Sæsonen 25-26
Så slipper vi også for at glo på Budimir.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har lige kigget i krystal kuglen…Rodrygo gider heller ikke at løbe efter bolden idag, især ikke efter han har lavet sine obligatoriske 5 alibi løb ;-)Real HWL post=186387 skrev: Jeg har et kæmpe ønske om vi allerede nu kan se et Real Madrid hold der er meget mere aggressive i vores genpres. Jeg vil se spillere der løber solen sort for at vinde bolden tilbage. Ved ikke om det er for meget at forlange allerede nu. Jeg er lidt skuffet over Guler ikke er i startopstillingen, og vi endnu engang skal se rodrygo på den højrekant.
Donde está la biblioteca?
DeLaRed post=186388 skrev:
Har lige kigget i krystal kuglen…Rodrygo gider heller ikke at løbe efter bolden idag, især ikke efter han har lavet sine obligatoriske 5 alibi løb ;-)Real HWL post=186387 skrev: Jeg har et kæmpe ønske om vi allerede nu kan se et Real Madrid hold der er meget mere aggressive i vores genpres. Jeg vil se spillere der løber solen sort for at vinde bolden tilbage. Ved ikke om det er for meget at forlange allerede nu. Jeg er lidt skuffet over Guler ikke er i startopstillingen, og vi endnu engang skal se rodrygo på den højrekant.
Haha jamen du har helt ret, det er jo det man sidder og frygter :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
- Ret aggressiv 4141 hvor kanterne støder frem. Fran gik med helt op i presset på backen
- Trent går direkte ind på midten og vi kører med 3 dernede
og kort efter entusiasmen er Al Hilal ved at score :D
selv målmanden VMs bedste
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det er sjovt at kigge ned over deres opstilling. Kvalitet er der nok af og de er jo ikke alle godt oppe i 30’erne.mohbar post=186393 skrev: det er da også et pænt udemærket hold saudierne stiller med..
selv målmanden VMs bedste
Sløj start
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.