Sæsonen 26-27

7 timer 4 minutter siden #1165 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27

NadaMás post=199020 skrev:

El Siete post=199015 skrev:

Bismo post=199012 skrev: Shit jeg gad ikke være Diomande lige nu. Kæmpe pres pga. det prisskilt + Rodri situationen. Han har bare at præstere fra dag et ellers bliver han hade objekt nr. 1 på Bernabeu.

​Men det er jo også lidt synd for ham at det er i dag, af alle dage, handlen bliver offentliggjort. Virkelig dårlig timing for hans vedkommende, for det eneste folk snakker om, er Rodri. 
Men ja, enormt pres, og en pris på 140M efter én god sæson, det bliver ikke nemt. 

​Det er ikke første gang man har set Perez, tage spillere som gidsler i sine sølle PR-stunts.
Rodri er det eneste der fylder i ethvert Diomandé- og Vini-kommentarfelt.
Smoking mirrors.

Men ja, synd for Diomandé, som får en drøm opfyldt som 19-årige, og alle kan kun tale om en anden spiller. Så føler man sig vel en anelse ligegyldig.

Barca tager tre på stribe. De indhenter snart vores ligarekord. Pga. Perez, den fucking klovn. Det er gang på gang. 

Det er lige før, at jeg er villig til at bytte alle seks køb for Rodri.
Cucurella er den eneste, der med absolut sikkerhed, går ind og virkelig forstærker start 11’eren. 
Vi kunne have beholdt Gonzalo for Espí.
Satset på Endrick fremfor Diomandé.
Silva ved jeg stadig ikke hvor skal spille.
Konate siger mig intet.
Dumfries var en god signing, men bevares.

Perez er bare en fucking klovn. 
Han sad med alle kortene, og så fedtspillede han kraftedeme. Han kunne sagtens løbe løbsk med prisen på Diomandé, men gav fornærmende bud på en af verdens bedste spillere. 

Virkelig tragikomisk. 

Håber at se nogle ‘Perez Out’ bannere i Madrid.

Hold kæft hvor må Barca-fansene hygge sig lige nu. Det må sgu være rart, at have en ærkerival, der gang på gang agerer så evnesvagt. Føler de overhovedet at der er en reel konkurrence? Sikkert ikke. De håbede vel også, af Vini forlængede!
Fuld plade.

​Klubben har gjort det rigtig godt denne sommer, både ved at sælge spillere for over 200M og alle 6 seks køb er rigtig spændende og forbedrer holdet på alle positioner - særligt Cucurella, som du også siger. Det skal de have kredit for. 

Men alle i verden kan se at vi ikke formår at kontrollere og diktere kampene, at der ingen sammenhæng er mellem forsvar og midtbane, og midtbane og angreb, og det er den position vi mest af alt desperat står og mangler forstærkning til. Nu for tredje sæson i træk.

Vi kommer sikkert/måske til at spille rigtig godt mod mindre hold,  men når vi igen møder Barcelona i Clasico, eller står overfor PSG, Arsenal, Bayern, Liverpool endda, så bliver vi kørt rundt på possession. Selv mod Lille og AC Milan kunne vi ikke kontrollere kampene. 

Og det er bare det jeg ikke forstår ved Perez, hvorfor fortsætter vi ned af samme vej, når vi har flere års beviser bag os, at uden en ordentlig midtbane, så spiller vi horribelt, og trofæerne udebliver. Det er alt for meget hype og marketing end det er en faktisk sportslig plan. Hvis han går så meget op i klubbens image, hvorfor er det så acceptabelt at vi bliver smadret i El Clasicos og kørt ud af banen af flere af de store hold? 

Det bliver utrolig meget sortseen pga. af én spiller, og vi skal også give Mourinho og holdet en chance, det kan jo ende med at blive rigtig godt. Men det er virkelig en sådan transfer der gør forskellen, det der adskiller topholdene fra den absolutte elite. 
Vi pynter en bil kosmetisk, udenpå er den flot, men vi mangler simpelthen en motor.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 timer 3 minutter siden #1166 af longwind
Besvaret af longwind på emne Sæsonen 26-27
Rodri er efter alt at dømme en intelligent fyr, så selvfølgelig har han valgt Barcelona, det er en no-brainer fra hans perspektiv. For det første har han tabt et skridt siden skaden, for det andet er han en systemspiller og for det tredje har han måske 3-4 år tilbage på topplan.

Så selvfølgelig er det langt nemmere for ham at indtræde i et prædefineret system som han kender godt, og som komplementerer hans styrker. I Madrid ville han konstant blive udstillet på kontraer og i øvrigt skulle lege præfekt for alle møgungerne der ikke kan sammen.

Jeg ved godt hvad jeg havde valgt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, Dragam

7 timer 1 minut siden #1167 af El Siete
Lad os sige Diomande til 140M falder helt igennem og skal udlejes, som Mastantuono, og vi ikke formåede at hente Rodri, eller en lignende spiller, overlever Perez det? Altså, det gør han jo nok, men er der ikke betydeligt mere pres på ham end omkring valget. 

Havde desuden overset at Diomande har fået en 7 år lang kontrakt! Det er virkelig et sats af Perez og klubben. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

6 timer 22 minutter siden #1168 af Mas
Besvaret af Mas på emne Sæsonen 26-27
​Går Real Madrid nu efter Enzo Fernandez? - Eller som jeg plejer at kalde ham "idioten" 

6 timer 7 minutter siden #1169 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 26-27

Mas post=199057 skrev: ​Går Real Madrid nu efter Enzo Fernandez? - Eller som jeg plejer at kalde ham "idioten" 

​Det kan man vel ikke afvise. Tidligere har følgende navne været nævnt også:
Angelo Stiller
Adam Wharton
Martín Zubimendi
Hugo Larsson
Kees Smit.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

5 timer 58 minutter siden #1170 af Mas
Besvaret af Mas på emne Sæsonen 26-27
Ja, og jeg har svært ved at se Arsenal give slip på Martín Zubimendi allerede.

De andre spillere er i mine øjne ikke helt klar endnu, selvom de godt kan blive det med tiden.

Og jeg tror, José Mourinho er interesseret i en spiller, der kan gå direkte ind fra første dag og gøre en forskel.

5 timer 54 minutter siden #1171 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27

Siempre Madrid post=199058 skrev:

Mas post=199057 skrev: ​Går Real Madrid nu efter Enzo Fernandez? - Eller som jeg plejer at kalde ham "idioten" 

Angelo Stiller
Adam Wharton
Martín Zubimendi
Hugo Larsson
Kees Smit.

Ingen på Rodri-niveau gemt deriblandt.
Zubimendi er den eneste der virker rigtig spændende der. 
Resten kan selvfølgelig overraske, dem kender jeg mest blot af navn.

Man kan spekulere i, om Arsenal kunne åbne en smule for Zubimendi-salg, når nu de har hentet Guimaraes.

Meen ingen grund til at spekulere.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 timer 52 minutter siden #1172 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 26-27

El Siete post=199056 skrev: Lad os sige Diomande til 140M falder helt igennem og skal udlejes, som Mastantuono, og vi ikke formåede at hente Rodri, eller en lignende spiller, overlever Perez det? Altså, det gør han jo nok, men er der ikke betydeligt mere pres på ham end omkring valget. 

Havde desuden overset at Diomande har fået en 7 år lang kontrakt! Det er virkelig et sats af Perez og klubben. 

​7år er fuldstændig væk. Vi skal helst ikke gøre det normalt at give de her her vanvid kontrakter som Chelsea har gjort det de seneste år.
Perez viser endnu engang at han er inhabil som præsident. Håber han er fortid hurtigst muligt, han er en skandale.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 5 timer 52 minutter siden ved Madridista02.

5 timer 25 minutter siden #1173 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
JUST IN: Real Madrid consider the squad 95% COMPLETE.
@marca

Og jeg betragter Florentino Perez som 95% dement.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 timer 22 minutter siden #1174 af El Siete

NadaMás post=199060 skrev:

Siempre Madrid post=199058 skrev:

Angelo Stiller
Adam Wharton
Martín Zubimendi
Hugo Larsson
Kees Smit.

Ingen på Rodri-niveau gemt deriblandt.
Zubimendi er den eneste der virker rigtig spændende der. 
Resten kan selvfølgelig overraske, dem kender jeg mest blot af navn.

Man kan spekulere i, om Arsenal kunne åbne en smule for Zubimendi-salg, når nu de har hentet Guimaraes.

Meen ingen grund til at spekulere.

​Det er rigtigt med Guimaraes, der er købt dyrt ind, det kunne selvfølgelig åbne op for Zubimendi. Men lige meget hvad, alle ved Real Madrid er desperate, og lige meget hvem vi går efter så kommer vi til at betale en voldsom overpris. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

5 timer 18 minutter siden #1175 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 26-27
Inden vi bliver alt for lune på Zubimendi så skal vi lige huske at han formåede at spille sig af holdet sidste år til Myles Lewis-Skelly. Han bliver også anden violin i år med Rice og Bruno G på midtbanen liggende bag Eze, Saka og evt Ødegaard og en angriber.

Tænker nærmere det var godt vi ikke hentede Zubimendi. Lidt en Ceballos i Arsenal, hvor han startede som lyn og torden og så gik luften ud af ballonen.

Og gud forbyde at vi henter racisten Enzo. Han er jo bare en dårligere udgave af Valverde og mere drama end både Valverde og Mina til sammen.

Vi henter nok ingen desværre og lukker vinduet. Shit en slatten omgang.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

5 timer 17 minutter siden #1176 af El Siete

Madridista02 post=199061 skrev:

El Siete post=199056 skrev: Lad os sige Diomande til 140M falder helt igennem og skal udlejes, som Mastantuono, og vi ikke formåede at hente Rodri, eller en lignende spiller, overlever Perez det? Altså, det gør han jo nok, men er der ikke betydeligt mere pres på ham end omkring valget. 

​7år er fuldstændig væk. Vi skal helst ikke gøre det normalt at give de her her vanvid kontrakter som Chelsea har gjort det de seneste år.
Perez viser endnu engang at han er inhabil som præsident. Håber han er fortid hurtigst muligt, han er en skandale.

​Og Vini har fået seks år. Han kan potentielt sidde som 32 årig og høste 50M brutto. 
Er der nogen tidligere brasilianske spillere der stadig var topspillere i den alder? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

Leveret af Kunena Forum