Sæsonen 25-26

10 måneder 3 uger siden #385 af KWE
Besvaret af KWE på emne Sæsonen 25-26
Har også mine bange anelser.
Han er lige så ikke-eksisterende i de defensive aktioner som man havde frygtet..
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 3 uger siden #386 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
Der er vel ingen grund til at Tchouameni ligger helt nede bagi når Juve kun spiller med én mand i boksen?

Thuram løber til gengæld gennem midtbanen hele tiden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

10 måneder 3 uger siden #387 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæsonen 25-26
Lidt en langgaber pt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

10 måneder 3 uger siden #388 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
​Det er sådan lidt omvendt-land, hvor vi er gode til være i balance og have kontrol, men ligeså snart vi bliver fanget i ubalance er vi i problemer. Det plejer at være lidt omvendt :D

Juve stiller sig langt ned og overbefolker den centrale del af banen, så vi har svært ved at finde plads derinde. Og det ligner det ellers lidt er planen at spille igennem der, men ja de har det svært ved at komme igennem.

10 måneder 3 uger siden #389 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

madrid2000 post=186739 skrev: ​Hvad er Trents rolle? Han går bare rundt? Nu skal man give nye spiller en chance, men jeg ved sku ikke med ham. 

​Han har virkelig spillet en skidt halvej, eneste positive offensive aktion var hans frispark kort efter vand pausen, ellers har han bare været et stort sort hul af boldtab, lyttende tilbageløb og generelt hvad der ligner en rigtig skidt indstilling.

Hvis man skal lede efter en undskyldning, så er han imodsætning til hans holdkammerater ikke vandt til at spille i denne varme…men det skal han jo vænne sig til over sommeren så han kan holde til det spanske klima!

Meget få folk mener at Fran er god nok til at starte for Real, men han er jo flere niveauer bedre end Trent i begge ender i denne halvej, så hvad er Trent så god nok til?

Dette er hans 4. kamp for Real, han skal have mere tid, men håber ikke dette er hans niveau i Sep/Okt, for så blir det sku en lang season!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

10 måneder 3 uger siden #390 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 25-26
​Trents store force er hans højre fod. Den er absolut verdensklasse og det har vi også set i denne halvleg. Man kan bare se hans indlæg i feltet oser af klasse, selv hvis den ikke rammer manden. Det kommer til at skabe mange mål for os, det jeg sikker på.

Desværre virker alt andet ved ham ret middelmådigt, lidt som forventet. Håber han kan komme til at se lidt skarpere ud fysisk, han virker lidt i underskud. Måske også en hård mental slutning på hans Liverpool tid, kan også være han lige skal komme sig over det. Det så vi også hos Mbappe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

10 måneder 3 uger siden #391 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26
Som opfølger til min seneste besked, så slutter Trent halvej sf med 3 gode indlæg ind i boksen, det skal han tave kredit for, men stadig lagt fra godt kok at lave en Rodrygo hvor han kun spiller godt i 5min, en forfærdeligt i 40!

Donde está la biblioteca?

10 måneder 3 uger siden #392 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26
Jeg sidder og er en anelse skuffet over den her første halvleg. Vi er sløve i genpresset, alt for langsom boldomgang, og en del boldtab. Det hele virker lidt ukoncentreret og ligegyldigt. Xabi kan umuligt være tilfreds. 2. halvleg kan kun blive bedre. 

10 måneder 3 uger siden #393 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 25-26
​Trent er jo præcis den spiller man havde forventet. Lidt (meget) suspekt i defensiven, men der kommer altså mange farlige indlæg fra hans side, det må man jo leve med. Han ser også værre ud i defensiven fordi han spiller ved siden af en overordentligt rusten Rüdiger som slet ikke har forudsætningerne for at dække af. 

Generelt ikke nogen overvældende første halvleg. Jeg savner virkelig noget mere karakter og ejerskab på banen af Bellingham, han går og gemmer sig lidt synes jeg. Huijsen genial som altid, Vinicius prøver og prøver, Gonzalo fuldstændig usynlig. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

10 måneder 3 uger siden #394 af Ramos4
Det lader til at være endnu en varm dag, og så står Juventus sindssygt defensivt. Men til sidst så vi prøver på at vi kan komme igennem. Forhåbentligt kan vi køre dem trætte.

Jeg synes Vini generelt står lidt for bredt i banen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

10 måneder 3 uger siden #395 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26

DeLaRed post=186735 skrev: Til alle statistikerne fra sidste kamp, der er gået under 7min af kampen idag og Trent har smidt bolden væk 3 gange, 2 gange via forhastede dårlige afleveringer og en enkelt gang bed et skidt drible forsøg i modstander feltet…

Color me not impressed!

I dag kommer jeg ikke til at forsvare Trent med nogen statistiker ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

10 måneder 3 uger siden #396 af Ramos4
Det skal nok blive godt med Trent. Det gode ved en 3-back kæde er jo at den yderste mand så kan komme ud og dække af for en offensiv back. Problemet i dag er, at Rüdiger er tusind gange langsommere end han normalt er. Holy shit.

Leveret af Kunena Forum