estadio Santiago Bernabéu post=188941 skrev:

Madrid1998 post=188934 skrev: Det tager sin tid, før han får fjernet de sidste spor fra Ancelottis intetsigende kujon bold, og ryddet op i truppen (Valverde, Rodrygo, alaba osv.)

Valverde..

Vil du uddybe?

​Jeg synes ganske enkelt han er overflødig på vores midtbane ekstremt overhypet.

Jeg forudså dengang, at han ville falde ud af startopstillingen, da vi fik Camavinga, Tchou, Bellingham osv.

De kan simpelthen alt hvad han kan, bare bedre, og så har de ovenikøbet kvaliteter han ikke besidder.

Det eneste, der tal for Valverde er egentlig hans løbepensum, men det synes jeg godt vi kan undvære, for hvad gavner det egentlig? Grunden til han har fået så lang snor er jo kun pga Ancelotti satsede meget på fysikken, og han skulle lukke så manger huller, eftersom Ancelottis kujon bold overladte alt til modstanderen. Nu vil Xabi gerne spille possessions bold, og så har vi i sagens natur bolden noget mere. Det kræver teknisk stærke, boldsikre og kreative fodboldspillere. Han er ingen af delene.

Se bare kampen mod Juve? Han spiller en 10 meter offside Bellingham bolden til tydelig frustration hos Bellingham. Varverde aner ikke hvad han skal med bolden, og selv hans såkaldte skud. De rammer jo enten træværket eller fansene 9 ud af 10 gange, og det er hvis han overhovedet skyder.

Ligesom i samme kamp mod Juventus. Vi er igang med en kontra, hvor han driver bolden, og vælger så at spille den til Goncalo, som stod i en lorte position, og havde en dårlig vinkel mod mål. Hvorfor skød han ikke? Eller sænkede tempoet lidt, og måske spillede den til en fremstormende Mbappe, eller hvem der ellers var på venstre side.

Han er bare ikke nødvendig mere, og lever som sagt af hans "madridismo".

9 måneder 1 uge siden #1101 af Ramos4
Hvis man skyder på Valverde (uagtet om jeg er enig eller uenig) så kan jeg ikke forstå at man ikke også nævner Camavinga.

Dér er der da hvert fald en spiller der ikke bringer noget som helst. Fælles for begge spillere er at de arbejder hårdt og er ret gode defensivt - men frem ad banen bringer de jo ikke meget andet en nogle hurtige raids.

Når spillet når op på den sidste 3. del så er de ret idéløse. Og så er de jo slet ikke teknisk dygtige nok til at spille 8'er imo.

9 måneder 6 dage siden #1102 af Madrid1998

Ramos4 post=188952 skrev: Hvis man skyder på Valverde (uagtet om jeg er enig eller uenig) så kan jeg ikke forstå at man ikke også nævner Camavinga.

Dér er der da hvert fald en spiller der ikke bringer noget som helst. Fælles for begge spillere er at de arbejder hårdt og er ret gode defensivt - men frem ad banen bringer de jo ikke meget andet en nogle hurtige raids.

Når spillet når op på den sidste 3. del så er de ret idéløse. Og så er de jo slet ikke teknisk dygtige nok til at spille 8'er imo.

​Jeg vil ærligt indrømme, at Camavinga har skuffet mig en smule, men mener stadig han har noget uforløst potentiale.

Jeg er dog uenig i, at de er begge gode defensivt, da jeg synes Cama er med længder bedre, men han kan have nogle hjerneblødninger i from af dumme frispark, mens Valverde til gengæld har det med at lave en Morte Olsen et par gange efterhånden.

Derudover synes jeg, at Cama er langt bedre teknisk også, og har et bedre overblik, men han mangler nok det sidste til at være en 8'er. Jeg tror dog han kan blive en god 6'er. En slags Makelele, men det ville jo gå ud over Tchou.

9 måneder 6 dage siden #1103 af Ramos4
Og så er vi tilbage ved trupsammensætningen. Da man købte Tchouameni for i omegnen af €100m inkl. bonusser, der købte man ham selvf. til at være starter på 6'eren. Ellers giver man ikke den slags penge. På det tidspunkt havde vi Camavinga allerede.

Men hvad var planen fra Perez og co? Skal Camavinga så være 8'er? I såfald en helt anden slags 8'er end Modric og Kroos.

Men nej, der var ingen plan. Perez ser sig blind på talentet og prisen og sjældent på om de på nogen måde passer ind i truppen.

9 måneder 6 dage siden #1104 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=188903 skrev: Meget kan man sige om sæsonen indtil nu, men 12 sejre i 13 kampe er sgu meget godt gået af Alonso. Endda uden en ordentlig pre-season.

Så blev det til 12 sejre i 13 kampe!

Kan du ikke komme med onsdagens Lotto tal mens du er i gang, fordi du er sgu on fire!

Leveret af Kunena Forum