Sæsonen 26-27

6 dage 2 timer siden #553 af Jakobovic
Besvaret af Jakobovic på emne Sæsonen 26-27
​Jeg tror ikke der sker noget “stort” før der er afklaring omkring Vini. Og det er egentlig også fornuftigt nok, da det betyder meget for hvordan fremtidens offensiv skal se ud. Men derfor skal der også findes en løsning omkring ham meget hurtigt, så man ikke ender ud i panikløsninger de sidste dage. 

Kan også godt se Asencio tage afsted, hvis man får et godt bud fra PL og man holder fast i at hente en CB mere. F.eks. Bastoni.

Konate, Huijsen, Rüdiger, Militao og evt. Bastoni. Så er der langt til spilletid for Asencio. Der må Valdepeñas eller Joan Martinez kunne fungere som 6. Valg. (Medmindre de bliver solgt også)

Er spændt på om rygterne omkring, at Arbeloa/Fulham vil hente ind af de unge spaniere i Madrid kommer til at holde. Det kan godt skabe en del penge hvis de både vil have Gonzalo, Pitarch/Angel og Palacios. Det burde det i hvert fald til en PL klub. Men kan jo være man får en hjerneblødning igen og sælger for 4 mio euro…… Man Utd har dog sat en standard på CM prisen ved at hente Andrey Santos i Chelsea for 50 mio pund. Så den bør man læne sig op af når PL klubberne banker på døren - uanset om det er en reserve eller stjernespiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 1 time siden #554 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27

Lars1991 post=198027 skrev:

NadaMás post=198026 skrev: ​Mon ikke at der kommer en “grand signing”.
Det er jo trods alt valgår.
Jeg forestiller mig, at man venter med tilgange til efter VM, og har den seneste tid fokuseret mere på afgange, hvor nu Fran, Ceballos og Paz er lykkedes. Paz-salget specifikt, skriger jo af at der samles mønt til en stor signing (når man vælger at sælge billigt for at beholde buy-back). 
Der er stadig store spørgsmålstegn mht. afgange, Asencio, Camavinga, Mastantuono og Gonzalo bør sælges/udlejes. Håber ikke at Tchouameni bliver solgt. 

Jeg tror, at der forsat kommer til at ske en del endnu. Og mon ikke én statement-signing som minimum, til enten midten eller angrebet.

Hvorfor Asencio? Fordi du regner med der kommer en CB mere? Eller tror du vi kan stole på Militao når han kommer tilbage? Ellers har vi jo kun 3 CBs uden Asencio, og det vel ikke nok.

Der har været snak om en ny CB mere, udover Konate, siden Mourinho kom til, så jeg tror det er et reelt ønske. 
Først var det Schlotterbeck, nu Bastoni. Men jo, et salg af Asencio er betinget af en ny tilgang.

Det samme gælder for Camavinga. Han har haft en uheldig sæson, men det er da eksempelvis ikke fordi jeg ser et meget større lys i Asencio på CB, end jeg gør i Cama på CM. Hvis der hentes en forstærkning til midten, må Camavinga stå for skud. Hvis der ikke hentes en, skal han omvendt have lov til at blive og prøve at skabe et nyt indtryk. 

Mastantuono, simpelthen fordi han ikke har det store at bidrage med. Han skal udlejes.
Hvis han bliver det, uden at der hentes en ny spiller til fronten, kan Gonzalo få lov til at blive, da Endrick så kan få sin primære position på HW, hvorfor Gonzalo kan agerer backup til Mbappé. 

Men, jeg ved ikke hvem denne nye store signing skulle være. Enzo og Olise har jo begge været nævnt, og klubben har lavet officielle statements om dem begge. Her bider jeg dog fast i, at beskeden om Enzo var at der ikke bliver budt på ham, hvor beskeden om Olise var, at der endnu ikke har været kontakt. Jeg håber ikke på Enzo, og tror ikke på Olise.
Men jeg tror simpelthen ikke klubben er stoppet endnu. Jeg tror Perez føler der er brug for at sende et signal, og de første signings virker mest som åbninger på markedet, der passer til Mourinhos ønsker - Der er ingen transfer der siger, at Perez er tilbage og at han mener det. Sådan en kommer der sgu, det tror jeg. 
All-in på Olise efter VM? Kunne godt se det for mig. Men har svært ved at se Bayern sælge. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

6 dage 1 time siden #555 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27

Jakobovic post=198028 skrev: ​Jeg tror ikke der sker noget “stort” før der er afklaring omkring Vini. Og det er egentlig også fornuftigt nok, da det betyder meget for hvordan fremtidens offensiv skal se ud. Men derfor skal der også findes en løsning omkring ham meget hurtigt, så man ikke ender ud i panikløsninger de sidste dage. 

Kan også godt se Asencio tage afsted, hvis man får et godt bud fra PL og man holder fast i at hente en CB mere. F.eks. Bastoni.

