Sæsonen 25-26

8 måneder 1 uge siden #1165 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26
​Ifølge rygterne støtter Mbappe, Güler, Courtois, Huijsen og Carreras op om Alonso, mens Vinicius, Fede, Rodrygo og Brahim er utilfredse. 

Det er virkelig ikke det her jeg havde forestillet mig ville ske i sommers. Alt skulle blive så godt med Alonso, endelig en systemtræner der kunne komme ind med et klart koncept. Skuffende. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 1 uge siden #1166 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 25-26
​Fede Valverde er nok med i puljen, fordi han har udtrykt utilpashed ved at agere højreback i nødsituationer, men han skylder også en god kamp i denne sæson.

De tre andre kan bare pakke deres kufferter. Ingen vil savne dem et sekund. Fede Valverde kan gøre det samme, hvis der virkelig er hold i rygtet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

8 måneder 1 uge siden #1167 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

El Siete post=189781 skrev: ​Ifølge rygterne støtter Mbappe, Güler, Courtois, Huijsen og Carreras op om Alonso, mens Vinicius, Fede, Rodrygo og Brahim er utilfredse. 

Det er virkelig ikke det her jeg havde forestillet mig ville ske i sommers. Alt skulle blive så godt med Alonso, endelig en systemtræner der kunne komme ind med et klart koncept. Skuffende. 

​Har der ikke lige været rygter om at Brahim og Real er i snak om en kontrakt forlængelse, det ville give meget lidt mening at han forlænger hvis han er utilfreds...når det er sagt så er det da mere end fair at han stiller spørgsmåls tegn ved hvorfor en 18årig uerfaren argentiner har fået så meget mere spilletid end ham de første 2 måneder, for Franco har jo på ingen måde vist et kontinuerligt niveau, i nogen af kampene, som går at man kan forsvare at han allerede har spillet omkring 700minutter i verdens største fodbold klub. Vores start ellever er jo ikke forbehold talent udvikling. Så helt fair af Brahim at kigge lidt mod Alonso og sige "hvad fanden har du gang i"

Donde está la biblioteca?

8 måneder 1 uge siden #1168 af Siempre Madrid

DeLaRed post=189785 skrev:

El Siete post=189781 skrev: ​Ifølge rygterne støtter Mbappe, Güler, Courtois, Huijsen og Carreras op om Alonso, mens Vinicius, Fede, Rodrygo og Brahim er utilfredse. 

​Har der ikke lige været rygter om at Brahim og Real er i snak om en kontrakt forlængelse, det ville give meget lidt mening at han forlænger hvis han er utilfreds...når det er sagt så er det da mere end fair at han stiller spørgsmåls tegn ved hvorfor en 18årig uerfaren argentiner har fået så meget mere spilletid end ham de første 2 måneder, for Franco har jo på ingen måde vist et kontinuerligt niveau, i nogen af kampene, som går at man kan forsvare at han allerede har spillet omkring 700minutter i verdens største fodbold klub. Vores start ellever er jo ikke forbehold talent udvikling. Så helt fair af Brahim at kigge lidt mod Alonso og sige "hvad fanden har du gang i"

​Brahim har ikke spillet godt siden han blev marokkaner. Der er givetvis ikke en sammenhæng, men det er nu de kolde facts. Han måtte gerne skride.

8 måneder 1 uge siden #1169 af DeLaRed

Siempre Madrid post=189787 skrev:

​Brahim har ikke spillet godt siden han blev marokkaner. Der er givetvis ikke en sammenhæng, men det er nu de kolde facts. Han måtte gerne skride.

​Dybt dybt uenig....de sidste 2 season har han som bredde spiller budt ind med 35 G/A, og det er på rundt regnet 4.300 minutter (over begge seasoner), her kan du så kigge tilbage på de sidste 25 år og se hvor mange af Madrid's bredde spillere der har haft et bedre slut produkt per minut, jeg kan hjælpe dig med at sige at du kun skal bruge 1 hånd til at tælle med. Brahim har ikke kvaliteterne til en fast start plads, men som bredde spiller der kan indgå i forskellige formationer, er han guld værd.

Og så håber jeg ved gud ikke at du mener at Franco er bedre end ham indtil videre i denne season...

Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

8 måneder 1 uge siden #1170 af Siempre Madrid
​Brahims kurve er klart nedadgående. I LaLiga/CL spillede han 40 kampe i 23/24-sæsonen og lavede 10 mål og otte assists. Sidste sæson var det faldet til seks mål og tre assists i 42 kampe. Og så fylder han 27 år til sommer. Jeg vil ikke komme til at savne ham et sekund.

8 måneder 1 uge siden #1171 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26

​Synes jeg læste han allerede havde forlænget, men det blot ikke er annonceret. Kan tage fejl. 
Han er helt i sin ret til at være utilfreds, men så vis det til træning, vis at du har hvad der skal til for at være fast starter. 

Ifølge rygterne - og det er jo kun det - så modarbejder de utilfredse aktivt træneren og vil gerne af med ham. Det er lidt mere end at være utilfreds med manglende spilletid. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

8 måneder 1 uge siden #1172 af Estadio Santiago Bernabéu

DeLaRed post=189790 skrev:

Siempre Madrid post=189787 skrev: ​Brahim har ikke spillet godt siden han blev marokkaner. Der er givetvis ikke en sammenhæng, men det er nu de kolde facts. Han måtte gerne skride.

​Dybt dybt uenig....de sidste 2 season har han som bredde spiller budt ind med 35 G/A, og det er på rundt regnet 4.300 minutter.

13. marts 2024 er bare ikke 2 år siden.

8 måneder 1 uge siden #1173 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 25-26
Kun Valverde jeg ville savne af de fire. Men måske skulle man lige slå koldt vand i blodet.

8 måneder 1 uge siden #1174 af DeLaRed

Siempre Madrid post=189791 skrev: ​Brahims kurve er klart nedadgående. I LaLiga/CL spillede han 40 kampe i 23/24-sæsonen og lavede 10 mål og otte assists. Sidste sæson var det faldet til seks mål og tre assists i 42 kampe. Og så fylder han 27 år til sommer. Jeg vil ikke komme til at savne ham et sekund.

​Men nu var der også en betydelig forskel på de 2 hold, i 23/24 havde man stadig Toni og Modric der begge sammen styrede midtbanen, seasonen efter var Toni væk og Modric i en reserve rolle en store dele af seasonen, ydermere havde man i 23-24 et angreb der fungerede, med Bellingham i hopla, Joselu der var i feltet når der var brug for ham og Vini der havde den frihed og plads han havde brug for osv, hvorimod vi sidste season vaklede os igennem på enkeltmands præstationer. Man kan ikke forvente at vores reserve skal kunne bære holdet, for det kan Brahim ikke, men hvis start 11eren fungere, så bliver hans slut produkt og dermed også formkurve kun blive bedre...Og hvis vi sammenligner, så er Franco's kurve som minimum stagnerende på et betydeligt lavere niveau, og Rodrygo's kurve er helt uden for grafen, Endrick kruve kan slet ikke måles og vi kunne blive ved. Brahim er langt fra et problem for os lige nu(med mindre han naturligvis skaber uro internt) der er en håndfuld spillere der præstere langt dårligere end ham.

Og når man bliver brugt så sparsomt som han gør, så er 27 år ingen alder!

Sidste redigering: 8 måneder 1 uge siden ved DeLaRed.

8 måneder 1 uge siden #1175 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Valverde skal bare knytte sylten. Han løber meget men hvad fanden bidrager han ellers med?

Fuldstændig uacceptabelt at netop han med sin Castilla-baggrund ikke bakker op om træneren. Hans indhop mod Elche var en joke.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 8 måneder 1 uge siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

8 måneder 1 uge siden #1176 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 25-26
Det er skuffende men forudsigeligt. Uanset hvilken træner, vi havde ansat (udover Zidane), så havde vi haft det her oprør fra nogle af spillerne. De har været vant til alt for meget frihed under Carlo. Ledelsen begik en kæmpe fejl ved ikke at få solgt lidt ud i sommers.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum