Sæsonen 25-26
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er han bedre? Er reelt i tvivl efterhåndenRamos4 post=186766 skrev: Vini er aaaaal for sløset.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har været kritisk mod Arda, men må bare sige, at han spiller fantastisk på midten.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Offline
- Platin bruger
-
Rudiger ligner virkelig ikke sig selv. Meget tung, har det svært overfor Kolo Muani og holder sig hellere lidt tilbage end at gå op og bide fra sig i duellerne. Forbindingen behøver ikke betyde han er skadet, men han er ikke på 100%.
Det har været en tung omgang, men vi er i rigtig fin kontrol. Güler styrer det godt, men jeg kan altså også godt lide, når han kommer længere frem og er omkring feltet. Spørgsmålet er om det er lige tamt nok og om det er nødvendigt, at han ligger helt dernede?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du har fremhæver hans defensive mangler fra starten, og det er godt set, jeg mener nu pt det står værre til en “middelmådig”, jeg håber ikke det er et problem vi skal arbejde uden om (som Mendy’s offensive mangler), og at han sim minimum kan ramme er gennemsnitligt La Liga niveau på den front til efter året. Men hans indlæg idag er blevet bedre som kampen er skredet frem, og det gav pote. Han spiller sig aldrig selv fri på kanten, det er hans holdkammerater (eller som ved målet tilfældigheder) der giver han pladsen derude (det skal vi bygge op omkring, så vi kan få ham mere i de situationer)Lars1991 post=186764 skrev:
Lars1991 post=186746 skrev: Trents store force er hans højre fod. Den er absolut verdensklasse og det har vi også set i denne halvleg. Man kan bare se hans indlæg i feltet oser af klasse, selv hvis den ikke rammer manden. Det kommer til at skabe mange mål for os, det jeg sikker på.
Desværre virker alt andet ved ham ret middelmådigt, lidt som forventet. Håber han kan komme til at se lidt skarpere ud fysisk, han virker lidt i underskud. Måske også en hård mental slutning på hans Liverpool tid, kan også være han lige skal komme sig over det. Det så vi også hos Mbappe.
Og det var allerede en ;)
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
