Sæsonen 25-26
Jeg er meget overrasket over hvor godt han har klaret sine defensive pligter i sin nye midtbane rolle, det var imo det store spørgsmålstegn, men han har de seneste 3 kampe bevist at han sagtens kan udfylde Modric’s rolle på den front. Endnu en stærk kamp fra ham, imo en af vores bedste idag!NachoFernández post=186776 skrev: Güler viser sig som en fremragende presspiller. Hvis Juve spiller en bold fremad når de erobrer den, så kommer han flyvende. Der er virkelig mange gode meter i ham og Valverde. Det giver lidt frispark her og der, fordi Güler ikke er den bedste duelspiller, men han stresser Juve voldsomt i genpresset og han piller faktisk et par bolde. Det er vigtigt, at det også er i hans spil, hvis vi skal lykkes med ham i så tilbagetrukket en rolle.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kunne han være din nye Ceballos?DeLaRed post=186779 skrev: Og så har Trent lige haft 3 boldtab på 5 min igen…det er fandme op og ned med ham :-)
DC19
Ej, så galt kan det næsten ikke gå…meeeen han ligger ikke langt over Vazquez lige nu ;-)-#7- post=186780 skrev:
Kunne han være din nye Ceballos?DeLaRed post=186779 skrev: Og så har Trent lige haft 3 boldtab på 5 min igen…det er fandme op og ned med ham :-)
DeLaRed post=186779 skrev: Og så har Trent lige haft 3 boldtab på 5 min igen…det er fandme op og ned med ham :-)
Man kan allerede mærke dit had/kærligheds forhold til Trent ;)
Jeg synes visse spillere virkede lidt for ukoncentrerede. F.eks. Vini og Trent. Men begge havde også fine momenter. Derudover synes jeg Xabi trak udskiftningerne lidt for længe. Jeg er med på det er en knock-out kamp og at vi kun førte med én, men hvorfor kunne Brahim ikke få 7 minutter i stedet for Vini og hvorfor skulle Rüdiger pines ved at spille fuld tid? Argh, det var lidt for meget tilbage til noget vi ikke gider at se på.
Det søde:
En rigtig fin 2. halvleg. Vi dominerer på bolden og holder Juve til et par langskud. Vi kørte dem trætte efter pausen og kombinerede os frem til nogle fine forsøg. Sidste skarphed manglede. Güler er rigtig spændende som quarter back på midtbanen. Gonzalo er bare en drøm. Håber Xabi bliver ved med at tro på ham.
Og så er det bare generelt dejligt at se et hold der står sammen i kæderne og presser nogenlunde ens. Afleveringerne er hårde og direkte og altid med en idé bag dem. Fint aftryk Alonso har sat på kort tid.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024