Sæsonen 26-27

4 dage 1 time siden #565 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 26-27
Imo har Cucurella (ikke overraskende) spillet et virkelig stærkt VM, en af turnerings bedste Allround backs. Især i offensiven er han yderst vigtigt og utrolig stabil for Spanien…derfor er det så synd hvis han skal ind og rådne op bag en Ego Vini der fylder hele Venstre siden på egen hånd og ikke giver bolden fra sig. Håber fandme Mou sørger for at Vini ikke fortsætter med at skade mere end han gavner!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 dage 1 time siden #566 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27
Courtois skadet igen.

Han er stadig verdens bedste keeper når han er klar, men han er godt nok meget skadet de seneste år.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Ramos4

4 dage 1 time siden #567 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 26-27
​Jeg sidder og ser Spanien mod Belgien, og det er altså bare Courtois i en nøddeskal. Han står en fantastisk kamp, er stensikker i alt hvad han foretager sig, men må desværre også gå ud med endnu en skade. Jeg tror bare ikke kroppen holder til ret mange flere år på det tårnhøje niveau han lægger for dagen, forhåbentlig har klubben kig på fremtidens målmænd rundt omkring. 

DC19

4 dage 1 time siden #568 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Hvorfor vil folk af med Brahim?

Vi mangler altså ikke penge. Vi har masser af likvide midler og har pt. tjent penge denne sommer.

Brahim er en perfekt super-sub/bredde spiller.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, DeLaRed

4 dage 29 minutter siden #569 af Estadio Santiago Bernabéu

DeLaRed post=198064 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=198059 skrev: ​Kunne vi ikke godt få €60 mil for Brahim Diaz efter det her VM fra en dum ledelse i en Premier League klub?

Det ville da være decideret dumt​ at sælge ham, han er en af vores bedste bredde spillere og en spiller der som type ligger rigtig godt til Mou da han kan bruges på flere positioner.

Hvad er dit alternativ, at Franco skal ind og visse os hvorfor han ikke er mere end 5mio værd, eller er det måske Rodrygo du gerne vil have ind og dangdere den ved hjørne flaget?

Min tanke var at der skal findes penge til Olise på den right wing position. Jeg tror ikke han kan købes af Bayern for 200 mio €.

Mastantuono skal udlejes uanset hvad der sker med Brahim Diaz.

Har intet problem med Endrick som backup på right wing. Har du glemt ham?

4 dage 27 minutter siden #570 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=198068 skrev: Hvorfor vil folk af med Brahim?

Vi mangler altså ikke penge. Vi har masser af likvide midler og har pt. tjent penge denne sommer.

Brahim er en perfekt super-sub/bredde spiller.

Det er vidst kun mig. Jeg er lidt i modvind her.

Jeg tror han kan sælges ret højt pga den her VM slutrunde. Og der skal jo findes spilletid til Endrick.

Derudover håber jeg vi kan få Olise selvom det ser svært ud.

Er jeg helt væk her? Har Brahim ikke spillet langt bedre til den her slutrunde end han får spilletid i Real Madrid?

3 dage 23 timer siden #571 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Jeg er også enig i et salg af Brahim. Hans salgsværdi bliver nok aldrig højere end nu. At han spiller godt for Marokko ændrer ikke på, at han skal tilbage og kæmpe om spilletiden, og vi har al for mange alternativer til den højre kant hvis Endrick også skal tilbage og senere så også Rodrygo. Så kan vi lige så godt forbedre på at bitche os over Endrick, Brahim og måske endda Arda ikke får nok muligheder.

