Sæsonen 25-26
Og uanset hvor højt Perez elsker ham, så kan jeg simpelthen ikke se at han får lov til at lave sådan et nummer igen, som med Alonso, uanset hvem den næste træner bliver. Og hvis han gør, så kan jeg heller ikke forestille mig andet end at der vil være kontant afregning på Bernabeu, i mere end én kamp, både for ham og Perez. Man fornemmer at de i forvejen er på ganske tynd is hvad angår publikum.
Med det sagt så havde jeg selvfølgelig også helst set at man kom af med ham. Det havde været klart det bedste for klubben fremadrettet.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ved sgu ærlig talt ikke om jeg er her næste sæson, hvis tingene fortsætter som de er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vini skal helt sikkert nok forsøge. Men jeg synes ikke problemet er hans mangel på engagement.-#7- post=195825 skrev: Omvendt kan man jo håbe at Vinicius tager skeen i den anden hånd, hvis der falder ro på i forhold til en kontraktforlængelse. Han kan vel også godt se at klubben har haft en sæson under middel for at sige det mildt, drømmen er jo så at han godt ved at han har en stor aktie i det.
Og uanset hvor højt Perez elsker ham, så kan jeg simpelthen ikke se at han får lov til at lave sådan et nummer igen, som med Alonso, uanset hvem den næste træner bliver. Og hvis han gør, så kan jeg heller ikke forestille mig andet end at der vil være kontant afregning på Bernabeu, i mere end én kamp, både for ham og Perez. Man fornemmer at de i forvejen er på ganske tynd is hvad angår publikum.
Med det sagt så havde jeg selvfølgelig også helst set at man kom af med ham. Det havde været klart det bedste for klubben fremadrettet.
Problemet er at han forsøger det samme og det samme og det samme. Han er så én-dimensionel og går så dårligt ind i spillet med sine holdkammerater. Og selvfølgelig hans latterlige attitude.
Men han skal nok give det en skalle og sikkert også spille nogle gode måneder i starten :/
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nej, som jeg læser det så venter klubben netop med at offentliggøre det, for at finde det rette tidspunkt.Lars1991 post=195826 skrev: Er det officielt endnu? Kan man stadig håbe?
Jeg ved sgu ærlig talt ikke om jeg er her næste sæson, hvis tingene fortsætter som de er.
Men ja rygterne vil vide, at begge parter er enige og at der er så godt som skrevet under.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Én ting er, at jeg ikke kan klare Vinicius og hans person, og at han har holdt et ringe niveau, men for mig handler det mest om, at der ikke bør være plads til ham, når vi har Kylian. Det er en så stor hæmsko for vores hold, at vi har to venstrekanter, der SKAL spille.
Og så selvfølgelig signalet i det...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Several players have shown support to Arbeloa and his staff since the elimination by Bayern, making known they would SUPPORT him remaining head coach. @MarioCortegana
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
joke klub. Tror aldrig jeg har set en større dissonans mellem spillere/klub og fans. ledelsen har en bedrevidende attitude og spillerne vælger træner efter, hvor hyggelig han er. I sidste ende handler om, at Vinis brand værdi overgår det faktum, at han er et kæmpe problem ren sportsligt. I Real overskygger det økonomiske perspektiv alt andet. Så længe holdet kan konkurrere med de bedste i Europa og måske endda nå en finale eller to hvert 5. år, bliver det set som godkendt. Kun et totalt sportsligt kollaps, der kan true det økonomiske, vil få ledelsen til at fokusere mere på det sportslige.Ramos4 post=195836 skrev: Bare lige for at få humøret yderligere op:
Several players have shown support to Arbeloa and his staff since the elimination by Bayern, making known they would SUPPORT him remaining head coach. @MarioCortegana
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=195836 skrev: Bare lige for at få humøret yderligere op:
Several players have shown support to Arbeloa and his staff since the elimination by Bayern, making known they would SUPPORT him remaining head coach. @MarioCortegana
Klart nogle af spillerne støtter Arbeloa, det er jo en stor badeferie for dem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har ikke meget tiltro til at tingene pludselig ændrer sig, tværtimod ser jeg at en gigantløn kommer til at stige ham endnu mere til hovedet. Derudover er det ekstremt risikabelt at forlænge med en spiller der muligvis peakede for to sæsoner siden, og som har spillet under niveau i to sæsoner nu. Han er 26 lige om lidt, og selvom det ikke er meget og lidt af en generalisering, så er de fleste store brasilianske spillere helt brændt ud i slut 20’erne, så det virker ret usandsyntligt at han både genvinder fordums niveau og at han spiller på topplan de næste 5-10 år.-#7- post=195825 skrev: Omvendt kan man jo håbe at Vinicius tager skeen i den anden hånd, hvis der falder ro på i forhold til en kontraktforlængelse. Han kan vel også godt se at klubben har haft en sæson under middel for at sige det mildt, drømmen er jo så at han godt ved at han har en stor aktie i det.
Og uanset hvor højt Perez elsker ham, så kan jeg simpelthen ikke se at han får lov til at lave sådan et nummer igen, som med Alonso, uanset hvem den næste træner bliver. Og hvis han gør, så kan jeg heller ikke forestille mig andet end at der vil være kontant afregning på Bernabeu, i mere end én kamp, både for ham og Perez. Man fornemmer at de i forvejen er på ganske tynd is hvad angår publikum.
Med det sagt så havde jeg selvfølgelig også helst set at man kom af med ham. Det havde været klart det bedste for klubben fremadrettet.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han får ikke €30m med sin nuværende form. Perez er trods alt ret stringent med pengepungen. Men en forlængelse får han nok.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Er det for sent at ringe til Alonso og give ham en undskyld? Ned på knæ og tigge ham om at komme retur. Giv ham en stor pose penge (dobbelt løn + masser af spillerindkøb) og lad ham sætte holdet til næste sæson.
Og den anden tanke er at jeg håber vi giver Barcelona en masse respekt og klap uanset om vi er 13 point bagud inden kampen eller ej. Vores spillere fortjener at klappe af Barcas børn. Pasillo eller ej.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Selv 25M ville være vildt. Ja, de holder på pengene når det gælder indkøb, men når det er lønninger er det en helt anden sag. Mbappe fik over 100M euro i sign-on, så Vinicius presser den sikkert alt hvad han kan.Ramos4 post=195841 skrev: Jeg forestiller mig dog ikke, at Vini får den lønforhøjelse han bad om.
Han får ikke €30m med sin nuværende form. Perez er trods alt ret stringent med pengepungen. Men en forlængelse får han nok.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
