Sæsonen 26-27
Huijsen skal virkelig oppe sig.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Militao VAR så hurtig - det har han ikke været efter hans skader.Madrid1998 post=197851 skrev:
Der er også Militao, men de fleste har nok dømt ham ude.Dragam post=197850 skrev:
Ham og ascensio sammen, så har vi vel verdens hurtigste midterforsvar.Ramos4 post=197849 skrev: Konaté? Han er en af verdens hurtigste midterforsvarer.
Han er faktisk 3. hurtigste midterforsvarer målt på topfart. Kun Van de ven på andenpladsen og Khusanov er hurtigere.
Konate og Asencio sjovt nok på henholdsvis 4. og 5. pladsen.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Men okay. Med ansættelsen af Mourinho har vi selvfølgelig givet afkald på samtlige ambitioner når vi spillestil, talentudvikling, spansk islæt, begejstring og storklubsmentalitet.
Og det har ikke noget med Bastoni eller Konate at gøre for selvfølgelig må vi ikke blive for tynde nede bagved. Men med Konaté i stalden, Rudiger bundet en sæson mere, Asencio og Hujsen samt forhåbentlig Joan Martinez, så bør det altså være mere end rigeligt. Militao kommer nok også tilbage på et tidspunkt.
Han har masser af kvalitet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Enig men det havde Rodrygo jo også. Det bliver altså bare svært hvis man ikke får regelmæssig spilletid, og ingen træner gider rotere i sit centerforsvar konstant.Ramos4 post=197857 skrev: Huijsen må bare tilspille sig en plads.
Han har masser af kvalitet.
Jeg kan rigtig godt lide Bastoni, især fordi han også er venstre fodet, men så burde man have droppet Konate. Det ligner en spiller man har hentet bare fordi han var “gratis”.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg tror nu det ville være fornuftigt at fjerne Huijsen fra den faste startopstilling og fjerne lidt ansvar fra hans skuldre. I stedet kan han være backup og suge til sig med erfaring. Han er kun 20år og det er helt naturligt at man ikke er fast mand for real Madrid I den alder. Jeg tror nogle gange vi har alt for høje forventninger til de unge spillere vi køber ind, og for lidt tålmodighed. Huijsen har masser af potentiale til at blive verdensklasse, men det har, forståeligt nok, været en for stor mundfuld at blive kastet for løverne hos Real. Vel og mærke i en af vores mest kaotiske og værste sæsoner længe.
Jeg savner Pepe :(
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Det er vel det bedste eksempel på på for lidt tålmodighed. Hujsen starter helt fremragende under en fremragende træner og falder så i niveau sammen med resten af holdet under Arbeloas regime, som især gik ud over unge og spaniere. Og din konklusion er at det var en for stor mundfuld. De første mange måneder i et virkelig solidt forsvar, var Hujsen nærmest en leder dernede både med og uden bold. Det er sgu for fattigt hvis vi ikke kan bruge så dygtig en spiller.Madridista02 post=197859 skrev: Min fejl. Var slet ikke klar over Konaté var så hurtigt, men det er kun godt. Så er han et godt match til Huijsen, hvis altså det ender med at blive ham.
Jeg tror nu det ville være fornuftigt at fjerne Huijsen fra den faste startopstilling og fjerne lidt ansvar fra hans skuldre. I stedet kan han være backup og suge til sig med erfaring. Han er kun 20år og det er helt naturligt at man ikke er fast mand for real Madrid I den alder. Jeg tror nogle gange vi har alt for høje forventninger til de unge spillere vi køber ind, og for lidt tålmodighed. Huijsen har masser af potentiale til at blive verdensklasse, men det har, forståeligt nok, været en for stor mundfuld at blive kastet for løverne hos Real. Vel og mærke i en af vores mest kaotiske og værste sæsoner længe.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
NachoFernández post=197861 skrev:
Det er vel det bedste eksempel på på for lidt tålmodighed. Hujsen starter helt fremragende under en fremragende træner og falder så i niveau sammen med resten af holdet under Arbeloas regime, som især gik ud over unge og spaniere. Og din konklusion er at det var en for stor mundfuld. De første mange måneder i et virkelig solidt forsvar, var Hujsen nærmest en leder dernede både med og uden bold. Det er sgu for fattigt hvis vi ikke kan bruge så dygtig en spiller.Madridista02 post=197859 skrev: Min fejl. Var slet ikke klar over Konaté var så hurtigt, men det er kun godt. Så er han et godt match til Huijsen, hvis altså det ender med at blive ham.
Hvis jeg ikke fik gjort det tydeligt nok, så mener jeg vi sagtens kan bruge Huijsen, men at det måske ikke er helt dumt, at lade ham være back up I et par år og lade ham få mere erfaring og mere hår op brystet, alt i mens mere erfarne spillere, tager over.
Ja han gjorde det rigtig godt under Alonso, men han havde også sine store udsving og det så vi også mod ATM hvor han var jammerlig og virkelig blev udstillet. Især hans fart og afleveringer så vi flere gange være ret ringe , og her referer jeg til tiden under Alonso. Alt dette er helt naturligt og forventeligt af en 20årig spiller , der spiller sin første sæson i verdens største klub. Men jeg tror ikke hans udvikling går i stå, af at have mindre ansvar. Det er sådan klubber typisk gør det med unge spillere. Varane er et godt eksempel. Han blev stille og roligt kørt i stilling mens han kunne lære af Pepe og Ramos.
Jeg savner Pepe :(
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Tja listen blev publiceret i februar i år, og vurderede alene ud fra CHL kampe. Så det er efter skaderne, udover den seneste.Dragam post=197855 skrev:
Militao VAR så hurtig - det har han ikke været efter hans skader.Madrid1998 post=197851 skrev:
Der er også Militao, men de fleste har nok dømt ham ude.Dragam post=197850 skrev:
Ham og ascensio sammen, så har vi vel verdens hurtigste midterforsvar.Ramos4 post=197849 skrev: Konaté? Han er en af verdens hurtigste midterforsvarer.
Han er faktisk 3. hurtigste midterforsvarer målt på topfart. Kun Van de ven på andenpladsen og Khusanov er hurtigere.
Konate og Asencio sjovt nok på henholdsvis 4. og 5. pladsen.
Men se lige deres opstilling fra igår aftes mod Sverige.
Mbappe
Barcola Olise Dembele
Tchoumani Rabiot
Digne Saliba Upamecano Kounde
Ingen “kontrollerende” midtbane ala Vitinha, Pedri eller Neves.
Måske Mourinho kan gøre noget meget magen til med RM. Hvis Tchoumani og Valverde forsætter i RM (meget lidt snak om deres afgange på nuværende tidspunkt). Hvis Olise bliver købt dyrt ind, som lidt rygter går på.
Mbappe
Vini Jude Olise
Tchoumani Valverde
Cucurella Huijsen Konate Dumfries
Altså det er meget tæt på at være 1-1 i spiller og kvalitet.
Så har du stadig en god bænk med. Endrick, Rodrygo, Gonzalo Garcia, Güler, Pitarch, Trent, Rudiger og Carreras.
Valverde kan stadig skiftes ud med Enzo Fernandez og kvaliteten er stadig top.