Jeg er efterhånden ligeglad hvem man vælger. Men for hver især af dem, både udvikling og præstation mæssigt, skal de have mere kontinuerlig spilletid.
Brahim har jo ikke fundet et nyt niveau, han spiller bare fast for Marokko, og nok også får bolden lidt mere.
Sidste redigering: 3 dage 23 timer siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

3 dage 15 timer siden #572 af Jakobovic
Besvaret af Jakobovic på emne Sæsonen 26-27
Jeg kan egentlig godt lide Brahim, men hvis man kan få en god pris, så synes jeg også det giver mening at sælge ham. For det første fordi jeg synes, at han fortjener at spille fast et sted på dette stadie af sin karriere. For det andet fordi jeg tror det er sundt for en trup at skifte ud for at rollerne ikke bliver alt for åbenlyse. Hvordan skal man som reserve år efter år efter år blive ved med at have gnisten til at tro på at man kan spille sig på holdet, hvis det har vist sig at det aldrig sker? Samtidig - hvordan skal nøglespillerne holdes til ilden når de ved reserverne indtil videre aldrig har slået dem af?

Og det siger jeg med al respekt for Brahim, som jeg betragter som en fantastisk trupspiller med en god indstilling. 

Det var lidt det samme med F.eks. Ceballos, som dog ikke ikke havde god indstilling i den sidste sæson.

Jeg har dog ikke noget i mod at have Brahim i truppen, da han er en dygtig og alsidig spiller som stort set aldrig er skadet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 dage 12 timer siden #573 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 26-27

Jakobovic post=198073 skrev: Jeg kan egentlig godt lide Brahim, men hvis man kan få en god pris, så synes jeg også det giver mening at sælge ham. For det første fordi jeg synes, at han fortjener at spille fast et sted på dette stadie af sin karriere. For det andet fordi jeg tror det er sundt for en trup at skifte ud for at rollerne ikke bliver alt for åbenlyse. Hvordan skal man som reserve år efter år efter år blive ved med at have gnisten til at tro på at man kan spille sig på holdet, hvis det har vist sig at det aldrig sker? Samtidig - hvordan skal nøglespillerne holdes til ilden når de ved reserverne indtil videre aldrig har slået dem af?

Og det siger jeg med al respekt for Brahim, som jeg betragter som en fantastisk trupspiller med en god indstilling. 

Det var lidt det samme med F.eks. Ceballos, som dog ikke ikke havde god indstilling i den sidste sæson.

Jeg har dog ikke noget i mod at have Brahim i truppen, da han er en dygtig og alsidig spiller som stort set aldrig er skadet.

​Jeg forstår hvad du mener, og ifht hvad der e rbedst for Brahim så ville det potentielt være at spille fast, det afhænger naturligvis om hvad han helst vil, spille fast eller vinde titler (hvis altså det overhovedet er en mulighed i Madrid) for han skla nok være yderst heldig hvis han ender i en title klub hvor han kan få fast spilletid, så her må man nok se på hvad han personligt helst vil opnå.

De tese omkring at nøgle spillere skal holdes til ilden, den holder dog bare ikke rigtigt i dette tilfælde, for det er komplet umuligt at skifte brahim ud med en bedre spiller der skal ind og konkurrere direkte med vores aller bedste spillere, der er ingen spillere der er betydeligt bedre end Brahim de rhar interesse i at skulle ind og tage kampen op med vores nøglespillere med mulighed for så at ende på bænken. Man får bare ikke en bedre bredde spiller end brahim i en trup som Real, og rent selvisk så skal vi gøre alt hvad vi kan for at holde fast i ham.

Hvis der skal ryddes op et sted i truppen, så lad det være spillere der nemt kan skiftes ud med bredde spillere der hæver nivueat (Mendy, Rodrygo, Trent osv.)

Donde está la biblioteca?

3 dage 11 timer siden #574 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 26-27
​Problemet er vel at kun Juventus eftersigende reelt set er interesseret i Brahim. Men sommeren er selvfølgelig stadig lang.

Håber han bliver solgt. Han har fået sine chancer. Nu har han kun et år tilbage af sin kontrakt. Og jeg brækker mig, hvis klubben forlænger med ham.

Brahim og Rodrygo skal begge sælges. Nico Paz skal tilbage næste sommer. Færdig arbejde.

3 dage 11 timer siden #575 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=198041 skrev: Thiago Pitarch is a FAVORITE to WIN the Euro U19 MVP.

