Sæsonen 26-27
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Arsenal trænger til en angriber og vi mangler en midtbanespiller.
Siempre fiel post=199071 skrev:
Men du tager udgangspunkt i Roncero som nok er glødende madridista, men jo absolut ikke manden man skal kigge til for dybdegående analyser eller den mindste form for objektivitet. Det her han skriver om Rodri er det tætteste han nogensinde kommer på at kritisere klubben/ledelsen - han er jo typen der mener at ALT klubben gør det rigtigt - ligesom en tidligere bruger her på forummet.Kasillas post=199025 skrev:
Ramos4 post=199021 skrev:
Fair pointe.Kasillas post=199019 skrev: Tomas Roncero, spansk journalist fra AS og kommentator, der følger Real Madrid tæt er også skuffet over, at Rodri er glippet. Men han uddyber desværre ikke hvorfor Rodri passer taktisk, så man bliver ikke klogere. Han fremhæver blot specifikt at fordi Rodri er (1) spanier, (2) født i Madrid og (3) nylig verdensmester, er han derfor vigtig for Real Madrid.
Jeg er ingen fodboldtaktiker, men jeg mangler fortsat at se argumenter for, hvorfor Rodri passer ind i Real Madrid eller Mourinhos spillesystem.
Og jeg vil også høre specifikt om man fortsat ville argumentere for Rodri, hvis han var franskmand, født i Berlin og ikke var blevet verdensmester? For jeg har bemærket at før VM var det sparsomt med madridistas, der ønskede ham, men efter VM er billedet blevet noget andet.
Har for resten ingen holdning til Rodri.
Rodri er jo heller ikke ligefrem vant til at spille så direkte som Mourinho gerne vil.
Men som jeg også er lidt inde på i mine andre indlæg, så tror jeg mest af alt vi vi som fans er desperate.
Desperate efter en midtbane-signing. Og så har vi klynget os til Rodri, fordi han er første vedvarende rygte i årevis.
Men enig. Det er ikke fordi han er den der passer bedst eller fordi han er et must. Men han var en mulighed. Og han kunne nemt hentes.
Det bekræfter mine anelser om madridistas.
Men det er da en fair pointe om Rodri passer godt til Mou - kan er sikkert ik den typiske Mou-spiller - men altså, så er det da godt vi har spillere som Tchoua og Cama som ikke kan hverken diktere spil eller tempo og som har næsten lige så lav fodbold-IQ som Vini. Så kan vi få hovedløs Mou-bold og blive savet over af Barca igen-igen-igen
Ingen tvivl om at Roncero er en støtter af Florentino Perez, men spørgsmålet om Rodri var - udover om han passer taktisk (og det gør han nok) - om interessen for Rodri ville have fundet sted, hvis Rodri ikke vandt VM og ikke var spanier, og man derfor vurderede ham udelukkende på sidste sæsons præstationer i den engelske liga, hvor han var skadepræget?
Jeg har mine tvivl.
Desværre tror jeg også, vi meget sandsynlig bliver udspillet possession-mæssigt mod Barca, medmindre Mourinho overrasker og trækker en taktisk kanin ud af hatten.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Jo, helt sikkert, en spiller der minder en del om Rodri i stil og fysik. Han koster vist omkring 100M, så betydeligt mere end Rodri, men der er til gengæld rigtig mange år i ham.madrid2000 post=199079 skrev: Skal RM ikke går efter Ayyoub Bouaddi? Stor talent, behøver ikke spille alle kampe. Man tager ham for næsen af City, og det beværliggøre Rodri handlen for Barcelona.
Men jeg tror på ingen måde det kommer til at ske, så skulle det fordi Mourinho er ved at splitte kontorerne på Valdebebas ad og Perez giver efter.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
He didn't specifically ask for Rodri, but he made it clear that he needed another midfielder for his Real Madrid.
The club rejected the names Mourinho put forward and then informed him that they were going to try to sign Rodri, a move that satisfied Mourinho. @Sergivalentin_
Interessant hvem Mous andre navne har været.
Måske Enzo. Men ham skal vi ikke røre med en ildtang.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024