Sæsonen 26-27
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Lyder som et spændende ungt talent. Lad os sælge ham.Ramos4 post=197832 skrev: Pitarch med 3 assist til dagens U-19 VM kamp.
Jeg savner Pepe :(
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvem er egentlig tiltænkt at være vores cb makkerpar denne sæson? Er Rüdiger tiltænkt fastmand? Jeg er stadig ikke helt imponeret over ham, synes han mangler noget koncentration i opdækning og så er han ikke imponerende i det opbyggende spil heller. Tilgengæld er han en kriger, og dem har vi ikke mange af tilbage. Men skal det være Rüdiger og Huijsen?Siempre Madrid post=197845 skrev: Ferie til Rüdiger og Dumfries. Perfekt.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Personligt håber jeg på, at Huijsen bliver den ene og så minder Rüdiger og Konaté vel om hinanden, så de skal kæmpe om den anden plads.Madridista02 post=197846 skrev:
Hvem er egentlig tiltænkt at være vores cb makkerpar denne sæson? Er Rüdiger tiltænkt fastmand? Jeg er stadig ikke helt imponeret over ham, synes han mangler noget koncentration i opdækning og så er han ikke imponerende i det opbyggende spil heller. Tilgengæld er han en kriger, og dem har vi ikke mange af tilbage. Men skal det være Rüdiger og Huijsen?Siempre Madrid post=197845 skrev: Ferie til Rüdiger og Dumfries. Perfekt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Ah ja, havde glemt Konaté.Siempre Madrid post=197847 skrev:
Personligt håber jeg på, at Huijsen bliver den ene og så minder Rüdiger og Konaté vel om hinanden, så de skal kæmpe om den anden plads.Madridista02 post=197846 skrev:
Rüdiger har en okay fart, så det er måske et godt match sammen med Huijsen der ikke er så hurtig. Konaté, er ikke ret hurtig, er han? Og hvordan skiller han sig ud, kontra Rüdiger?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ham og ascensio sammen, så har vi vel verdens hurtigste midterforsvar.Ramos4 post=197849 skrev: Konaté? Han er en af verdens hurtigste midterforsvarer.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Der er også Militao, men de fleste har nok dømt ham ude.Dragam post=197850 skrev:
Ham og ascensio sammen, så har vi vel verdens hurtigste midterforsvar.Ramos4 post=197849 skrev: Konaté? Han er en af verdens hurtigste midterforsvarer.
Han er faktisk 3. hurtigste midterforsvarer målt på topfart. Kun Van de ven på andenpladsen og Khusanov er hurtigere.
Konate og Asencio sjovt nok på henholdsvis 4. og 5. pladsen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.