He has provided 5 assists. @diarioas

​Fortjent. Han må også være et emne til førsteholdet hvis Camavinga f.eks. bliver solgt. Men på den anden side tænker jeg, at et skifte med en tilbagekøbsklausul eller lejeaftale måske vil være endnu bedre for hans udvikling.

I øvrigt også pænt med spilletid til Mario Rivas (fast CB), Jesus Fortea (fast HB) og Daniel Yanez (HW). Diego Aguado har også fået et par kampe som VB.
Jeg forstår dog ikke, hvorfor Victor Valdepenas slet ikke har været udtaget, med mindre han har været skadet.

Paradoksalt nok søgte klubben en overgang en spiller, der både kan spille CB og VB. Men samtidig har vi to 19-årige knægte, Aguado og Valdepenas, der netop begge kan spille både CB og VB. De er begge to rigtig spændende spillere for fremtiden.

3 dage 9 timer siden #576 af Jakobovic
Besvaret af Jakobovic på emne Sæsonen 26-27

DeLaRed post=198074 skrev:

Jakobovic post=198073 skrev: Jeg kan egentlig godt lide Brahim, men hvis man kan få en god pris, så synes jeg også det giver mening at sælge ham. For det første fordi jeg synes, at han fortjener at spille fast et sted på dette stadie af sin karriere. For det andet fordi jeg tror det er sundt for en trup at skifte ud for at rollerne ikke bliver alt for åbenlyse. Hvordan skal man som reserve år efter år efter år blive ved med at have gnisten til at tro på at man kan spille sig på holdet, hvis det har vist sig at det aldrig sker? Samtidig - hvordan skal nøglespillerne holdes til ilden når de ved reserverne indtil videre aldrig har slået dem af?

​Jeg forstår hvad du mener, og ifht hvad der e rbedst for Brahim så ville det potentielt være at spille fast, det afhænger naturligvis om hvad han helst vil, spille fast eller vinde titler (hvis altså det overhovedet er en mulighed i Madrid) for han skla nok være yderst heldig hvis han ender i en title klub hvor han kan få fast spilletid, så her må man nok se på hvad han personligt helst vil opnå.

De tese omkring at nøgle spillere skal holdes til ilden, den holder dog bare ikke rigtigt i dette tilfælde, for det er komplet umuligt at skifte brahim ud med en bedre spiller der skal ind og konkurrere direkte med vores aller bedste spillere, der er ingen spillere der er betydeligt bedre end Brahim de rhar interesse i at skulle ind og tage kampen op med vores nøglespillere med mulighed for så at ende på bænken. Man får bare ikke en bedre bredde spiller end brahim i en trup som Real, og rent selvisk så skal vi gøre alt hvad vi kan for at holde fast i ham.

Hvis der skal ryddes op et sted i truppen, så lad det være spillere der nemt kan skiftes ud med bredde spillere der hæver nivueat (Mendy, Rodrygo, Trent osv.)

​Jeg mente heller ikke bedre spillere end Brahim for at true nøglespillerne fordi jeg er helt med på at den slags spillere ikke vil risikere at sidde på bænken. Jeg mente blot spillere på niveau med Brahim, men som kommer med fornyet gejst om at vise sig frem. Jeg tror at en spiller som Brahim, med et stabilt niveau som breddespiller, alligevel mister lidt procenter for hver sæson der går fordi han accepterer sin rolle. En ny spiller af samme kaliber vil også være afklaret med at skulle være breddespiller, men alligevel måske have en ekstra motivation fra start for at bevise sit værd og give det et skud med håbet om at det kan give en startplads til det modsatte er bevist. At det så næppe vil lykkes er en anden sag. Derfor tror jeg der kan være værdi i for en trup løbende at skifte disse breddespillere, som man gjorde med eksempelvis Callejon, som blev afløst af Lucas. Det er blot en tanke jeg har haft efter de seneste mange sæsoner hvor jeg synes hele truppen er kørt lidt fast pga. manglende løbende udskiftninger. Men selvfølgelig også svært når ingen spillere vil væk. ;-)

Leveret af Kunena Forum