Sæsonen 26-27

2 timer 20 minutter siden #1201 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199096 skrev: CONFIRMED: Bernardo Silva will be a STARTER in the DOUBLE PIVOT! @COPE

Det er vel også eneste løsning. Güler kan ikke rigtigt spille der.

​Taget i betragtning af hvor mange hundreder lodret forkerte historier om noget så relativt konkret som transfers der hvert år er i alle mulige medier - så har jeg svært ved at tage seriøst at et medie rapporterer startopstillingen et par uger inden sæsonen starter 
Sidste redigering: 2 timer 19 minutter siden ved Siempre fiel.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, NickyMad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 time 14 minutter siden #1202 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 26-27
​Er det sandt, at det var Perez, der afviste Rodri og ikke omvendt?

Både Kiyan Sobhani og Lucas Navarette fra MM tror,.... det er Perez, der afviste.

Deres analyse lyder, at Perez aldrig var interesseret i Rodri, men blev presset af fansene - speciel spanske fans - efter en flot VM. Og når Real Madrid har økonomien og Rodri åbenlyst gerne ville til Real Madrid tæt ved kontraktudløbet, så er det nemt at lukke sådan en handel af. Så når handlen ikke gik igennem, er det udelukkende Perez' skyld og ikke fordi Rodri var urimelig. Kiyan tror specifikt at Perez bevidst nølede fordi han søgte undskyldninger for ikke at hente Rodri, så fansene ikke går efter Perez.

Podcasten er her: 

Et-million-spørgsmålet er: Hvorfor fanden ville Perez ikke have Rodri? Og hvorfor er det en 79-årige Florentino Perez, der skal beslutte indkøbene, når nu det havde været mere hensigtsmæssigt at ansætte en sportsdirektør med relevant ekspertise, og så bare koncentrere sig om økonomien?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

59 minutter siden #1203 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 26-27

Kasillas post=199111 skrev: ​Er det sandt, at det var Perez, der afviste Rodri og ikke omvendt?

Både Kiyan Sobhani og Lucas Navarette fra MM tror,.... det er Perez, der afviste.

Deres analyse lyder, at Perez aldrig var interesseret i Rodri, men blev presset af fansene - speciel spanske fans - efter en flot VM. Og når Real Madrid har økonomien og Rodri åbenlyst gerne ville til Real Madrid tæt ved kontraktudløbet, så er det nemt at lukke sådan en handel af. Så når handlen ikke gik igennem, er det udelukkende Perez' skyld og ikke fordi Rodri var urimelig. Kiyan tror specifikt at Perez bevidst nølede fordi han søgte undskyldninger for ikke at hente Rodri, så fansene ikke går efter Perez.

Podcasten er her: 

Et-million-spørgsmålet er: Hvorfor fanden ville Perez ikke have Rodri? Og hvorfor er det en 79-årige Florentino Perez, der skal beslutte indkøbene, når nu det havde været mere hensigtsmæssigt at ansætte en sportsdirektør med relevant ekspertise, og så bare koncentrere sig om økonomien?

​Det er jo helt åbenlyst at Florentino ikke rigtig ville ha Rodri - det har jeg også beskrevet i adskillige indlæg her. Det er SÅ tydeligt at det ikke var hans kop te at hente Rodri - i så fald havde den handel været lukket næsten lige så hurtigt som Espi. Florentino fatter bare ikke moderne fodbold - og han fatter ikke at et Diomande-køb ikke løser alle holdets problemer. Han er ik ved sine fulde fem - og det blir kun værre
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, NickyMad

49 minutter siden #1204 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Enig. Der er jo en grund til flere af os er så kritiske omkring Perez/ledelsen, så det er jo ikke noget nyt som sådan.

32 minutter siden #1205 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27

elle44 post=199104 skrev: Tror mere på Güler end jeg tror på B. Silva. Jeg tror stadig han kan lægge på sit spil

​Og jeg tror mest på Thiago Pitarch, hvis vi kan få Arbeloas fingre væk fra ham.

29 minutter siden #1206 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27
Sociedad, Betis og Villarreal meldes interesseret i ar leje Endrick.
Engelske klubber, heriblandt Liverpool, meldes interesseret i køb. Roma har også været nævnt.

Endrick skal selvfølgelig kunne forsætte sin udvikling, og som man har valgt at sammensætte truppen nu, giver en udlejning i Spanien rigtig god mening. 
Jeg er dog, på ingen måde, klar til at slippe ham permanent. Synes han beviste i Lyon, at der gemmer sig en virkelig fed spiller i ham. 

Men hold op, hvor kan jeg også godt forstå, hvis han er frustreret. Han gør alt det rigtige i Lyon, og kommer så tilbage at en 19-årige Diomandé og en 21-årig Espí hentes. Unge spillere, på de to positioner han konkurrere om. 

Det er helt klart godt, at støtte sin managers transferønsker, men man smider heller ikke guld på gaden. Endrick har stadig et tårnhøjt loft, og jeg tror stadig på at han kan nå det i Real.

Intet permanent salg! 
Men nok korrekt at beholde Diaz, og udleje Endrick.

Mastantuono derimod - Han slår aldrig Diomandé, Endrick, Rodrygo, Bellingham eller Arda af på OM/HW. Håber han får en god sæson i Fiorentina, så han kan sælges med en håndfuld profit. Ser intet lys i ham.

7 minutter siden #1207 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27

Siempre fiel post=199105 skrev:

Ramos4 post=199096 skrev: CONFIRMED: Bernardo Silva will be a STARTER in the DOUBLE PIVOT! @COPE

Det er vel også eneste løsning. Güler kan ikke rigtigt spille der.

​Taget i betragtning af hvor mange hundreder lodret forkerte historier om noget så relativt konkret som transfers der hvert år er i alle mulige medier - så har jeg svært ved at tage seriøst at et medie rapporterer startopstillingen et par uger inden sæsonen starter 

​Vi får det nok hurtigt at se. Måske allerede i morgendagens træningskamp.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum