Sæsonen 26-27
Real Madrid want to try and stem the tide of injuries from last season. @diarioas
Måske sommerens vigtigste signing.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og Pintus fortsætter. Måske endnu vigtigere ;)Ramos4 post=198082 skrev: CONFIRMED: Real Madrid have hired Alexandre Creuzé, the prestigious head doctor from Monaco.
Real Madrid want to try and stem the tide of injuries from last season. @diarioas
Måske sommerens vigtigste signing.
DC19
Mm: Courtois (2027), Lunin (2030)
Note: Ingen ændringer. Med et år tilbage af kontrakten må klubben dog have fokus på, at forlænge med Courtois. Hollandske Bart Verbruggen (Brighton) er flere gange nævnt som Courtois' fremtidige afløser. Han har kontrakt med Brighton frem til 2028.
HB: TAA (2031), ⇦ Dumfries (2030), ⇨ Carvajal
CB: Rüdiger (2027), ⇦ Konaté (2030), ⇨ Alaba
CB: Huijsen (2030), Asencio (2031), [ 🏥 Militão (2028) (skadet til: 09/2026) ]
LB: Carreras (2031), ⇦ Cucurella (2032), ⇨ Fran García, [ 🏥 Mendy (2028) (skadet til: 04/2027) ]
Note: Cucurella i stedet for Fran García er en klar opgradering. Konaté og Dumfries i stedet for Alaba og Carvajal er 1:1 også solide erstatninger, som ikke svækker holdet på papiret. Rygterne om en ny CB lever stadig, selvom det som sådan ikke er nødvendigt, da der allerede er fem centerforsvarere i truppen. Den eneste grund til, at man vil fortsætte med fem centerforsvarere tænker jeg er Militãos skadeshistorik og Rüdigers alder. Et køb af en ny centerforsvarer er betinget af Asencio forlader klubben. Hvad Mendy angår, ser han ud til at blive. Jeg tænker dog ikke han i første omgang registreres hverken i LaLiga eller UCL. Så har man også Aguado og Valdepeñas som, med mindre en eller begge udlejes, kan blive yderst nyttige.
Double pivot #1: Tchouaméni (2028) (rygtet: 2031), Camavinga (2029)
Double pivot #2: Valverde (2029), ⇦ Bernardo Silva (2028), ⇨ Ceballos
OM: Bellingham (2029), Güler (2029)
Note: Bernardo Silva i stedet for Ceballos er en klar opgradering. Rygterne om en ny central midtbanespiller vil ikke rigtig dø, men det er betinget af et salg. Tchouaméni forlænger til 2031 og Valverde bliver også, så det eneste mulige salg ligner Camavinga, som dog ikke vil væk. Midtbanen ser ud til at være på plads.
HW: Mastantuono (2031), ⇦ Endrick (2030)
VW: Vinícius Jr. (2027), Brahim Díaz (2027), [ 🏥 Rodrygo (2028) (skadet til: 10/2026) ]
CF: Mbappé (2029), Gonzalo García (2030)
Note: Med mindre Mendy bliver udeladt fra truppen i LaLiga og UCL, så tænker jeg mindst én af disse syv bliver solgt uden en afløser kommer til, så truppen består af 24 spillere. Og det bliver nok enten Brahim Díaz (vil dog selv gerne blive), Gonzalo García eller Mastantuono (på en lejeaftale). Hvis Gonzalo García forlader klubben, tænker jeg dog Mou vil bede om en ny spidsangriber, frem for at bruge Endrick som backup for Mbappé. Ellers tænker jeg ikke der kommer de store ændringer, især også fordi både Güler, Valverde og Bernardo Silva kan spille i højre side. Så er der selvfølgelig også spørgsmålet om Vinis fremtid, men jeg tror han ender med at forlænge.
Alt i alt mener jeg truppen er forstærket. Nuvel, jeg havde gerne set at Fede var kylet af h til, og man allerede havde solgt både Asencio og Brahim, og Nico Paz var blevet hentet tilbage for at spille som starter med udgangspunkt på HW, men det er hvad det er. Synes stadig, der mangler en kontrollerende midtbanespiller, der kan tage tempoet på kampen, men Bernardo er i det mindste en opgradering i forhold til Ceballos og samtidig én, der også er god i pasningsspillet.
Hvad tænker I? Jeg er fortrøstningsfuld. Og i øvrigt enig i den seneste klumme, at der - især nu hvor Fede ser ud til at blive - skal gøres op med anciennitetsprincippet bag valget af anfører. Og jeg er egentlig enig i, at vores anførergruppe bør være Courtois, Mbappé og Bellingham, med Courtois som førstekaptajn. Mbappé er allerede Frankrings kaptajn, mens Bellingham er en del af kaptajngruppen på det engelske landshold.
