Sæsonen 25-26

1 år 1 måned siden #145 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 25-26

Fondo_Sur post=186364 skrev: Jeg æder mine ord fra den anden tråd om Mastantuono. Han ser seriøst god ud. Fantastisk teknik, hurtige fødder og venstreben. Han er derudover ikke den samme type spiller som Güler eller Paz. Han er meget mere en kantspiller end dem.

Kunne være vildt, hvis han lavede den samme manøvre som Trent omkring sit navn. “Mastantuono er for besværligt at sige, så jeg vil gerne blive kaldt Franco og have dette navn på trøjen” :D  

​Franco skal du nok ikke regne med der står på hans trøje taget Spaniens historie in mente   ellers så der en kommunikationsafdeling der har sovet i timen. 

Hvad angår hans spil, så må han have spillet sig op. Jeg så kun de første minutter, hvor han på de to første berøringer lavede to fejl. Men lyder til, at han har spillet bedre efter. Den bold han spiller til 1-0 målet var den sammen som han klappede skidt udover siddelinjen minutter inden. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #146 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 25-26
Jeg tror virkelig i skal temperere jeres forventninger til Mastantuono. Han er slet ikke klar i mine øjne - både Güler, Brahim og Rodrygo er dygtigere og foran i køen som tingene står lige nu. Han MÅ være købt som fremtidsinvestering snarere end en spiller der skal løfte et ansvar næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, DeLaRed, Figo-10

1 år 1 måned siden #147 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Mastantuano er et klassisk Perez indkøb.

Han var tæt på PSG, så derfor panikker ledelsen og skal lige vise hvem der er størst og har størst tiltrækningskraft. €50m. Men man vil ikke give €50 for Carreras der vil lukke et kæmpe hul i truppen.

Alt imens render Endrick stadig rundt og venter på sin chance. Slår han Vini eller Mbappé af? Nok næppe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 1 måned siden #148 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 25-26

nono post=186375 skrev: Jeg tror virkelig i skal temperere jeres forventninger til Mastantuono. Han er slet ikke klar i mine øjne - både Güler, Brahim og Rodrygo er dygtigere og foran i køen som tingene står lige nu. Han MÅ være købt som fremtidsinvestering snarere end en spiller der skal løfte et ansvar næste sæson.

​Mastantuono er et niveau over Brahim Diaz og Arda Guler. Han er så meget hurtigere i tanke og handling end de to.  Spørgsmålet er om han kan slå Rodrygo af pinden. Jeg tror at han tager højrekanten  fra Rodrygo i løbet af sæsonen
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Matamoro.

1 år 1 måned siden #149 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=186376 skrev: Mastantuano er et klassisk Perez indkøb.

Han var tæt på PSG, så derfor panikker ledelsen og skal lige vise hvem der er størst og har størst tiltrækningskraft. €50m. Men man vil ikke give €50 for Carreras der vil lukke et kæmpe hul i truppen.

Alt imens render Endrick stadig rundt og venter på sin chance. Slår han Vini eller Mbappé af? Nok næppe.

​Vi har været ude efter ham i over et år. Så ja, når PSG så efterfølgende melder sig ind i kampen så besluttede ledelsen at gå all in for ikke at miste ham. 

om det er det rigtige køb skal jeg ikke kunne sige. Hvis man skal dømme efter kampen i går er der lang vej endnu 

1 år 1 måned siden #150 af Ramos4
Gonzalo García starter med Vini Jr & Rodrygo.

Spændende hvordan formationen tager sig ud.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 1 måned siden #151 af Ramos4
En 4-3-3! Yaaaaay!....

...

1 år 1 måned siden #152 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=186380 skrev: En 4-3-3! Yaaaaay!....

...

Lad os se hvordan det ser ud når vi spiller. Som en fortsættelse af vores samtale før, hvor jeg sagde at det høje pres ikke var kendetegnet ved Xabi's Leverkusen, så vil jeg sige at netop de meget flydende formationer og at få spillerne hen de steder på banen hvor de er aller bedst, netop er det helt store kendetegn. Det glæder jeg mig rigtig meget til at se, selvom man selvfølgelig ikke kan forvente at tingene sidder i skabet allerede. Det ikke meget forberedelse der har være tid til endnu.

1 år 1 måned siden #153 af Ramos4
Men de tre forreste kan vel dårligt spille meget andet end oppe foran.

1 år 1 måned siden #154 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26
Talkombinationen er så ligegyldig. Det bliver spændende at se, hvad vi vil og hvordan spillet flyder rundt. Ligeså hvordan presset og intensiteten er. Den del synes jeg er ret uvis.

Havde håbet at se Guler fra start men det er første kamp og vi ved ikke hvad vi skal lægge i det. Positivt er det at vi ikke her fra start rykker spillere rundt men tager den naturlige angriber derop når Mbappe ikke er helt klar. ​

Duoen nede i forsvaret i dag glæder jeg mig også til og jeg har et lille håb om at det bliver det foretrukne. 

1 år 1 måned siden #155 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26

Matamoro post=186377 skrev:

nono post=186375 skrev: Jeg tror virkelig i skal temperere jeres forventninger til Mastantuono. Han er slet ikke klar i mine øjne - både Güler, Brahim og Rodrygo er dygtigere og foran i køen som tingene står lige nu. Han MÅ være købt som fremtidsinvestering snarere end en spiller der skal løfte et ansvar næste sæson.

​Mastantuono er et niveau over Brahim Diaz og Arda Guler. Han er så meget hurtigere i tanke og handling end de to.  Spørgsmålet er om han kan slå Rodrygo af pinden. Jeg tror at han tager højrekanten  fra Rodrygo i løbet af sæsonen

​Jeg har lidt svært ved at se ham præstere bedre end Brahim, selvom han kan noget specielt. Men jeg er lidt nysgerrig. Har du set en del af River Plates kampe? I øvrigt en fantastisk klub. 

1 år 1 måned siden #156 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26
Synes det er rigtig fedt at Xabi starter med Garcia i angrebet (må det briste eller bære) mange andre trænere, ville i lyset af Endricks skade og Mbappe’s sygdom forsøge at spille med Rodrygo spm falsk 9er (som vi VED ikke fungere), og en skævvredet midtbane. Krydser fingre for han gør et godt indtryk så han får mere spilletid under turneringen, for netop dette scenarie med Endeuck og Mbappe ude på samme tid kan sagtens ske i læbet sf næste season, og så har vi bare pt intet alternativ på toppen, så hvis man ikke vil ud at investere (Budimir etc.) så er det oplagt at Garcia får en 1. holds plads næste season…hvis han altså præstere de kommende uger.

Med Rudiger ude, stærkeste bagkæde vi kan stille med. Stærkeste midtbane vi kan stille med, så det er kun angrebet der som sådanne er lidt “svagere” end optimalt. Blir spændene at se hvordan spillerne reagere på banen under Xabi!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum