Sæsonen 26-27
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Eller en Bundesliga klub.
Eller sågar en Championship klub.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Der er nu skrabet 130M ind i salg og brugt 80M så forventer snart man bruger nogle penge. Tchouameni virker også tættere og tættere på United, men mon ikke man får en lavere pris for ham end hvad PL-klubberne bruger når de køber af hinanden.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Vanvittigt, men sandheden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
For at få tilfredsstillet Fran har Betis sikkert tilbudt en god løn. Det er svært at få sig selv til at skifte job, hvis man kommer til at få meget mindre i løn - det siger sig selv.
Det ligner, at det er Real Madrid, der har strukket sig gevaldigt i forhandlingerne ved at sælge ham for blot €4 mio, men på den betingelse at kunne beholde 50%.
Det er slet ikke sikkert, at Fran ryger til en større klub igen, så det er lidt en grå følelse, man sidder med. Ikke desto mindre får man nogle millioner ind, mere plads i truppen og en tilfreds Fran. Det var et nødvendigt salg med tilgangen af Cucurella.
Kan vi snart bruge nogle fking skejser eller hvad.
Vi kan nok sælge Tchouameni og Camavinga til 130 sammenlagt, hvis vi er heldige.Ramos4 post=198016 skrev: Anderson blev købt til 130 så mon ikke Tchouameni kan skrabe det halve ind.
Vanvittigt, men sandheden.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Noget helt andet er, er det egentlig vores stadion byggeri der gør at vi ikke kan bruge nogle penge? Vi har da solgt for mere end vi har købt for. Efter en forfærdelig sæson.
Det nye stadion skulle jo generere 100-150M mere om året, med en afbetaling på omkring 30, men ved ikke om det så har vist sig at holde vand.Estadio Santiago Bernabéu post=198023 skrev: Så godt skrevet Fondo_Sur.
Noget helt andet er, er det egentlig vores stadion byggeri der gør at vi ikke kan bruge nogle penge? Vi har da solgt for mere end vi har købt for. Efter en forfærdelig sæson.
Lige meget hvad, med en masse spillersalg, burde der jo være penge til spillere der ikke bare kommer til småbeløb og på frie transfers.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Uden at kende tallene, som El Siete nævner, tror jeg ikke det er et problem som vi fx så det med Arsenals nye stadion, som var en lænke om foden for dem på transfermarkedet i et årti.Estadio Santiago Bernabéu post=198023 skrev: Så godt skrevet Fondo_Sur.
”Buddet” på Alvarez, før en del af disse Cantera-salg, bevidner at der er rigeligt med plads i budgettet. Men det er nok helt korrekt, at RM ikke har uendelige midler at bruge, ikke mindst pga. La Ligas FFP regnskab, der skal gå op. Det må være forhindringen og ikke økonomien i sig selv.
Det er jo trods alt valgår.
Jeg forestiller mig, at man venter med tilgange til efter VM, og har den seneste tid fokuseret mere på afgange, hvor nu Fran, Ceballos og Paz er lykkedes. Paz-salget specifikt, skriger jo af at der samles mønt til en stor signing (når man vælger at sælge billigt for at beholde buy-back).
Der er stadig store spørgsmålstegn mht. afgange, Asencio, Camavinga, Mastantuono og Gonzalo bør sælges/udlejes. Håber ikke at Tchouameni bliver solgt.
Jeg tror, at der forsat kommer til at ske en del endnu. Og mon ikke én statement-signing som minimum, til enten midten eller angrebet.
NadaMás post=198026 skrev: Mon ikke at der kommer en “grand signing”.
Det er jo trods alt valgår.
Jeg forestiller mig, at man venter med tilgange til efter VM, og har den seneste tid fokuseret mere på afgange, hvor nu Fran, Ceballos og Paz er lykkedes. Paz-salget specifikt, skriger jo af at der samles mønt til en stor signing (når man vælger at sælge billigt for at beholde buy-back).
Der er stadig store spørgsmålstegn mht. afgange, Asencio, Camavinga, Mastantuono og Gonzalo bør sælges/udlejes. Håber ikke at Tchouameni bliver solgt.
Jeg tror, at der forsat kommer til at ske en del endnu. Og mon ikke én statement-signing som minimum, til enten midten eller angrebet.
Hvorfor Asencio? Fordi du regner med der kommer en CB mere? Eller tror du vi kan stole på Militao når han kommer tilbage? Ellers har vi jo kun 3 CBs uden Asencio, og det vel ikke nok.