Sæsonen 26-27
- Madrid1998
- Offline
- Platin bruger
-
Det er netop her mester anfører og stjernespiller burde slå til, og stå forrest.DeLaRed post=197805 skrev:
Om man kan lide ham eller ej, så er det søgt at give ham noget som helst ansvar for Uruguays ekstremt dårlige VM, Bielsa har absolut ingen kontrol haft over holdet i denne slutrunde, der er jo stor set ikke en eneste spiller på det hold der over hele runden kan være tilfreds med sin indsats, med mindre man måler succes på raten af fysiske dueller!Madrid1998 post=197804 skrev: Valverde der bliver flået ud efter en time på randen af exit imod Spanien.
Ekstrem skuffende og anonym indsats. Han falder virkelig til kort op imod dygtige midtbanespillere som Pedri og Rodri.
Mon ikke han sender konen ud og lave et opslag
Om man så man havde David Nielsen på trænerbænken burde Saudi Arabien og Cape Verde være hold man slår relativt nemt.
Det er klart man ikke får kontrol som træner, når man har Valverde rendende og skabe splid, som ved Alonso.
Valverde er kun brugbar til at lukke huller, som under Ancelotti. Hvis man har en nogenlunde ambitiøs træner, der vil sidde på boldbesiddelsen og kontrollere kampen, så bliver han udstillet på sin manglede teknik og overblik.
Han er desuden slet ikke anfører materiale.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Offline
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Rygterne går på, at Valverde og andre spillere nægtede at lytte til Bielsa og direkte gik i mod ham. Det var nok også et vink med en vognstang , at Bielsa skiftede anfører Valverde ud efter 55minutter. Valverde er ikke typen man normalt skifter ud når man jagter et resultat, så det tyder på, igen, at Valverde er en ekstrem giftig type, desværre. Han var min yndlings spiller og jeg har flere trøjer med ham, men han opfører sig sgu som en primadonna, noget jeg slet ikke troede han var faktisk...DeLaRed post=197805 skrev:
Om man kan lide ham eller ej, så er det søgt at give ham noget som helst ansvar for Uruguays ekstremt dårlige VM, Bielsa har absolut ingen kontrol haft over holdet i denne slutrunde, der er jo stor set ikke en eneste spiller på det hold der over hele runden kan være tilfreds med sin indsats, med mindre man måler succes på raten af fysiske dueller!Madrid1998 post=197804 skrev: Valverde der bliver flået ud efter en time på randen af exit imod Spanien.
Ekstrem skuffende og anonym indsats. Han falder virkelig til kort op imod dygtige midtbanespillere som Pedri og Rodri.
Mon ikke han sender konen ud og lave et opslag
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En rotte i Madrid, og en rotte i Uruguays landsholdslejr. Men det overrasker vel efterhånden ikke længere nogen?Madridista02 post=197809 skrev:
Rygterne går på, at Valverde og andre spillere nægtede at lytte til Bielsa og direkte gik i mod ham. Det var nok også et vink med en vognstang , at Bielsa skiftede anfører Valverde ud efter 55minutter. Valverde er ikke typen man normalt skifter ud når man jagter et resultat, så det tyder på, igen, at Valverde er en ekstrem giftig type, desværre. Han var min yndlings spiller og jeg har flere trøjer med ham, men han opfører sig sgu som en primadonna, noget jeg slet ikke troede han var faktisk...DeLaRed post=197805 skrev:
Om man kan lide ham eller ej, så er det søgt at give ham noget som helst ansvar for Uruguays ekstremt dårlige VM, Bielsa har absolut ingen kontrol haft over holdet i denne slutrunde, der er jo stor set ikke en eneste spiller på det hold der over hele runden kan være tilfreds med sin indsats, med mindre man måler succes på raten af fysiske dueller!Madrid1998 post=197804 skrev: Valverde der bliver flået ud efter en time på randen af exit imod Spanien.
Ekstrem skuffende og anonym indsats. Han falder virkelig til kort op imod dygtige midtbanespillere som Pedri og Rodri.
Mon ikke han sender konen ud og lave et opslag
Hvad bringer han desuden på den defensive midt? Han er ikke 6'er, han er ikke dybtliggende playmaker, han kan ikke fordele eller bryde spillet. Han kan bare tonse frem og tilbage fra 8'er-positionen og i ny og næ tonse den ind, hvis han og konen er i humør til det.
Han er død for mig som Real Madrid-spiller. Han har begået mytteri. Han er en middelmådig midtbanespiller. Han er en rotte i et omklædningsrum. Han er ikke noget anførerbind værdig. Jeg er ligeglad med, hvor mange eller hvor vigtige mål han fremover måtte score for klubben. Han hører ikke hjemme i Real Madrid.
Jeg begriber ikke, hvorfor man vil sælge Tchouameni eller Camavinga før ham. Han er død for mig og fortjener aldrig at bære trøjen igen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Modarbejder to trænere - både for klub og land.
Forsøger med vilje at skade en medspiller til træning.
Har en kone, der bare ikke vil holde kæft.
Nå ja og han er holdets nye 1. anfører næste sæson.
Hvordan kan man tvinge sig selv til at holde af de her spillere? Det kan jeg ikke sætte mig ind id.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men der begynder dog desværre at tegne sig et billede af en følelsesmæssig umoden/ustabil fyr. Og ikke på den måde, hvor det slår "klik" for ham på banen i kampens hede som andre. Det gør det næsten aldrig med ham. Derimod holder han på sig selv, og lader det brygge inden i. Og så kommer det ud med dårlig stemning, små brokkerier og nag imod bestemte spillere og trænere. Og han giver ikke slip på det. Synes jeg også man kan se i Baena sagen, hvor kampen egentlig er ovre, men han stadig opsøger ham timer efter. Eller med Tchouameni, hvor der sker et sammenstød til træning (meget normalt, især når det går skidt), men at han så går hjem, har en aften med sin familie, en god nats søvn, og vågner op og tager til træning og så fortsætter med at eskalere konfrontationen/konflikten med Tchouameni.
Jeg tænker også man skal overveje om man skal skippe ham videre. Det virker til at det ikke kun er Vini Jr, der sætter sine egne følelser og ego over alt andet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
