Sæsonen 25-26

7 måneder 2 dage siden #1201 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Welcome to the Vini show...

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 2 dage siden #1202 af Estadio Santiago Bernabéu
​Nu har han chance for at vinde Madridistaerne tilbage.

7 måneder 1 dag siden #1203 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26

Estadio Santiago Bernabéu post=191321 skrev: ​Nu har han chance for at vinde Madridistaerne tilbage.

​Hvis man troede han gik meget selv før...

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 måneder 1 dag siden #1204 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=191322 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=191321 skrev: ​Nu har han chance for at vinde Madridistaerne tilbage.

​Hvis man troede han gik meget selv før...

Tiden vil vise om han får taget kritikken til sig. Jeg tror personligt ikke på en stor fremtid med Vini men jeg håber det virkelig!

6 måneder 4 uger siden #1205 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 25-26
Barca henter en stærk sejr på udebane mod Espanyol. 

Vores kære Don Perez skal snart “vågne op”. 

Barca er i gang med at lave en back to back med la liga og deres hold er seriøst ikke særligt skræmmende. En back to back som vi ikke har formået i flere år. Endda i en periode hvor Barca har været nærmest bankerot. 

Perez må meget gerne snart sætte fokus på hans egen indsats for RM som hold/trup istedet for at kaste fokus på Barca og negreira sagen, super league og en nyt moderne Bernabeu. 

Barca spiller med en 37 årige Lewandowski. Måske, lige pludselig bliver han skiftet ud med en Erling Haaland, måske. Så har Barca altså en front duo bestående af to vanvittige farlige spillere i Haaland og Yamal. 

Imens prøve Perez at få alle vores trænere til at få tingene til at fungere med Vini og Mbappe. Acceptere nu bare at der nok kun kan være en af dem på vores hold og så byg holdet op omkring den af dem du beholder (formentlig Mbappe) og Bellingham. 

Et holde sat op omkring Mbappe og Bellingham må da være ekstremt skræmmende for alle modstandere. Det forstiller jeg mig da ihvertfald :)

Please Perez. Fokus tilbage til RM på banen. 

Hala Madrid. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bogelund

6 måneder 4 uger siden #1206 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
​Ah, en stærk sejr var det vel ikke. Joan Garcia står en pragtkamp og redder Barcelona, som så slår til i slutminutterne. Ærgerligt, det lignede ellers længe et pointtab. 

6 måneder 4 uger siden #1207 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hm ja. Man skal tilbage til Guardiola dagene i forrige årti for at finde seneste Espanyol sejr. Ærgerligt at der ikke er nogle gode hold i Barcelona udover det største. Forestil jer hvis vores sværeste lokalopgør var imod et hold der ikke kunne yde modstand om det så galt deres liv.

6 måneder 4 uger siden #1208 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæsonen 25-26
Frusterende at Barca vinder deres kampe - hjemmebane eller udebane. De skraber samtlige point pt. Træls.

6 måneder 4 uger siden #1209 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26
​Jeg synes at have oplevet et par gange nu at vi står på kampdagen og der har ingen kommunikation været om trupudtagelse. Er jeg den eneste der finder det mærkeligt? Det ligner en rodebutik set udefra at man laver 10 opslag om dagen på SoMe men truppen vil man ikke lægge ud. Er der for at sløre noget med tvivlsomme spillere men det er også vattet 

Det synes jeg slet ikke afspejler os som klub 

6 måneder 4 uger siden #1210 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 25-26
Nåååh, så blev det år 2026. Presset er stadig ligeså stort på Alonso som det var i 2025. Folk omkring Vini proklamerer han er “resat” og klar til at skinne i Mbappés fravær. Skadeslisten er stadig uendelig lang.

Mine bange anelser for fremtiden ser nogenlunde sådan her ud.
Real smider point mod Betis. Medierne melder igen at “Alonso fyres hvis ikke han vinder næste kamp”. Vi falder fuldstændig sammen i Saudi Arabien mod et toptændt Simeone-mandskab, fordi vores spillere klatter rundt og ikke gør som de får besked på af træneren.

Eller så vågner vi endelig op til dåd. Nu med Mbappé ude går vi tilbage til nogle af de dyder der virkede ved klub VM. Spillet begynder at flyde og folk retter ind. Vi vinder supercuppen og en fornyet optimisme skydes ind i projektet, som smitter af på spillere, træner og ledelse.

Sandheden ligger nok et sted midtimellem og vi får rigtig svært ved at konkurrere om de helt store titler. Ikke sagt at det er umuligt med enmandshæren Mbappé på holdet.

Generelt sidder jeg bare med en halvlunken fornemmelse af klubbens nuværende forfatning. Men så længe bolden er rundt og hjemmebanetrøjen er hvid kan alt ske. For vi er trods alt Real Madrid. Hala Madrid!

Hvordan ser i år 2026 kommer til at gå for os?

6 måneder 4 uger siden #1211 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26

Madrid777 post=191344 skrev: Nåååh, så blev det år 2026. Presset er stadig ligeså stort på Alonso som det var i 2025. Folk omkring Vini proklamerer han er “resat” og klar til at skinne i Mbappés fravær. Skadeslisten er stadig uendelig lang.

Real smider point mod Betis. Medierne melder igen at “Alonso fyres hvis ikke han vinder næste kamp”. Vi falder fuldstændig sammen i Saudi Arabien mod et toptændt Simeone-mandskab, fordi vores spillere klatter rundt og ikke gør som de får besked på af træneren.

Eller så vågner vi endelig op til dåd. Nu med Mbappé ude går vi tilbage til nogle af de dyder der virkede ved klub VM. Spillet begynder at flyde og folk retter ind. Vi vinder supercuppen og en fornyet optimisme skydes ind i projektet, som smitter af på spillere, træner og ledelse.

Sandheden ligger nok et sted midtimellem og vi får rigtig svært ved at konkurrere om de helt store titler. Ikke sagt at det er umuligt med enmandshæren Mbappé på holdet.

Generelt sidder jeg bare med en halvlunken fornemmelse af klubbens nuværende forfatning. Men så længe bolden er rundt og hjemmebanetrøjen er hvid kan alt ske. For vi er trods alt Real Madrid. Hala Madrid!

Jeg har en naiv ide om at vi bare liiige skal have vores spillere tilbage fra skader, og så bliver de vel ikke skadet igen. Og så kan Xabi bedre sætte et hold ud fra sine ideer med kvalitetsspillere, og ikke nød- og lappeløsninger.

Men på den anden side, hvorfor skulle skaderne stoppe denne gang? Det har været en kæmpe problem i et par år nu. Det bliver nok ved, og vi ender i noget halv-fesent spil resten af sæsonen og Xabi bliver fyret inden sæsonen er slut.

6 måneder 4 uger siden #1212 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26

Lars1991 post=191349 skrev:

Madrid777 post=191344 skrev: Nåååh, så blev det år 2026. Presset er stadig ligeså stort på Alonso som det var i 2025. Folk omkring Vini proklamerer han er “resat” og klar til at skinne i Mbappés fravær. Skadeslisten er stadig uendelig lang.

Jeg har en naiv ide om at vi bare liiige skal have vores spillere tilbage fra skader, og så bliver de vel ikke skadet igen. Og så kan Xabi bedre sætte et hold ud fra sine ideer med kvalitetsspillere, og ikke nød- og lappeløsninger.

Men på den anden side, hvorfor skulle skaderne stoppe denne gang? Det har været en kæmpe problem i et par år nu. Det bliver nok ved, og vi ender i noget halv-fesent spil resten af sæsonen og Xabi bliver fyret inden sæsonen er slut.

​Men uagtet skader, så havde jeg en forventning om at vi ville se langt mere allerede især i vores opbygning og gennembrudsfaser. Presset var fremragende indtil Vinicius på egostisk vis sprang en atombombe ned gennem holdet og fik det hele til at smuldre, men vi har stadig til gode at se, at vi ikke smider uendeligt mange bolde væk i den bagerste kæde og faktisk kan dominere på bolden. Ligeledes burde vi også kunne se mere i forhold til hvad vi gerne vil når vi skal skabe chancer. Jeg nægter at tro på, at ideen er at vi skal være super statiske på midtbanen, helst ikke løbe i boksen og enten vente på at Mbappe gør noget sejt eller at Vinicius smider den væk. 

Alle ideerne bliver forhåbentlig trænet hver dag og vi har ret fast akse op gennem holdet efterhånden. Valverde og Asensio spiller rigtig meget, Rudiger spiller fast nu, Tchouameni og Bellingham spiller hver gang og Vini-Mbappe det samme (nu er Mbappe dog ude). Carrerras roteres helller ikke rigtigt. Så vi har en form for grundstamme der har spillet en del sammen under Alonso. 

Jeg forstår godt håbet og det vil 100% hjælpe med en helt frisk og klar trup, men jeg tror slet ikke vi er kommet så langt som man burde kunne forvente.

Leveret af Kunena Forum