Sæsonen 25-26
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Den her sæson....fucking farce.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
NachoFernández post=191771 skrev: Det tog en times tid for Endrick at sætte det første mål ind for Lyon. Han var også tæt på med en ordentlig hammer efter et par minutter. Umiddelbart ligner det at det er fra et udgangspunkt i højre side - en position som vi ikke helt har fået til at fungere i denne sæson.
Ikke at det skal være en konkurrence (selvom det teknisk set er det) men Gonzalo Garcia scorede også i den første kamp efter Endricks skifte. Han scorede bare 3. Og er nu oppe på 4 mål siden nytår.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Hvem gider træne en 50% velfungerende trup med skader hver eneste kamp og nul forhåbninger om indkøb indtil videre.
Florentino Perez er en skændsel for truppen. Han er en geni for Real forretningen.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
DC19
Du skulle have bakket Xabi Alonso op da Vini begyndte at skabe sig.
Hvilken træner gider snart til Madrid hvis du fortsætter med at passe på din lille baby (host, Vini, host).
Giv idet mindste vores træner én sæson forhelved. Du har ikke formået at vinde la liga back to back i 100 år. Kig forhelved indad.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Jeg glæder mig til at den næste klub der får Alonso får succes.
Perez kan rende mig. Solari eller Davide Ancelotti kan agere som præsidentens puppet.
Tillykke til Barcelona.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.