Og Bernardo er bedre end Ceballos.
Men de samme gamle problemer eksisterer vel stadig.
Midtbanen er uhyre ukreativ med Tchouameni og Valverde som faste startere. Og meget nemme at presse.
Vi har stadig Vini og Mbappé der begge vil være på bolden hele tiden. Güler er bedst i midten men bliver formentlig nødt til at spille til højre, hvor han ikke er lige så god - og er langsom af en kantspiller at være.
Jeg er ikke speciel fortrøstningsfuld ud fra det her vindue. Men Mourinho kan forhåbentlig rykke noget ved indsatsen og offerviljen på holdet.
Om det er nok ved jeg ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Måske der skal flere salg til før vi har råd til noget spændende.
Synes også vi skal finde plads til noget spilletid til Endrick og Garcia.
Nej, har ikke glemt Endrick, fra min side mener jeg han er en klar opgradering til truppen som helhed frem for Franco, fordi han kan spille decideret kant og er betydeligt hurtigere og ser også mere aggresiv ud end Franco, dog er jeg ikke glad for ham som center forward og jeg ser ham på ingen måde i nærheden af start 11eren, han er imo i samme kategori som Garcia og Asencio, gode og vigtige bredde spillere, men så heller ikke mere som det ser ud nu.Estadio Santiago Bernabéu post=198070 skrev:
DeLaRed post=198064 skrev:
Det ville da være decideret dumt at sælge ham, han er en af vores bedste bredde spillere og en spiller der som type ligger rigtig godt til Mou da han kan bruges på flere positioner.Estadio Santiago Bernabéu post=198059 skrev: Kunne vi ikke godt få €60 mil for Brahim Diaz efter det her VM fra en dum ledelse i en Premier League klub?
Hvad er dit alternativ, at Franco skal ind og visse os hvorfor han ikke er mere end 5mio værd, eller er det måske Rodrygo du gerne vil have ind og dangdere den ved hjørne flaget?
Min tanke var at der skal findes penge til Olise på den right wing position. Jeg tror ikke han kan købes af Bayern for 200 mio €.
Mastantuono skal udlejes uanset hvad der sker med Brahim Diaz.
Har intet problem med Endrick som backup på right wing. Har du glemt ham?
Okay, jeg havde ikke lige udledt at det var penge til Olise du spejdede efter i dit indlæg ;)
- Jeg kan dog ikke se hvad vi skal med Olise lige nu (en super spændene spiller selvfølgelig), da han ikke løser vores problem med Vini og Mbappe i front. Som jeg ser det, så vil man med et køb af Olise (uden at afhænde Vini) skævvride truppen endnu mere.
Ud over det, så mener jeg heller ikke at truppen som den er sammensat lige nu ligger bedst til en 433 (hvilket er hvad jeg forventer du har i kiggerten med et køb af Olise), især med Vini og Mbappe på toppen, så har vi brug for en opstilling der kan bære at have 2 spillere der ikke arbejder aktivt som en del af holdet når modstanderen har bolden. Personligt håber jeg at Mou kigger tilbage på sin tid i Roma og giver en form for 352 et skud fra season starten, jeg mener vi har flere spillere der vil have gavn af at ligge i den formation, og med den rette taktik omkring så kan vi forhåbentlig også få mere styr på midtbanen (selv uden at hente flere spillere til den...selvom jeg naturligvis gerne bytter en Camavinga for en mere stabil spiller osv.) - Jeg henviser til de få kampe Xabi spillede med en 3 mands bagkæde til CWC sidste sommer, det var visse spillere som ramte deres absolutte top niveau i den opstilling.
Olise står pt ikke i nærheden af toppen af min ønske seddel, faktisk så ville jeg hellere have at man sendte Vini ud af klubben (ikke fordi jeg skal hate på ham, men jeg står fast på at ham og Mbappe aldrig kommer til at fungere optimalt, og af de 2 vil jeg helst beholde Mbappe lige nu) uden at hente flere spillere...fint hvis man så hentede Olise, for så ville der være plads til en spiller som ham, men faktisk mener jeg at vi fundamentalt ville være et bedre hold uden Vini, uanset om man så henter en erstatning for ham eller ej.
Donde está la biblioteca?
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Hvis det så bare ikke var for det faktum at vi får en defensiv dinosaur ind som træner og at truppen i sidste sæson begik et historisk mytteri mod en træner hvor det kørte på skinner indtil det hele blev ødelagt. Og det ændrer flere spillere ikke så meget på. Holdet synes jeg egentlig er stærkt nok
Donde está la biblioteca?
I spanien-portugal laver Rodri et direkte skub på Ronaldo hvor der bør dømmes straffes da bolden er på vej mod ham. VAR griber ikke ind.