Sæsonen 25-26
Det virker ikke sådan vel? Det forlyder endda at flere bærende spillere er glade for Arbeloa. Altså manden der fik os ud af Copa del Rey med det samme. Fik os spillet 9 point bag Barca og har tabt flere kampe end Xabi nogensinde var i nærheden af.
Det virker ikke som om spillerne, selv kan se, hvad der er galt. De er bare glade for igen at have en træner, der lader dem gøre hvad de vil.
De løber *aldrig* lige så meget som deres modstandere. Aldrig. Det er uhørt. Forrykt at det kan lade sig gøre på højeste plan, at løbe mindre end sine modstandere gang på gang på gang.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Aldrig har jeg følt mig så distanceret fra holdet som jeg gør pt. Ingen ledere, ingen kulturbærer.
Men rent individuelt er der faktisk stadig spillere jeg kan lide. Cirka halvdelen.
Kan rigtig godt lide: Arda, Valverde, Bellingham
Kan godt lide: Courtois, Lunin, Huijsen, Militao, Rudiger, Carreras, Fran Garcia, Carvajal, Brahim, GG
Ligegyldigt forhold: Asencio, Alaba, Trent, Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Rodrygo, Franco, Mbappe,
Kan decideret ikke lide: Mendy, Vini
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Lars1991 post=196004 skrev: Kan rigtig godt lide: Arda, Valverde, Bellingham
Kan godt lide: Courtois, Lunin, Huijsen, Militao, Rudiger, Carreras, Fran Garcia, Carvajal, Brahim, GG
Ligegyldigt forhold: Asencio, Alaba, Trent, Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Rodrygo, Franco, Mbappe,
Kan decideret ikke lide: Mendy, Vini
Sjov leg
For mig er det
Kan Rigtig Godt Lide
Bellingham, Valverde, Güler og Alaba.
Kan Godt Lide
Mbappé, Courtois, Lunin, Huijsen, Militao, Rudiger, Carreras, Fran Garcia, Carvajal, Brahim og GG.
Ligegyldigt Forhold
Asencio, Trent, Tchouameni, Camavinga, Ceballos, Rodrygo, Franco og Mendy.
Kan Ikke Lide
Vini - Jeg elskede ham. Men så gik han til angreb på klubben og vi har betalt prisen lige siden.
Skulle spillerne ændre attitude ville jeg også begynde at holde af flere af dem - igen. Simple.
Men som det ser ud nu:
Kan Rigtig Godt Lide
0
Kan Godt Lide
Güler, Gonzalo, Courtois, Carvajal, Militao, Rüdiger.
Ligegyldigt Forhold
Resten.
Kan Ikke Lide
Vinicius.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Rudiger, Valverde, Güler. Tibo
Kan Godt Lide
Huijsen, Militao, Carreras, Fran Garcia, Brahim og GG.
Ligegyldigt Forhold
Carva, Mbappe, Asencio, Trent, Tchouameni, Rodrygo, Lunin, Camavinga, Ceballos og Mendy. Har altid ønsket mug Haaland fremfor Mbappe
Kan Ikke Lide
Franco, Vini - Kunne godt lide ham i starten men han er udviklet sig til at blive for giftig og ulækker for klubben. Alt for meget drama over ham. Og den seneste ødelæggelse af en hel sæson- Væk med det svin!
Kan Rigtig Godt Lide
Courtois
Kan Godt Lide
Güler, Carvajal, Rüdiger, Mbappe, Bellingham, Huijsen, Thiago, Valverde
Ligegyldigt Forhold
Asencio, Alaba, Trent, Tchouameni, Rodrygo, Franco, Brahim, Mendy, Militao, Carreras, Fran Garcia, GG, Lunin
Kan Ikke Lide
Camavinga, Ceballos
Hader
Vinicius
He will not seek advice like before. @elmundoes
-
Yes, yes, yes!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!
forhåbentlig bliver det en af de få gode beslutninger han har truffet de sidste par år: Mourinho. Han om nogen fortjener den sidste respekt og chance for at vinde et CL som de 100% fortjente da de uretfærdigvis blev slået ud i semifinalen mod Bayern (hvorefter de blev en sandt vinderhold). Læg iøvrigt mærke til hvordan hele holdet inkl træneren reagerede eferfølgende - noget som vi bare har savnet så brændende nu hvor Vini og Mbappe virker total ligeglade når de har tabt.Ramos4 post=196013 skrev: Florentino Perez will decide on the NEXT manager PERSONALLY.
He will not seek advice like before. @elmundoes
-
Yes, yes, yes!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!
Dik-ta-tur!
Mou skal tilbage færdig bom!
Det var tider.
Det skal jo først og fremmest komme ovenfra. Hvis det gjorde det, så havde Xabi stadig været her.
Og så for ikke at snakke om Mourinho der tabte halvdelen af omklædningsrummet sidste gang han var her, og sidenhen også i United. Hvis han var for meget for den sidste generation, så er han ikke den rigtige for det her hold. Han har mistet den for længst, hvorfor hans klubber også bliver mindre og mindre for hver gang han skifter.