Sæsonen 26-27
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Plastikkirurgi for at få mere markerede kæber… WTFDybbøl post=198438 skrev: Vini Jr. nu med skæg og ny hage/kæbe. Ved sgu ikke helt hvad han har fået lavet efter Brasiliens VM exit. Men anderledes ser han da ud :D
Det er squ lol... man kunne da godt tænke, at han kunne have gavn af at komme under kniven, men hagen var ikke lige det jeg tænkte på...Dybbøl post=198438 skrev: Vini Jr. nu med skæg og ny hage/kæbe. Ved sgu ikke helt hvad han har fået lavet efter Brasiliens VM exit. Men anderledes ser han da ud :D
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Pas. Så meget er jeg ikke inde i det. Men hvor er grænsen så, for du spiller vel kun hvis træneren sætter dig ind?-#7- post=198437 skrev:
Det er nemmere sagt end gjort. Det er så vidt jeg lige ved sådan i spansk arbejdslov at man som medarbejder skal have "retten til at udføre sit arbejde". Hvis vi tager Camavinga som eksempel, vil man så kunne sige at han bliver nægtet at udføre sit arbejde, hvis man fratager ham nummeret og registreringen, og altså dermed fratager ham muligheden for at spille kampe, eller vil man kunne argumentere for at han får lov til at udføre sit arbejde, så længe han får lov til at træne med holdet? Uanset hvad, så er det nok ikke en situation man i klubben har den store lyst til at få afprøvet hos den spanske domstol.NachoFernández post=198435 skrev: Hvis ikke der er plads i truppen til en overflødig spiller, som ikke skal spille, så er der bare ikke plads i truppen. Ingen har krav på at være blandt de 25 foretrukne spillere som skrives ind hvis planen alligevel er at de får 0 minutter. Især hvis de står i vejen for at kunne hente en vigtig spiller.
Jeg synes det er ærgerligt hvis vi ikke henter en dygtig spiller fordi vi ikke kan sælge dem som alligevel ikke skal spille en rolle. Om du spiller 0 minutter over en hel sæson og er registreret eller spiller 0 minutter over en hel sæson og ikke er registreret kan vel være ligegyldigt. Får man at vide, at der ikke er en plan med en og at man ikke komme til at spille, så kan det nærmest gå ud på 1, tænker jeg. Vi er ikke forpligtet til at bringe nogen i spil
Men om der ligger en lov omkring det ved jeg ikke.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Real Madrid vil nu forhøre sig hos Manchester City om Rodri er til salg.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er også en slags ko-vending. Siden VM 2018 har han gået efter franske spillere. Han fik lige hentet Konaté, mens Laporte måske er på vej til Barca nu. Jeg siger ikke, at man ikke kan begå fejl, men at man må ændre kurs, når det giver mening.Ramos4 post=198444 skrev: Det er sådan en signing der kan vende hele min forhåbning for en sæson.
Men en kontrolleret midtbanespiller kan virkelig ændre meget. Kan tydelig huske, hvordan holdet blev forvandlet, da Kroos kom til. VM og CHL viser, at der skal teknik til for at vinde de store trofæer.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Men tror i stadig at Perez vil forsøge at gå efter hans blockbuster move, Olise?
Og hvis ja, hvordan tror i at Mourinho vil stille op i en 4-2-3-1 med indkøbende af Rodri og Olise?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Holdet blev for alvor, forvandlet da Alonso kom til, vil jeg mene.Fondo_Sur post=198445 skrev:
Det er også en slags ko-vending. Siden VM 2018 har han gået efter franske spillere. Han fik lige hentet Konaté, mens Laporte måske er på vej til Barca nu. Jeg siger ikke, at man ikke kan begå fejl, men at man må ændre kurs, når det giver mening.Ramos4 post=198444 skrev: Det er sådan en signing der kan vende hele min forhåbning for en sæson.
Men en kontrolleret midtbanespiller kan virkelig ændre meget. Kan tydelig huske, hvordan holdet blev forvandlet, da Kroos kom til. VM og CHL viser, at der skal teknik til for at vinde de store trofæer.
Jeg savner Pepe :(
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Det bliver spændende at se hvad der sker med Tchou. Jeg tror ikke det giver mening med både Rodri og Tchou på banen samtidigt. Rodri skulle dog opereres, hvis jeg husker rigtigt, så han er vel ude det første stykke tid går jeg ud fra.NachoFernández post=198446 skrev: Hvad tænker I det gør ved de resterende 5 som ikke spiller i forsvaret? Jeg antager at Rodri går direkte ind hvis vi henter ham
Så håber jeg at man endelig kommer videre fra Valverde. Jeg håber Mourinho tør sætte ham af holdet. Rodri, Bellingham og Guler bør styre midtbanen