Sæsonen 26-27
Han ville sikkert koste mindre end de 60M man gav for Mastantuono. Tankevækkende.Ramos4 post=198388 skrev:
Perez tror altid han ved bedst.El Siete post=198387 skrev:
Forstår det virkelig ikke. Verdensklasse, vil til Madrid, kan købes billigt og kan gå direkte ind første dag og gøre en kæmpe forskel. Men de skal være Rasmus-modsat i ledelsen åbenbart.Ramos4 post=198378 skrev:
Perez har vitterligt ikke brikkerne på øverste etage til at fatte, hvad Rodri ville kunne bringe.El Siete post=198376 skrev:
Men det skal vores ledelse på ingen måde nyde noget af.Ramos4 post=198374 skrev:
Tror ikke der er en spiller der vil kunne transformere os mere fra dag ét end Rodri. Måske med undtagelse af Vitinha.Bogelund post=198373 skrev: Hvor skal vi gå efter Rodri.!
Han står alle de rigtige steder og gør alle gode omkring sig.
Han kigger bare på holdkortet og konstaterer at vi jo har Tchouameni på den position allerede.
Senile idiot.
Han tror han er så skide klog med sine halvdårlige gratis forsvarssignings og evige fascination af 16 årige Sydamerikanere.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
man sige og generelt af spansk fodbold som virkelig hiver trofæer hjem. Det er bare et stærkt kollektiv med en klokkeklar stil med og uden bold.
Det er vel kun Rodri der er den bedste på sin position når man ser deres hold. Angriberen spiller i Sociedad, højre backen var ved at rygge ud af PL, keeperen er aldrig rigtigt kommet videre og venstre kanten er definitionen af leverpostej. Deres redningsmand i de forgangne runder er reserve i Arsenal.
De har en fælles plan og har prioriteret at alle 11 skal være stærke på bolden, de presser højt, samlet og struktureret, og de er SÅ grundige
- NachoFernández
- Platin bruger
-
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Vold er aldrig godt, men kunne ikke gøre for at jeg blev en lille smule glad lige der. Han fik også Eric med, som nr.2 mest hadet spiller for mig efter Gavi. Begge fortjener ikke engang at være med til VM - I hvert fald ikke Gavi, som på skandaløs vis blev udtaget.Figo-10 post=198397 skrev: Paredes der banker Gavi i gulvet. To tosser.
Paredes er dog en kæmpe nar. Han var også ret aggresiv mod Bellingham, der blot forsøgte at sætte et ord ind.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Af ren nysgerrighed, hvad var problemet med VM i Qatar? Synes det var en underholdende turnering. Eneste minus er jo, at Argentina vandt den, og nok skulle være sparket ud mod Holland, hvor Messi og Paredes begge slap for rødt.NachoFernández post=198361 skrev: Jeg synes, at kvaliteten og underholdningen er langt langt større end for 4 år siden i Qatar, som jo også var fuldkommen skandaløst på så mange måder. Jeg ved faktisk ikke om jeg synes at det i USA er værre. Men det er det nok, fordi det har været skælsættende hvor meget et land kan gå ind og diktere både med dommeren som ikke kunne komme ind, Irans spillere og stab som skulle præstere under andre forhold end resten og så Baloguns omstødelse af et rødt kort. Det har været meget uskønt.
Jeg har været ret "imponeret" af effekten af flere landshold. Det synes jeg bestemt ikke har været skidt.
Nu taler jeg her om selve turnening. Alt var der skete før med migrantarbejderne osv er selvfølgelig fuldstændig tragisk, men jeg forholder mig kun til selve spillet og afviklingen.