Sæsonen 26-27

4 dage 1 time siden #745 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=198388 skrev:

El Siete post=198387 skrev:

Ramos4 post=198378 skrev:

El Siete post=198376 skrev:

Ramos4 post=198374 skrev:

Bogelund post=198373 skrev: ​Hvor skal vi gå efter Rodri.!
Han står alle de rigtige steder og gør alle gode omkring sig. 

​Tror ikke der er en spiller der vil kunne transformere os mere fra dag ét end Rodri. Måske med undtagelse af Vitinha.

​Men det skal vores ledelse på ingen måde nyde noget af. 

​Perez har vitterligt ikke brikkerne på øverste etage til at fatte, hvad Rodri ville kunne bringe.
Han kigger bare på holdkortet og konstaterer at vi jo har Tchouameni på den position allerede.

​Forstår det virkelig ikke. Verdensklasse, vil til Madrid, kan købes billigt og kan gå direkte ind første dag og gøre en kæmpe forskel. Men de skal være Rasmus-modsat i ledelsen åbenbart.

​Perez tror altid han ved bedst.
Senile idiot.
Han tror han er så skide klog med sine halvdårlige gratis forsvarssignings og evige fascination af 16 årige Sydamerikanere.

​Han ville sikkert koste mindre end de 60M man gav for Mastantuono. Tankevækkende.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 dage 1 time siden #746 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Rodri? Ja langt under 60 mil tænker jeg.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 dage 1 time siden #747 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæsonen 26-27
​Nu gik der jo kraftige rygter om at Enrique Riquelme havde en aftale med Rodri. Og Florentino Perez vil selvfølgelig ikke have siddende på sig, at Riquelme ved bedre end Perez hvem der skal spille for Real Madrid. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 dage 56 minutter siden #748 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Hvad er jeg gået glip af? Hvorfor spiller Nico Paz egentlig ikke?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 dage 52 minutter siden #749 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27
Nærmest det mest fortjente mål til VM, Argentina har intet bragt med deres antifodbold. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 dage 50 minutter siden #750 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 26-27
​Jeg synes egentlig ikke Spanien spiller særlig fed eller underholdende fodbold, men der er niveauer. Argentina er virkelig alt det værste ved fodbolden. Fedt Spanien tager den!

4 dage 34 minutter siden #751 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæsonen 26-27
Top fesen reaktion på sejr - alt for meget respekt mellem disse to hold. Kedeligt.

4 dage 31 minutter siden #752 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 26-27
Paredes der banker Gavi i gulvet. To tosser.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Ramos4

4 dage 10 minutter siden #753 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Fantastisk stykke arbejde af Fuente må
man sige og generelt af spansk fodbold som virkelig hiver trofæer hjem. Det er bare et stærkt kollektiv med en klokkeklar stil med og uden bold. 

Det er vel kun Rodri der er den bedste på sin position når man ser deres hold. Angriberen spiller i Sociedad, højre backen var ved at rygge ud af PL, keeperen er aldrig rigtigt kommet videre og venstre kanten er definitionen af leverpostej. Deres redningsmand i de forgangne runder er reserve i Arsenal. 

De har en fælles plan og har prioriteret at alle 11 skal være stærke på bolden, de presser højt, samlet og struktureret, og de er SÅ grundige 

4 dage 2 minutter siden #754 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Rodri fuldt fortjent turneringens bedste spiller. Imponerende kontrol 

3 dage 23 timer siden #755 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27

Figo-10 post=198397 skrev: Paredes der banker Gavi i gulvet. To tosser.

​Vold er aldrig godt, men kunne ikke gøre for at jeg blev en lille smule glad lige der. Han fik også Eric med, som nr.2 mest hadet spiller for mig efter Gavi. Begge fortjener ikke engang at være med til VM - I hvert fald ikke Gavi, som på skandaløs vis blev udtaget.

Paredes er dog en kæmpe nar. Han var også ret aggresiv mod Bellingham, der blot forsøgte at sætte et ord ind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 dage 23 timer siden #756 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27

NachoFernández post=198361 skrev: ​Jeg synes, at kvaliteten og underholdningen er langt langt større end for 4 år siden i Qatar, som jo også var fuldkommen skandaløst på så mange måder. Jeg ved faktisk ikke om jeg synes at det i USA er værre. Men det er det nok, fordi det har været skælsættende hvor meget et land kan gå ind og diktere både med dommeren som ikke kunne komme ind, Irans spillere og stab som skulle præstere under andre forhold end resten og så Baloguns omstødelse af et rødt kort. Det har været meget uskønt. 

Jeg har været ret "imponeret" af effekten af flere landshold. Det synes jeg bestemt ikke har været skidt.

​Af ren nysgerrighed, hvad var problemet med VM i Qatar? Synes det var en underholdende turnering. Eneste minus er jo, at Argentina vandt den, og nok skulle være sparket ud mod Holland, hvor Messi og Paredes begge slap for rødt.

Nu taler jeg her om selve turnening. Alt var der skete før med migrantarbejderne osv er selvfølgelig fuldstændig tragisk, men jeg forholder mig kun til selve spillet og afviklingen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh

Leveret af Kunena Forum