Sæsonen 25-26
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Enten så fik Xabi ikke spillerindkøb i januar og ville ikke mere.
Fucking Perez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Du ødelægger det hele (og med tiden også økonomien)
Jeg skrev for lang tid siden at ham der kom ind lige efter Ancelotti ville få det svært, og desværre blev det Alonso. Havde man haft en mellemperiode og en mindre oprydning i truppen havde tingene måske været anderledes.
Nu er der så heller ikke flere undskyldninger at gemme sig bagved, for den flok uduelige divaer Real Madrid efterhånden har fået samlet sammen. Forandrer tingene sig ikke nu, så er der simpelthen ikke andre udveje for Perez end at tage et yderst kritisk blik på truppen, og er han ikke i stand til det må han træde til side eller gå af.
Og skal jeg være helt ærlig, så kan jeg komme på lige præcis 2 spillere på det her hold som jeg nærer nogle som helst følelser for, Courtois og Carvajal. Resten kan for min skyld blive sat til salg, uden at jeg ville blinke med øjnene.
DC19
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Arbeloa vil nok også komme til at frede spillere, så det er efterhånden blevet lidt kedeligt det her Florentino regime, der er gået ind i sin megalomane periode.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vi går ind til sæsonen uden at forstærke midtbanen, selv om det har været åbenlyst hele sæsonen, hvor afgørende det er. Samtidig overtager han en trup, der har haft nul system, og han forventes at implementere et reelt, systembaseret udtryk, vel at mærke uden en pre-season og med en defensiv, der er ramt af skader.
Hvis man ikke vil investere i en træner med et klart system, så hent Zidane og lad være med at dolke ham i ryggen, hver gang der opstår den mindste modvind. Der er en grund til, at Zidane selv smuttede begge gange. Den her ledelse er simpelthen til grin.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
De taber dem
Allerede dengang synes jeg det var lige friskt nok, når man tænker på at vi 0 gange under Florentino Perez har genvundet et mesterskab.
Hvis vi ikke vinder det i år - hvilket vi ikke gør - så skal vi altså vinde de næste 8 i træk for at spådommen går i opfyldelse :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Forskellen er, at Zidane trænede verdensklasse spillere. Det er reelt kun Courtios og Mbappe der ville starte inde for truppen dengang!
Ung Carvajal > gammel og skadet Carvajal
Varane (Pepe), Ramos > Militao, Rudiger
Marcelo > Carreras
Ronaldo, Modric, Kroos, Casemiro, Bale > vores nuværende midtbane
Mbappe = Benzema (måske er Benzema at foretrække fordi han udførte hans rolle til perfektion)