Sæsonen 26-27

6 timer 52 minutter siden #1429 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199426 skrev: NEW: Real Madrid are looking particularly hard at signing more SPANISH players as they try to make the squad more Spanish.

Carlos Espí fits that profile perfectly. @TheAthleticFC

Hvem er det der spreder det her lort hver sæson?
Hvis man virkelig ville gøre holdet mere spansk, så kunne man have gjort en deeeel mere for det.

En gang bræk.

​Så var man nok gået mere all-in på Rodri, hvis det virkelig virkelig var en prioritet. 

Andelen ændrer sig jo ikke, når de spillere der typisk står først for skud, er spanske. Skulle jeg sælge en spiller i morgen, havde det været Asencio. 

Spanske Real-spillere har fra 10’erne og frem, med undtagelse af Carvajal, Isco og Asensio, været backups (foruden Ramos og Casillas som kom
fra 00’erne ind i 10’erne). Granero, Leon, Callejon, Illarramendi, Jesé, Morata, Llorente, Fran, Ceballos, Vallejo, Odriozola, Canales, Joselu, Mayoral .. Glemmer sikkert nogen, men det er niveauet vi har været vant til.
Cucurella tror jeg vi bliver glade for, og også Huijsen på sigt.

Skal spanske spillere ind for at give holdet en mere spansk identitet, skal det jo helst være nogle fremtrædende figurer. Nøj, jeg savner Ramos .. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 timer 32 minutter siden #1430 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199426 skrev: NEW: Real Madrid are looking particularly hard at signing more SPANISH players as they try to make the squad more Spanish.

Carlos Espí fits that profile perfectly. @TheAthleticFC

Hvem er det der spreder det her lort hver sæson?
Hvis man virkelig ville gøre holdet mere spansk, så kunne man have gjort en deeeel mere for det.

En gang bræk.

​Det er jo super fjollet. Sidste år var det et problem oppefra at Pitarch fik rigtig meget spilletid af Arbeloa. Det giver ingen mening

1 time 14 minutter siden #1431 af REAL
Besvaret af REAL på emne Sæsonen 26-27
Vi taler meget om midtbanen, og med god grund, men jeg er faktisk begyndt at være mere nervøs for vores midterforsvar.

Jeg synes stadig, det var en fejl at forlænge med Rudiger. Ikke fordi han pludselig er blevet en dårlig spiller, men hans kontraktudløb var en oplagt mulighed for at lave generationsskiftet og hente en yngre topstopper, som kunne være en del af fundamentet de næste mange år. Bastoni havde selvfølgelig været drømmen, hvis den mulighed fandtes.

Rudiger så virkelig slidt ud senest, og det kommer oven på en sæson, hvor kroppen allerede begyndte at sige fra. Samtidig har Militao sin skadehistorik, Konate har også haft sine problemer, og Huijsen er trods alt stadig meget ung.

Det nye og spændende er så Joan Martinez og Mario Rivas. Det virker efterhånden ikke helt urealistisk, at en af dem kan få en rolle allerede i denne sæson. Det betyder selvfølgelig ikke, at de skal bære forsvaret, men hvis de faktisk er så tæt på førsteholdet, synes jeg næsten bare det understreger, hvor oplagt sommeren var til at hente den yngre etablerede stopper og lade de unge vokse ind bag ham og Huijsen.

Jeg håber selvfølgelig, Rudiger modbeviser det hele, men lige nu synes jeg faktisk, der er flere spørgsmålstegn i midterforsvaret end på midtbanen.

Er der andre, der er mere nervøse for midterforsvaret end midtbanen lige nu?

Leveret af Kunena Forum