Sæsonen 26-27
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja, vi skal da bare hylde gruppen af spillere der er ved at splitte klubben !Matamoro post=197776 skrev: Der er sgu ikke meget fanside over det her. Langt de fleste indlæg er ikke bare kritiske men hadefulde over for vores spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Værdien i at Nico Paz spiller på et hold hvor han er omdrejningspunktet. Et hold som skal spille CHL den kommende sæson. Lad Paz få en masse masse minutter i benen mod de helt store hold.
Og når så næste sæson er slut, så er Bernardo Silva også blevet et år ældre og Nico Paz kan muligvis komme i spil til start elveren i RM.
Og hvis ikke, så er hans værdi sikkert ikke blevet mindre til næste sommer efter nogle kampe i CHL for Nico Paz.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men Nico Paz kunne man da have et forhold til.
Enzo er jo bare endnu en lejesvend.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kunne godt blive en ny Hakimi..Fondo_Sur post=197784 skrev: Alt imens Elliot Andersson sælges for €130 mio. Hvis ikke der er en tilbagekøbsklausul på Paz, er det nok en af de værste RM salg, jeg kan huske.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvem køber ham for 130? City?Fondo_Sur post=197784 skrev: Alt imens Elliot Andersson sælges for €130 mio. Hvis ikke der er en tilbagekøbsklausul på Paz, er det nok en af de værste RM salg, jeg kan huske.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja ifølge transferguruen Fabrizio Romano. Et godt køb af City, der smider det gamle læs (Rodri) væk og henter det nyeste nye til positionen. Men sikke en pris.Ramos4 post=197786 skrev:
Hvem køber ham for 130? City?Fondo_Sur post=197784 skrev: Alt imens Elliot Andersson sælges for €130 mio. Hvis ikke der er en tilbagekøbsklausul på Paz, er det nok en af de værste RM salg, jeg kan huske.
@NickyMad
Jeg synes det her værre end med Hakimi. For helt unge Hakimi kunne umuligt slå Carvajal af i sin bedste alder.
Paz har meget bedre forudsætninger for at slå igennem. Det jo ikke fordi vores midtbane er fantastisk, og jeg har stadig en torn i øjet på Güler.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men er de ikke vidt forskellige spillere? Jeg er med på at Enzo er med fremme, men hans udgangspunkt er vel dybere i banen, som spilfordeler, mens Paz er en klassisk 10'er?Ramos4 post=197782 skrev: Det er i øvrigt meget muligt at Enzo er en bedre spiller end Paz. Og hvert fald lige pt. Hvad fremtiden bringer ved man jo ikke.
Men Nico Paz kunne man da have et forhold til.
Enzo er jo bare endnu en lejesvend.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Føler at jeg følger godt med i fodbold, men ved simpelthen ikke hvem han er. Hold da op en pris. Det driver jo kun prisen op på de spillere vi gerne vil hente.Fondo_Sur post=197784 skrev: Alt imens Elliot Andersson sælges for €130 mio. Hvis ikke der er en tilbagekøbsklausul på Paz, er det nok en af de værste RM salg, jeg kan huske.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Offline
- Platin bruger
-
Han gør det igen, sikke en slange.
Fuldkommen anonym indsats under vm, og så det klart han sætter fokus på træneren.
Det samme for Real Madrid, men han banker jo i trøjen, og siger det fansense vil høre, og derfor er han "den sidste man vil sælge".
Jeg håber inderligt, at han er fortid efter denne sommer, og vi får en ordentlig midtbanespiller, der rent faktisk har niveau til Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
