Sæsonen 25-26

11 måneder 3 uger siden #409 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 25-26
​Gonzalo må være årets signing haha
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #410 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Vini er aaaaal for sløset.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #411 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=186766 skrev: Vini er aaaaal for sløset.

​Er han bedre? Er reelt i tvivl efterhånden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #412 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Hvis Mbappé skal erstatte nogen i startopstillingen må det da være Vinicius. Gonzalo er et must at have i boksen og i det opbyggende spil (ikke set så meget af det i dag dog).

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #413 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 25-26
Først Acensio, nu Gonzalo. Der gemmer sig rigtig meget guld gemt i egne rækker. De har bare ikke fået chancen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #414 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26
​Hvor er det dog også befriende at man ikke er nødt til at gå på markedet efter en nødløsning til den angriberplads. Budimir er helt sikkert en dygtig angriber, meeen.. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #415 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26
Når Mbappé skal ind kunne det være et power move at tage Vini ud i stedet for Gonzalo.

Har været kritisk mod Arda, men må bare sige, at han spiller fantastisk på midten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #416 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 25-26
Ville være fint at skifte Mbappe ind og tage Vini ud. Han virker helt væk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #417 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26
​Hvor er det lækkert headet ind og hvor ligger den bold bare godt! Så meget power og præcision at den er til at styre mod målet. Kom så!

Rudiger ligner virkelig ikke sig selv. Meget tung, har det svært overfor Kolo Muani og holder sig hellere lidt tilbage end at gå op og bide fra sig i duellerne. Forbindingen behøver ikke betyde han er skadet, men han er ikke på 100%. 

Det har været en tung omgang, men vi er i rigtig fin kontrol. Güler styrer det godt, men jeg kan altså også godt lide, når han kommer længere frem og er omkring feltet. Spørgsmålet er om det er lige tamt nok og om det er nødvendigt, at han ligger helt dernede?
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved NachoFernández.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #418 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

Lars1991 post=186764 skrev:

Lars1991 post=186746 skrev: ​Trents store force er hans højre fod. Den er absolut verdensklasse og det har vi også set i denne halvleg. Man kan bare se hans indlæg i feltet oser af klasse, selv hvis den ikke rammer manden. Det kommer til at skabe mange mål for os, det jeg sikker på.

Desværre virker alt andet ved ham ret middelmådigt, lidt som forventet. Håber han kan komme til at se lidt skarpere ud fysisk, han virker lidt i underskud. Måske også en hård mental slutning på hans Liverpool tid, kan også være han lige skal komme sig over det. Det så vi også hos Mbappe.


Og det var allerede en ;)

​Du har fremhæver hans defensive mangler fra starten, og det er godt set, jeg mener nu pt det står værre til en “middelmådig”, jeg håber ikke det er et problem vi skal arbejde uden om (som Mendy’s offensive mangler), og at han sim minimum kan ramme er gennemsnitligt La Liga niveau på den front til efter året. Men hans indlæg idag er blevet bedre som kampen er skredet frem, og det gav pote. Han spiller sig aldrig selv fri på kanten, det er hans holdkammerater (eller som ved målet tilfældigheder) der giver han pladsen derude (det skal vi bygge op omkring, så vi kan få ham mere i de situationer)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #419 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 25-26
Vildt hvor meget vores spil har løftet sig på bare et par uger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 3 uger siden #420 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 25-26
​Güler viser sig som en fremragende presspiller. Hvis Juve spiller en bold fremad når de erobrer den, så kommer han flyvende. Der er virkelig mange gode meter i ham og Valverde. Det giver lidt frispark her og der, fordi Güler ikke er den bedste duelspiller, men han stresser Juve voldsomt i genpresset og han piller faktisk et par bolde. Det er vigtigt, at det også er i hans spil, hvis vi skal lykkes med ham i så tilbagetrukket en rolle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum