Sæsonen 25-26

10 måneder 3 uger siden #421 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

NachoFernández post=186776 skrev: ​Güler viser sig som en fremragende presspiller. Hvis Juve spiller en bold fremad når de erobrer den, så kommer han flyvende. Der er virkelig mange gode meter i ham og Valverde. Det giver lidt frispark her og der, fordi Güler ikke er den bedste duelspiller, men han stresser Juve voldsomt i genpresset og han piller faktisk et par bolde. Det er vigtigt, at det også er i hans spil, hvis vi skal lykkes med ham i så tilbagetrukket en rolle.

​Jeg er meget overrasket over hvor godt han har klaret sine defensive pligter i sin nye midtbane rolle, det var imo det store spørgsmålstegn, men han har de seneste 3 kampe bevist at han sagtens kan udfylde Modric’s rolle på den front. Endnu en stærk kamp fra ham, imo en af vores bedste idag!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 3 uger siden #422 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26
​Det er et solidt kvælertag vi har taget på juventus i hele anden halvleg. Det eneste vi mangler er at få kampen afgjort. 

10 måneder 3 uger siden #423 af DeLaRed
Og så har Trent lige haft 3 boldtab på 5 min igen…det er fandme op og ned med ham :-)

10 måneder 3 uger siden #424 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26

DeLaRed post=186779 skrev: Og så har Trent lige haft 3 boldtab på 5 min igen…det er fandme op og ned med ham :-)

​Kunne han være din nye Ceballos? 

DC19

10 måneder 3 uger siden #425 af Real HWL
​Rodrygo må da sidde på bænken og tænke, hvornår byder Arsenal på mig!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

10 måneder 3 uger siden #426 af DeLaRed

-#7- post=186780 skrev:

DeLaRed post=186779 skrev: Og så har Trent lige haft 3 boldtab på 5 min igen…det er fandme op og ned med ham :-)

​Kunne han være din nye Ceballos? 

​Ej, så galt kan det næsten ikke gå…meeeen han ligger ikke langt over Vazquez lige nu ;-)

10 måneder 3 uger siden #427 af DeLaRed
Kredit til Juves målmand, han står sku en god kamp idag!

10 måneder 3 uger siden #428 af Real HWL

Man kan allerede mærke dit had/kærligheds forhold til Trent ;)

10 måneder 3 uger siden #429 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Det sure:
Jeg synes visse spillere virkede lidt for ukoncentrerede. F.eks. Vini og Trent. Men begge havde også fine momenter. Derudover synes jeg Xabi trak udskiftningerne lidt for længe. Jeg er med på det er en knock-out kamp og at vi kun førte med én, men hvorfor kunne Brahim ikke få 7 minutter i stedet for Vini og hvorfor skulle Rüdiger pines ved at spille fuld tid? Argh, det var lidt for meget tilbage til noget vi ikke gider at se på.

Det søde:
En rigtig fin 2. halvleg. Vi dominerer på bolden og holder Juve til et par langskud. Vi kørte dem trætte efter pausen og kombinerede os frem til nogle fine forsøg. Sidste skarphed manglede. Güler er rigtig spændende som quarter back på midtbanen. Gonzalo er bare en drøm. Håber Xabi bliver ved med at tro på ham.
Og så er det bare generelt dejligt at se et hold der står sammen i kæderne og presser nogenlunde ens. Afleveringerne er hårde og direkte og altid med en idé bag dem. Fint aftryk Alonso har sat på kort tid.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, DeLaRed

10 måneder 3 uger siden #430 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 25-26
​Vini spillede en udemærket kamp. 

10 måneder 3 uger siden #431 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Hvis Mbappé overtager nummer 10, så er det da vist bare at give Gonzalo 9'eren. Føj for en spiller.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

10 måneder 3 uger siden #432 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
​Det er sgu også bare skørt at se at alle de ting vi brokkede os så meget over omkring Ancelotti... jamen det var fandme ikke bare sofa-træner brok, Xabi har jo gået ind og gjort lige præcis de ting, og det ser meget bedre ud. Brug vores egne talenter (3 mål i 4 kampe nu...), ud med Rodrygo ind med Güler, og for guds skyld spil ham nu centralt, han skal ikke holde bredden. Og lige pludselig, som en trylleslag, jamen så styrer vi kampene og har kontrollen. Vi spiller ikke sprudlende offensivt bold endnu, men vi kan sætte os på kampene, også imod dygtige modstandere. Det vi lige har manglet en hel sæson. Altså det kunne vi jo ikke i over halvdelen af liga kampene heller. Jeg må bare gentage igen... det skørt at se.
Sidste redigering: 10 måneder 3 uger siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Fondo_Sur, El Siete, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum