Sæsonen 25-26
Jeg syntes den er lidt svær.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Bellingham skal også have hans længeventede skulderoperation som bringer ham ud af spillet et par måneder, så midtbanen er sårbart i en periode.
Vi skal absolut have en venstreback og en boldspillende midtbanespiller. De to positioner er vigtigst.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men ja, der mangler bestemt en boldspillende centermidt samt en venstreback.
Virkelig ærgerligt at løbet med Zubimendi er kørt. Han ville være den perfekte signing.
Jeg har dog min tvivl om vi får en - Et transfervindue uden er ellers en rædsom tanke. Paz menes at blive i Como, og Stiller er det helt stille om. Mon ikke tanken er, at det bliver Arda, der skal skubbes ned på midtbanen, efter Mastantuonos tilgang.
Carreras er vel stadig den klare favorit til backen, selvom det også er blevet en smule stille omkring ham. Læste forleden, at klubben nu overvejer Grimaldo i stedet, men det er nok bare rygtemøllen.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Med Hujsen i forsvaret og Trent som vandrer ind på midten, så er der langt mere bold i holdet selvom de måske ikke tager temperaturen på kampen. Men systemet kommer til at blive en større spilfordeler, hvor den manglende plan under Ancelotti gjorde det nødvendigt at nogen klarede det for ham. Spillerne derinde er ret boldfaste og forhåbentlig kan vi med Arda og Bellingham i mellemrum skabe farlige situationer derfra.
Det ligner også, at vores etablerede angreb spilles fra et højere udgangspunkt, da vi tidligt spiller den fremad, så vi skal måske også vænne os til at vi oftest ikke har brug for at sætte alt op nede fra eget felt og have en spiller til at orkestrere den del.
Jeg tror, at det nok skal gå.
God plan, men: Bellingham og Arda på banen samtidig kræver vel at Rodrygo bænkes til gengæld?NachoFernández post=186540 skrev: Jeg tror, at vi kan klare os uden. Der har været lidt herinde om at flytte Bellingham ned og fordele. Det ville være en katastrofe! Han er for god i boksen og i mellemrum til at sætte de andre op tæt på feltet. Derudover er han en sublim presspiller så han skal da op og deltage i flest mulige genpressituationer og dueller.
Med Hunden i forsvaret og Trent som vandrer ind på midten, så er der langt mere bold i holdet selvom de måske ikke tager temperaturen på kampen. Men systemet kommer til at blive en større spilfordeler, hvor den manglende plan under Ancelotti gjorde det nødvendigt at nogen klarede det for ham. Spillerne derinde er ret boldfaste og forhåbentlig kan vi med Arda og Bellingham i mellemrum skabe farlige situationer derfra.
Det ligner også, at vores etablerede angreb spilles fra et højere udgangspunkt, da vi tidligt spiller den fremad, så vi skal måske også vænne os til at vi oftest ikke har brug for at sætte alt op nede fra eget felt og have en spiller til at orkestrere den del.
Valverde er urørlig og Tchouameni er et must som anchor på midtbanen, lader det til at Xabi synes.
Bellingham, Arda, Vini, Mbappe, Valverde, Tchou. Det er 6. Så er der 4 markspillere tilbage at placere. Trent skal også spille. Det er 7. Så er der plads til 3 forsvarsspillere, enten i en firbackkæde eller som tre centrale folk.
Men jeg håber 100% Rodrygo bænkes, for idéen med Arda og Bellingham bag de to forreste giver helt klart mening for mig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Når nu ledelsen har udskudt Bellinghams operation og lader en af vores vigtigste spillere starte næste sæson skadet et par måneder, fordi CWC er åååh så vigtigt, hvorfor har man så ikke lagt de par ekstra millioner for at hente Carreras?
CWC er skiiide vigtigt, men vi spiller med Fran Garcia. Vi har reelt kun Asencio og Huijsen til rådighed som CBs.
Jaja, vi er en ambitiøs klub, der vil vinde det hele...men at forhandle en pris på €50m ned til €45m er altid vigtigere.
At overbevise Xabi om at vi ikke behøver en ny Modric er også lidt vigtigere.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Forestil jer hvordan Barca vil spille rundt om en midtbane der hedder Trent og Tchouameni. Jesus.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det er et virkelig godt spørgsmål og en super god pointe, for nogen skal jo have bredden. Vi så med Lucas at han og Brahim flød meget mellem hvem stod derude og hvem der løb ind i mellemrummet. Men om det fungerer med Trent og hvad man gør, er lidt af et puslespil. Jeg er nok mest stemt på at Valverde ligger i den dybe og at Tchouameni glider ud på bænken.Ramos4 post=186541 skrev:
God plan, men: Bellingham og Arda på banen samtidig kræver vel at Rodrygo bænkes til gengæld?NachoFernández post=186540 skrev: Jeg tror, at vi kan klare os uden. Der har været lidt herinde om at flytte Bellingham ned og fordele. Det ville være en katastrofe! Han er for god i boksen og i mellemrum til at sætte de andre op tæt på feltet. Derudover er han en sublim presspiller så han skal da op og deltage i flest mulige genpressituationer og dueller.
Med Hunden i forsvaret og Trent som vandrer ind på midten, så er der langt mere bold i holdet selvom de måske ikke tager temperaturen på kampen. Men systemet kommer til at blive en større spilfordeler, hvor den manglende plan under Ancelotti gjorde det nødvendigt at nogen klarede det for ham. Spillerne derinde er ret boldfaste og forhåbentlig kan vi med Arda og Bellingham i mellemrum skabe farlige situationer derfra.
Valverde er urørlig og Tchouameni er et must som anchor på midtbanen, lader det til at Xabi synes.
Bellingham, Arda, Vini, Mbappe, Valverde, Tchou. Det er 6. Så er der 4 markspillere tilbage at placere. Trent skal også spille. Det er 7. Så er der plads til 3 forsvarsspillere, enten i en firbackkæde eller som tre centrale folk.
Men jeg håber 100% Rodrygo bænkes, for idéen med Arda og Bellingham bag de to forreste giver helt klart mening for mig.
Rodrygo overbeviser ikke derude så en god fløj (Mastantuono eller Brahim) ville være at foretrække.
Rodrygo skal præstere fra centralt hold eller backup på venstre. Jeg ser ham ikke få nok ud af det fra højre kant.
Et eller andet sted åbner det også for at Carvajal kan spille samtidig med Trent. Så kommer Trent lidt væk fra det defensive og står en højre kant uden bold.
Mulighederne er mange men det er et svært puslespil.
Carvajal fra start kunne være spændende. Jeg synes også 3-4-3 kan noget. Så skal Trent holde bredden uden at tænke alt for meget på det defensive.
Jeg lagde også mærke til at både Trent og Huijsen var meget opmærksomme på at finde en mand inde centralt de kunne aflevere til. De var gode til at finde det, men problemet var at det var Valverde og Tchouameni (i 1. halvleg) der var skubbet lidt op, og de er altså ikke god til at få bolden i overbefolket områder centralt. Heller ikke Vini og Gonzalo for den sags skyld. Og det var der jeg synes problemet var. Det her vi har brug for spillere som Arda og Brahim, der netop er eminente i de her positioner. Mbappe har også vist at han kan gå dybt og være med i de her situationer.