Sæsonen 26-27
Han er ret god, og jeg kan trods alt godt lide at spillere som ham sælges så dyrt. En 6’er der balancerer holdet. Declan Rice blev solgt fra West Ham til Arsenal for €100 mio for et par år siden, og det har været en kæmpe gevinst for Arsenal. Det er nok sådan nogle tanker der ligger bag købet.El Siete post=197789 skrev:
Føler at jeg følger godt med i fodbold, men ved simpelthen ikke hvem han er. Hold da op en pris. Det driver jo kun prisen op på de spillere vi gerne vil hente.Fondo_Sur post=197784 skrev: Alt imens Elliot Andersson sælges for €130 mio. Hvis ikke der er en tilbagekøbsklausul på Paz, er det nok en af de værste RM salg, jeg kan huske.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja vi skal nok bare vænne os til det. Og det siger noget om hvor fokus ligger på de moderne tophold - midtbanen er nøglen.Fondo_Sur post=197791 skrev:
Han er ret god, og jeg kan trods alt godt lide at spillere som ham sælges så dyrt. En 6’er der balancerer holdet. Declan Rice blev solgt fra West Ham til Arsenal for €100 mio for et par år siden, og det har været en kæmpe gevinst for Arsenal. Det er nok sådan nogle tanker der ligger bag købet.El Siete post=197789 skrev:
Føler at jeg følger godt med i fodbold, men ved simpelthen ikke hvem han er. Hold da op en pris. Det driver jo kun prisen op på de spillere vi gerne vil hente.Fondo_Sur post=197784 skrev: Alt imens Elliot Andersson sælges for €130 mio. Hvis ikke der er en tilbagekøbsklausul på Paz, er det nok en af de værste RM salg, jeg kan huske.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jo jo og både Jude og Güler er også foran Paz i køen, så Paz har ingen vej ind på holdet rigtigt.El Siete post=197788 skrev:
Men er de ikke vidt forskellige spillere? Jeg er med på at Enzo er med fremme, men hans udgangspunkt er vel dybere i banen, som spilfordeler, mens Paz er en klassisk 10'er?Ramos4 post=197782 skrev: Det er i øvrigt meget muligt at Enzo er en bedre spiller end Paz. Og hvert fald lige pt. Hvad fremtiden bringer ved man jo ikke.
Men Nico Paz kunne man da have et forhold til.
Enzo er jo bare endnu en lejesvend.
Tror primært Paz sælges fordi han er en oplagt mulighed for at tjene penge.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det kunne meget vel betyde at Vini er på vej ud og Alvarez tager hans plads.
Hvad betyder det for Enzo Fernandes?
Går man helhjertet efter Olise eller lade man sig nøjes med Silva og Guler.?
Læser dog optionen (€80m) kun gælder til næste sommer. Men bedre end ingenting.Ramos4 post=197796 skrev: BREAKING: Real Madrid will keep control for Nico Paz and mantain BUY BACK CLAUSE! @FabrizioRomano
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Ekstrem skuffende og anonym indsats. Han falder virkelig til kort op imod dygtige midtbanespillere som Pedri og Rodri.
Mon ikke han sender konen ud og lave et opslag
Om man kan lide ham eller ej, så er det søgt at give ham noget som helst ansvar for Uruguays ekstremt dårlige VM, Bielsa har absolut ingen kontrol haft over holdet i denne slutrunde, der er jo stor set ikke en eneste spiller på det hold der over hele runden kan være tilfreds med sin indsats, med mindre man måler succes på raten af fysiske dueller!Madrid1998 post=197804 skrev: Valverde der bliver flået ud efter en time på randen af exit imod Spanien.
Ekstrem skuffende og anonym indsats. Han falder virkelig til kort op imod dygtige midtbanespillere som Pedri og Rodri.
Donde está la biblioteca?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men bør man ikke forvente af en anfører at han er en samlende kraft? Det er Fede Valverde på ingen måde.DeLaRed post=197805 skrev:
Om man kan lide ham eller ej, så er det søgt at give ham noget som helst ansvar for Uruguays ekstremt dårlige VM, Bielsa har absolut ingen kontrol haft over holdet i denne slutrunde, der er jo stor set ikke en eneste spiller på det hold der over hele runden kan være tilfreds med sin indsats, med mindre man måler succes på raten af fysiske dueller!Madrid1998 post=197804 skrev: Valverde der bliver flået ud efter en time på randen af exit imod Spanien.
Hvorfor er han stadig i min klub???
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.