Sæsonen 25-26

6 måneder 3 uger siden #1225 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 25-26
Mutual agreement =

Enten så fik Xabi ikke spillerindkøb i januar og ville ikke mere.

Fucking Perez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 3 uger siden #1226 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 25-26
​Skrid Perez 
Du ødelægger det hele (og med tiden også økonomien) 
Sidste redigering: 6 måneder 3 uger siden ved Raul7-2880.

6 måneder 3 uger siden #1227 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 25-26
Har mistet alt min respekt for klubben og mange af spillerne
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Siempre fiel, Dragam

6 måneder 3 uger siden #1228 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26
​Men altså, alle og enhver kunne vel også se at det var den her vej det gik. Alonso har bare overhovedet ikke været klar på den opgave det er at træde ind i Real Madrid som træner, hvor man konstant bliver bekriget fra samtlige fronter. I sidste ende turde han ikke være tro mod sig selv, og han turde ikke tage opgøret med egoerne på holdet og i forlængelse af dem, ledelsen.

Jeg skrev for lang tid siden at ham der kom ind lige efter Ancelotti ville få det svært, og desværre blev det Alonso. Havde man haft en mellemperiode og en mindre oprydning i truppen havde tingene måske været anderledes. 

Nu er der så heller ikke flere undskyldninger at gemme sig bagved, for den flok uduelige divaer Real Madrid efterhånden har fået samlet sammen. Forandrer tingene sig ikke nu, så er der simpelthen ikke andre udveje for Perez end at tage et yderst kritisk blik på truppen, og er han ikke i stand til det må han træde til side eller gå af. 

Og skal jeg være helt ærlig, så kan jeg komme på lige præcis 2 spillere på det her hold som jeg nærer nogle som helst følelser for, Courtois og Carvajal. Resten kan for min skyld blive sat til salg, uden at jeg ville blinke med øjnene. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL

6 måneder 3 uger siden #1229 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26
​En gylden mulighed fuldstændig spildt. Og Alonso har åbenbart selv valgt at smutte, og det kan man virkelig godt forstå. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Siempre fiel, Cristiano7

6 måneder 2 uger siden #1230 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
Det er et fuldstændig uholdbart miljø at træne i. Ville ønske at Alonso var mere kontant, men det er da psykisk uholdbart at have konstante rygter og leaks til pressen om det ene og det andet. Det var sku dårligt fodbold i går fra Real Madrid.

Arbeloa vil nok også komme til at frede spillere, så det er efterhånden blevet lidt kedeligt det her Florentino regime, der er gået ind i sin megalomane periode.

6 måneder 2 uger siden #1231 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 25-26
Puha 2026 har været hårdt både Real og verden….og vi er kun 12 dage ind i 2026 suk

6 måneder 2 uger siden #1232 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26
Som frygtet, og egentlig også som forventet. Xabi burde have valgt den sikre vej, Liverpool eller Bayern, og så først taget Real på et senere tidspunkt, når Perez ikke længere sidder som præsident. Og jeg køber ikke narrativet om, at Xabi “manglede nosser” eller ikke var tro mod sig selv, eller ikke havde karakter nok. Han har tydeligvis måtte droppe sine ideer fordi han ikke havde ledelsens opbakning.
Vi går ind til sæsonen uden at forstærke midtbanen, selv om det har været åbenlyst hele sæsonen, hvor afgørende det er. Samtidig overtager han en trup, der har haft nul system, og han forventes at implementere et reelt, systembaseret udtryk, vel at mærke uden en pre-season og med en defensiv, der er ramt af skader.

Hvis man ikke vil investere i en træner med et klart system, så hent Zidane og lad være med at dolke ham i ryggen, hver gang der opstår den mindste modvind. Der er en grund til, at Zidane selv smuttede begge gange. Den her ledelse er simpelthen til grin.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Siempre fiel, Fondo_Sur, Dragam

6 måneder 2 uger siden #1233 af Estadio Santiago Bernabéu
​Havde det ikke været for Bellingham, Valverde, Courtois og Mbappé så havde jeg seriøst overvejet at følge Alonso med over til den næste klub. Og måske også Gonzalo Garcia den dejlige dreng.

6 måneder 2 uger siden #1234 af Estadio Santiago Bernabéu
​Real Madrid spiller ikke finaler.

De taber dem

6 måneder 2 uger siden #1235 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Jeg kan stadig ikke glemme at Madridista.dk havde en klumme inden starten af sidste sæson, hvor skribenten forudsagde at Real Madrid ville vinde 8 ud af de næste 10 mesterskaber.

Allerede dengang synes jeg det var lige friskt nok, når man tænker på at vi 0 gange under Florentino Perez har genvundet et mesterskab.

Hvis vi ikke vinder det i år - hvilket vi ikke gør - så skal vi altså vinde de næste 8 i træk for at spådommen går i opfyldelse :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 måneder 2 uger siden #1236 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 25-26
​https://en.as.com/soccer/zidane-reveals-insight-into-locker-room-at-real-madrid-we-were-at-the-players-disposal-f202601-n/?outputType=amp

Forskellen er, at Zidane trænede verdensklasse spillere. Det er reelt kun Courtios og Mbappe der ville starte inde for truppen dengang! 
Ung Carvajal > gammel og skadet Carvajal
Varane (Pepe), Ramos > Militao, Rudiger
Marcelo > Carreras
Ronaldo, Modric, Kroos, Casemiro, Bale > vores nuværende midtbane
Mbappe = Benzema (måske er Benzema at foretrække fordi han udførte hans rolle til perfektion) 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum