Sæsonen 25-26
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Synes umiddelbart at det eneste Trent har været bedre til end Vazquez har været indlæggene. Trent fylder alt lidt, og det var ved at koste et par mål i de første 10-15 minutter, da han slet ikke pressede Juve-spillerne. Kan han overhovedet lave en takling? Det lignede, at Bellingham var ved at flippe ud på ham, men det var nok lidt for tidligt til den slags, tænkte han nok. Så er det bare ind med Fortea, hvis det ikke forbedrer sig på den front.Jona post=186790 skrev: Syntes sagten man kan ha lidt højere forventninger til Trent på bolden, men det er rimelig tydelig hvordan hans dårlige ry defensivt er kommet ham i forkøbet. Der er han ligesom allerede dømt på forhånd. Bliver spændende når han for spillet sig rigtig ind på holdet, men allerede nu en kæmpe opgradering fra sidste sæsons Vazquez. Tchoumeni eller Valverde som MOTM. Guler og huijsen sniger sig også deropad. Det ser meget spændende ud det Alonso og co har gang i.
Der skal være no mercy.
Hvis Rodrygo fx ikke passer ind på holdet, så skal han jo bare ikke på banen. Længere er den ikke.
Bare det, at holdet er mere kompakt og at der ikke er for meget plads imellem kæderne har været en massiv forbedring. Jeg fatter ikke, at Carlo ikke har kunnet få styr på det igennem en hel sæson. Han må have været udbrændt eller sådan noget. Der var mange lavthængende frugter, som han aldrig fik øje på.Lars1991 post=186788 skrev: Det er sgu også bare skørt at se at alle de ting vi brokkede os så meget over omkring Ancelotti... jamen det var fandme ikke bare sofa-træner brok, Xabi har jo gået ind og gjort lige præcis de ting, og det ser meget bedre ud. Brug vores egne talenter (3 mål i 4 kampe nu...), ud med Rodrygo ind med Güler, og for guds skyld spil ham nu centralt, han skal ikke holde bredden. Og lige pludselig, som en trylleslag, jamen så styrer vi kampene og har kontrollen. Vi spiller ikke sprudlende offensivt bold endnu, men vi kan sætte os på kampene, også imod dygtige modstandere. Det vi lige har manglet en hel sæson. Altså det kunne vi jo ikke i over halvdelen af liga kampene heller. Jeg må bare gentage igen... det skørt at se.
i følge Romano skyldes det , at Rodrygo ikke selv har bedt om at blive solgt. Xabi signalerer ellers tydeligt, at han ikke regner med ham i næste sæson.Ramos4 post=186789 skrev: Spændende med Rodrygo. Synes ikke man hører om konkrete forhandlinger?
Lucas har været historisk dårlig de sidste 8 måneder. Han koster et mål nærmest hver kamp og giver så mange chancer væk.Fondo_Sur post=186791 skrev:
Synes umiddelbart at det eneste Trent har været bedre til end Vazquez har været indlæggene. Trent fylder alt lidt, og det var ved at koste et par mål i de første 10-15 minutter, da han slet ikke pressede Juve-spillerne. Kan han overhovedet lave en takling? Det lignede, at Bellingham var ved at flippe ud på ham, men det var nok lidt for tidligt til den slags, tænkte han nok. Så er det bare ind med Fortea, hvis det ikke forbedrer sig på den front.Jona post=186790 skrev: Syntes sagten man kan ha lidt højere forventninger til Trent på bolden, men det er rimelig tydelig hvordan hans dårlige ry defensivt er kommet ham i forkøbet. Der er han ligesom allerede dømt på forhånd. Bliver spændende når han for spillet sig rigtig ind på holdet, men allerede nu en kæmpe opgradering fra sidste sæsons Vazquez. Tchoumeni eller Valverde som MOTM. Guler og huijsen sniger sig også deropad. Det ser meget spændende ud det Alonso og co har gang i.
Der skal være no mercy.
Hvis Rodrygo fx ikke passer ind på holdet, så skal han jo bare ikke på banen. Længere er den ikke.
Trent ser lidt langsom og træt ud, hvilket har kostet lidt bagud. Tror en pause efter CWC vil vise os en anderledes Trent til den nye sæson. Offensivt kommer han til at være konge. Men kan se der er så meget kvalitet i den højre fod, han skal bare lige lærer sine nye holdkammerater at kende (løbe mønster og tendenser) så skal han nok lave en masse assist.
Hala
Jeg har det sådan, at vi bare skal beholde Rodrygo og ikke selv presse på. Han er da genial at have som indhopper og stadig få 20-30 kampe fra start. Vi kan vel ikke få nogle bedre nærmest? For 90 EMUR hvad får man i dag? Leao? Hell no.Bismo post=186793 skrev:
i følge Romano skyldes det , at Rodrygo ikke selv har bedt om at blive solgt. Xabi signalerer ellers tydeligt, at han ikke regner med ham i næste sæson.Ramos4 post=186789 skrev: Spændende med Rodrygo. Synes ikke man hører om konkrete forhandlinger?
Men jeg tror han bliver solgt desværre.
Jeg tænker også, at når vi i går satte Modric på banen (som stopper) og Ceballos, så mangler vi virkelig folk til midtbanen og skal minimum hente en spiller. Så skal et Rodrygo salg hvertfald bruges til forstærkninger.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Præcis det keg har sagt i 2 måneder nu, vores midtbane bredde er ALT for tynd, især hvis Tchou indgår som en del af en 3-mands bagkæde (hvilket jeg synes pt ser helt rigtigt ud). Uden Modric så ligger vi alt vores lid til st Camavinga forbliver skadesfri hele seasonen, og at Fede igen kan klar 5.000 minutter i fuld sprint…forestil jer lige at Fede får en langstids skade, så bliver Xabi tvunget til at flytte Tchou ud af Bagkæden, og så skal vi måske igennem flere taktiske ændringer. Alt dette kan potentielt undgås hvis man går ud og køber en fortstærkning tio midtbanen, og imo har vi på ingen måde brug for et indkøb til 90mio, den bredde vi har brug for kan vi få for det halve…og i absolut værste tilfælde for 1/4 del, men der er simpelhen brug for en forstærkning på midtbanen, såFigo-10 post=186795 skrev:
Jeg har det sådan, at vi bare skal beholde Rodrygo og ikke selv presse på. Han er da genial at have som indhopper og stadig få 20-30 kampe fra start. Vi kan vel ikke få nogle bedre nærmest? For 90 EMUR hvad får man i dag? Leao? Hell no.Bismo post=186793 skrev:
Jeg tænker også, at når vi i går satte Modric på banen (som stopper) og Ceballos, så mangler vi virkelig folk til midtbanen og skal minimum hente en spiller. Så skal et Rodrygo salg hvertfald bruges til forstærkninger.
samt endnu en Venstre back, så vi ikke er 100% afhængige af Frans helbred!
imo har vi ikke behov for at erstatte Rodrygo hvis han blir solgt, vi har Gonzalo, Endrick og Mastantuono der alle gerne vil have minutter og så kan man også rykke Brahim længere frem hvis det bliver nødvendigt!
Donde está la biblioteca?
Jeg tror du har ret og vi har nok faktisk fint med folk oppe foran.DeLaRed post=186797 skrev:
Præcis det keg har sagt i 2 måneder nu, vores midtbane bredde er ALT for tynd, især hvis Tchou indgår som en del af en 3-mands bagkæde (hvilket jeg synes pt ser helt rigtigt ud). Uden Modric så ligger vi alt vores lid til st Camavinga forbliver skadesfri hele seasonen, og at Fede igen kan klar 5.000 minutter i fuld sprint…forestil jer lige at Fede får en langstids skade, så bliver Xabi tvunget til at flytte Tchou ud af Bagkæden, og så skal vi måske igennem flere taktiske ændringer. Alt dette kan potentielt undgås hvis man går ud og køber en fortstærkning tio midtbanen, og imo har vi på ingen måde brug for et indkøb til 90mio, den bredde vi har brug for kan vi få for det halve…og i absolut værste tilfælde for 1/4 del, men der er simpelhen brug for en forstærkning på midtbanen, såFigo-10 post=186795 skrev:
imo har vi ikke behov for at erstatte Rodrygo hvis han blir solgt, vi har Gonzalo, Endrick og Mastantuono der alle gerne vil have minutter og så kan man også rykke Brahim længere frem hvis det bliver nødvendigt!
Minimum en midtbanespiller til bredden og så tror jeg simpelthen også vi skal have en CB mere. Det var en kort fornøjelse med to virkelig gode CB's med kontraktudløb (Rudiger og Alaba). Huijsen er selvskrevet, men så det også tyndt derfra med 2x korsbånd-Militao, aldrende og skadede Rudiger og Alaba samt Asencio. Lad os få Konate ind nu eller så smide det beskedne millioner som Arsenal eftersigende vil betale for Mosquera i Valencia.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Jeg tror mindre på et CB indkøb, med mindre den helt rigtige handel ligger for fødderne af Perez. Jeg mener Rudiger har været vores bedste CB de seneste 24 måneder, og tror stadig på han kan ramme det niveau igen næste season hvis han får en pause til at hans krop kan blive helt frisk, det er jo ikke fordi han har haft et hav af skader og siddet meget ude i denne season, men lige nu er det bare tydeligt at han ikke skal spille men derimod restituere (helt hovedløst at han fik 90min igår). Ud over det så tror jeg stadig klubben (og dermed Perez) har forventninger om at Militao kommer sig helt over sin skade og dermed også skal ind og kæmpe om spilletid, og så er der Asencio, som jeg personligt synes får alt for meget kritik lige pt, folk har helt glemt at dette var hans første season på top niveau, og at han ud over et par enkelte straffespark stort set spillede en fejlfrit forår, man kan hade ham hvis man vil, men han we uden tvivl god nok som reserve i Real, og en spiller jeg tror Xabi kan arbejde med. Ud over det ville det heller ikke overraske mig at se Dani i en 3-mands bagkæde hvis det blev nødvendigt på et tidspunkt, så hvis bagkæden kan holde sig skadesfri, så har vi jo på papiret den dybeste bredde i La Liga, og sådanne tror jeg også Perez ser det.Figo-10 post=186798 skrev:
Jeg tror du har ret og vi har nok faktisk fint med folk oppe foran.DeLaRed post=186797 skrev:
Minimum en midtbanespiller til bredden og så tror jeg simpelthen også vi skal have en CB mere. Det var en kort fornøjelse med to virkelig gode CB's med kontraktudløb (Rudiger og Alaba). Huijsen er selvskrevet, men så det også tyndt derfra med 2x korsbånd-Militao, aldrende og skadede Rudiger og Alaba samt Asencio. Lad os få Konate ind nu eller så smide det beskedne millioner som Arsenal eftersigende vil betale for Mosquera i Valencia.
En Midtbane og en VB, og så er farvel til Alaba, og hvis guderne er med os også Mendy, og så en første holds kontrakt til Gonzalo. Så står vi med et betydeligt bedre hold end sidste season…og hvis man så mener at man har brug for endnu en offensiv spiller, hvilket jeg ikke synes ser nødvendigt ud lige nu, så er Nico Paz det nemmeste svar (især på en spiller der kan dække Bellinghams rolle når han skal have et pust)
Donde está la biblioteca?
Modric stopper og Ceballos lader ikke til at have den store tillid hos Xabi, så jeg tænker helt klart vi skal hente ham der hollænderen, der lige er blevet kåret til var det U21's bedste spiller? Sæt igang.
Og så synes jeg også man burde lægge et bud på Konaté. Rüdiger har brug for en lang pause. Han er smadret. Militao har 0 knæ der fungerer. Alaba er done. Asencio laver en fejl hver kamp.
Konaté vil være den perfekte profil til at ligge til højre og dække af for Trent - igen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024