Konate, Huijsen, Rüdiger, Militao og evt. Bastoni. Så er der langt til spilletid for Asencio. Der må Valdepeñas eller Joan Martinez kunne fungere som 6. Valg. (Medmindre de bliver solgt også)

Er spændt på om rygterne omkring, at Arbeloa/Fulham vil hente ind af de unge spaniere i Madrid kommer til at holde. Det kan godt skabe en del penge hvis de både vil have Gonzalo, Pitarch/Angel og Palacios. Det burde det i hvert fald til en PL klub. Men kan jo være man får en hjerneblødning igen og sælger for 4 mio euro…… Man Utd har dog sat en standard på CM prisen ved at hente Andrey Santos i Chelsea for 50 mio pund. Så den bør man læne sig op af når PL klubberne banker på døren - uanset om det er en reserve eller stjernespiller.

​Vini er selvfølgelig også et stort spørgsmålstegn, der er meget definitiv for truppens sammensætning og retning. Jeg forestiller mig, at klubben arbejder med en intern deadline, for hvornår de skal være nået til enighed. Eksempelvis, sættes han til salg hvis ikke de er blevet enige inden månedens udgang. Nægter at tro, at Perez vil risikere at miste ham på en fri transfer. 

5 dage 16 timer siden #556 af Jakobovic
Besvaret af Jakobovic på emne Sæsonen 26-27

NadaMás post=198031 skrev:

Jakobovic post=198028 skrev: ​Jeg tror ikke der sker noget “stort” før der er afklaring omkring Vini. Og det er egentlig også fornuftigt nok, da det betyder meget for hvordan fremtidens offensiv skal se ud. Men derfor skal der også findes en løsning omkring ham meget hurtigt, så man ikke ender ud i panikløsninger de sidste dage. 

​Vini er selvfølgelig også et stort spørgsmålstegn, der er meget definitiv for truppens sammensætning og retning. Jeg forestiller mig, at klubben arbejder med en intern deadline, for hvornår de skal være nået til enighed. Eksempelvis, sættes han til salg hvis ikke de er blevet enige inden månedens udgang. Nægter at tro, at Perez vil risikere at miste ham på en fri transfer. 

​Ja lad os håbe det. Dog synes jeg det er for længe at vente til månedens udgang, fordi så får en potentiel ny stor signing meget kort tid i klubben inden sæsonstart. Det samme kan man sige om Vini i en ny klub. Det må være i alles interesse at få det afgjort hurtigt så begge parter kan få en god start på næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

5 dage 2 timer siden #557 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Thiago Pitarch is a FAVORITE to WIN the Euro U19 MVP.

He has provided 5 assists. @diarioas

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 dage 2 timer siden #558 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=198041 skrev: Thiago Pitarch is a FAVORITE to WIN the Euro U19 MVP.

He has provided 5 assists. @diarioas

​Sælg ham. Vi kan ikke bruge Castilla spillere der gør det godt. 

Jeg savner Pepe :(

5 dage 2 timer siden #559 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
En del af de assists er afleveringer til langskud. Men det ligner at han bevæger sig fremragende rundt omkring og virkelig skaber plads til de andre når man ser hans highlights. Gør jer selv en tjeneste og se hans lob mod Kroatien. Det er magisk.

5 dage 52 minutter siden #560 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæsonen 26-27
Tror Mou vil elske Brahim. Han er blevet god i omstillingsspillet for Marokko.

Bouaddiu spiller fremragende. Er virkelig god til at læse spillet
Sidste redigering: 5 dage 51 minutter siden ved Bismo.

5 dage 37 minutter siden #561 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Det skyldes jo nok også han spiller fast. Hvorfor man også bør sælge ham mens han har nogen værdi.

4 dage 15 timer siden #562 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27

Bismo post=198045 skrev: Tror Mou vil elske Brahim. Han er blevet god i omstillingsspillet for Marokko.

Bouaddiu spiller fremragende. Er virkelig god til at læse spillet

​Synes Bouaddi så ret nervøs ud, og tung også.

Han havde et par ret farlige boldtab for eget straffesparksfelt.. Jeg var ærlig talt ikke imponeret i går over hverken ham eller Marokko. De blev totalt udspillet.

4 dage 3 timer siden #563 af Estadio Santiago Bernabéu
​Kunne vi ikke godt få €60 mil for Brahim Diaz efter det her VM fra en dum ledelse i en Premier League klub?

4 dage 1 time siden #564 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 26-27

Estadio Santiago Bernabéu post=198059 skrev: ​Kunne vi ikke godt få €60 mil for Brahim Diaz efter det her VM fra en dum ledelse i en Premier League klub?

Det ville da være decideret dumt​ at sælge ham, han er en af vores bedste bredde spillere og en spiller der som type ligger rigtig godt til Mou da han kan bruges på flere positioner.

Hvad er dit alternativ, at Franco skal ind og visse os hvorfor han ikke er mere end 5mio værd, eller er det måske Rodrygo du gerne vil have ind og dangdere den ved hjørne flaget?

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum