Sæsonen 25-26

2 måneder 2 uger siden #1501 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Gad vide om der er bare en eneste spiller, der nogensinde sætter sig ned og tænker: "Måske havde Xabi Alonso en pointe. Måske ER vi forkælede. Måske burde vi løbe mere. Måske skulle vi ikke have modarbejdet ham."

Det virker ikke sådan vel? Det forlyder endda at flere bærende spillere er glade for Arbeloa. Altså manden der fik os ud af Copa del Rey med det samme. Fik os spillet 9 point bag Barca og har tabt flere kampe end Xabi nogensinde var i nærheden af.

Det virker ikke som om spillerne, selv kan se, hvad der er galt. De er bare glade for igen at have en træner, der lader dem gøre hvad de vil.

De løber *aldrig* lige så meget som deres modstandere. Aldrig. Det er uhørt. Forrykt at det kan lade sig gøre på højeste plan, at løbe mindre end sine modstandere gang på gang på gang.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #1502 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26
Spillerne er nok lige så delulu som de få fans herinde der mente det var det rigtige at få Xabi ud, fordi han var ikke en mand med cojones.

2 måneder 2 uger siden #1503 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæsonen 25-26
Lejesvende hele banden. Det virker vitterligt som om de “bare” går på arbejde og er fint tilfredse med at indkassere deres fede hyre, ingen kæmper for logoet på brystet længere.

Aldrig har jeg følt mig så distanceret fra holdet som jeg gør pt. Ingen ledere, ingen kulturbærer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 måneder 2 uger siden #1504 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
​Som hold er jeg enig.. der er en kæmpe distance, og jeg har for første gang bevidst valgt ikke at se de sidste to kampe. Ellers har jeg sgu altid siddet klistret til skærmen, selv under andre ulidelige tider. Dem har der været nok af de sidste 20-25 år. Men viben er bare en helt anden nu.

Men rent individuelt er der faktisk stadig spillere jeg kan lide. Cirka halvdelen.

Kan rigtig godt lide: Arda, Valverde, Bellingham

Kan godt lide: Courtois, Lunin, Huijsen, Militao, Rudiger, Carreras, Fran Garcia, Carvajal, Brahim, GG

Ligegyldigt forhold: Asencio, Alaba, Trent, Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Rodrygo, Franco, Mbappe, 

Kan decideret ikke lide: Mendy, Vini
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, El Siete

2 måneder 2 uger siden #1505 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=196004 skrev: ​Kan rigtig godt lide: Arda, Valverde, Bellingham

Kan godt lide: Courtois, Lunin, Huijsen, Militao, Rudiger, Carreras, Fran Garcia, Carvajal, Brahim, GG

Ligegyldigt forhold: Asencio, Alaba, Trent, Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Rodrygo, Franco, Mbappe, 

Kan decideret ikke lide: Mendy, Vini

Sjov leg

For mig er det

Kan Rigtig Godt Lide
Bellingham, Valverde, Güler og Alaba.

Kan Godt Lide
Mbappé, Courtois, Lunin, Huijsen, Militao, Rudiger, Carreras, Fran Garcia, Carvajal, Brahim og GG.

Ligegyldigt Forhold
Asencio, Trent, Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Rodrygo, Franco og Mendy.

Kan Ikke Lide
Vini - Jeg elskede ham. Men så gik han til angreb på klubben og vi har betalt prisen lige siden.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

2 måneder 2 uger siden #1506 af Ramos4
Hvis jeg skal vurdere det lige pt., så ser det sort ud. Men tingene kan skifte hurtigt i fodbold. Jeg var f.eks. helt hypet over at vi skulle få Mbappé, men siden han er kommet har jeg egentligt ikke følt en skid for ham, selv når han scorer bunker af mål.

Skulle spillerne ændre attitude ville jeg også begynde at holde af flere af dem - igen. Simple.

Men som det ser ud nu:

Kan Rigtig Godt Lide
0

Kan Godt Lide
Güler, Gonzalo, Courtois, Carvajal, Militao, Rüdiger. 

Ligegyldigt Forhold
Resten.

Kan Ikke Lide
Vinicius. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 uger siden #1507 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 25-26
​Kan Rigtig Godt Lide
Rudiger, Valverde, Güler. Tibo 

Kan Godt Lide
Huijsen, Militao, Carreras, Fran Garcia,  Brahim og GG. 

Ligegyldigt Forhold
Carva, Mbappe, Asencio, Trent, Tchouameni, Rodrygo, Lunin, Camavinga, Ceballos og Mendy. Har altid ønsket mug Haaland fremfor Mbappe

Kan Ikke Lide
Franco, Vini - Kunne godt lide ham i starten men han er udviklet sig til at blive for giftig og ulækker for klubben. Alt for meget drama over ham. Og den seneste ødelæggelse af en hel sæson- Væk med det svin!

Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved mohbar.

2 måneder 2 uger siden #1508 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26
Som det ser ud lige nu. Men som andre brugere nævner, kan det hurtigt ændre sig. Valverde har været min yndlingsspiller, men jeg blev skuffet over ham under Alonso perioden. Rygterne gik på han er på Vinis hold. 

​​Kan Rigtig Godt Lide
Courtois

Kan Godt Lide
Güler, Carvajal, Rüdiger, Mbappe, Bellingham, Huijsen, Thiago, Valverde

Ligegyldigt Forhold
Asencio, Alaba, Trent, Tchouameni, Rodrygo, Franco, Brahim, Mendy, Militao, Carreras, Fran Garcia, GG,  Lunin

Kan Ikke Lide
Camavinga, Ceballos

Hader
Vinicius

Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 uger siden #1509 af Ramos4
Florentino Perez will decide on the NEXT manager PERSONALLY.

He will not seek advice like before. @elmundoes

-

Yes, yes, yes!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!

2 måneder 2 uger siden #1510 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=196013 skrev: Florentino Perez will decide on the NEXT manager PERSONALLY.

He will not seek advice like before. @elmundoes

-

Yes, yes, yes!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!

​forhåbentlig bliver det en af de få gode beslutninger han har truffet de sidste par år: Mourinho. Han om nogen fortjener den sidste respekt og chance for at vinde et CL som de 100% fortjente da de uretfærdigvis blev slået ud i semifinalen mod Bayern (hvorefter de blev en sandt vinderhold). Læg iøvrigt mærke til hvordan hele holdet inkl træneren reagerede eferfølgende - noget som vi bare har savnet så brændende nu hvor Vini og Mbappe virker total ligeglade når de har tabt.

Mou skal tilbage færdig bom!

2 måneder 2 uger siden #1511 af Ramos4
Vi førte 2-0 og så trak vi os tilbage og lod Bayern komme frem og så tabte vi på straffe.

Det var tider.

2 måneder 2 uger siden #1512 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 25-26
Hvilken Narnia verden lever man i hvis man tror Mourinho kan sætte det her hold på plads? Han får jo aldrig lov.
Det skal jo først og fremmest komme ovenfra. Hvis det gjorde det, så havde Xabi stadig været her.

Og så for ikke at snakke om Mourinho der tabte halvdelen af omklædningsrummet sidste gang han var her, og sidenhen også i United. Hvis han var for meget for den sidste generation, så er han ikke den rigtige for det her hold. Han har mistet den for længst, hvorfor hans klubber også bliver mindre og mindre for hver gang han skifter.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved NickyMad.

Leveret af Kunena Forum