Sæsonen 26-27

2 dage 2 timer siden #793 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 26-27
Vini Jr. nu med skæg og ny hage/kæbe. Ved sgu ikke helt hvad han har fået lavet efter Brasiliens VM exit. Men anderledes ser han da ud :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 2 timer siden #794 af Estadio Santiago Bernabéu
​Den tror jeg nu ikke bliver så svær af flere årsager. Først og fremmest kan man tildele ham arbejde der er relevant i forhold til kontrakten. Træningspas og Castilla kampe. Dernæst kan man henvise til FC Barcelona der flere gange har frosset spillere ude. Så den bliver ikke risikabel på nogen måde. Men vi er en klub der opfører os ordentligt overfor modstandere, klubber og spillere.

2 dage 1 time siden #795 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27

Dybbøl post=198438 skrev: Vini Jr. nu med skæg og ny hage/kæbe. Ved sgu ikke helt hvad han har fået lavet efter Brasiliens VM exit. Men anderledes ser han da ud :D

​Plastikkirurgi for at få mere markerede kæber… WTF

2 dage 1 time siden #796 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Dybbøl post=198438 skrev: Vini Jr. nu med skæg og ny hage/kæbe. Ved sgu ikke helt hvad han har fået lavet efter Brasiliens VM exit. Men anderledes ser han da ud :D

​Det er squ lol... man kunne da godt tænke, at han kunne have gavn af at komme under kniven, men hagen var ikke lige det jeg tænkte på...

2 dage 1 time siden #797 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27

-#7- post=198437 skrev:

NachoFernández post=198435 skrev: ​Hvis ikke der er plads i truppen til en overflødig spiller, som ikke skal spille, så er der bare ikke plads i truppen. Ingen har krav på at være blandt de 25 foretrukne spillere som skrives ind hvis planen alligevel er at de får 0 minutter. Især hvis de står i vejen for at kunne hente en vigtig spiller.

​Det er nemmere sagt end gjort. Det er så vidt jeg lige ved sådan i spansk arbejdslov at man som medarbejder skal have "retten til at udføre sit arbejde". Hvis vi tager Camavinga som eksempel, vil man så kunne sige at han bliver nægtet at udføre sit arbejde, hvis man fratager ham nummeret og registreringen, og altså dermed fratager ham muligheden for at spille kampe, eller vil man kunne argumentere for at han får lov til at udføre sit arbejde, så længe han får lov til at træne med holdet? Uanset hvad, så er det nok ikke en situation man i klubben har den store lyst til at få afprøvet hos den spanske domstol. 

​Pas. Så meget er jeg ikke inde i det. Men hvor er grænsen så, for du spiller vel kun hvis træneren sætter dig ind? 
Jeg synes det er ærgerligt hvis vi ikke henter en dygtig spiller fordi vi ikke kan sælge dem som alligevel ikke skal spille en rolle. Om du spiller 0 minutter over en hel sæson og er registreret eller spiller 0 minutter over en hel sæson og ikke er registreret kan vel være ligegyldigt. Får man at vide, at der ikke er en plan med en og at man ikke komme til at spille, så kan det nærmest gå ud på 1, tænker jeg. Vi er ikke forpligtet til at bringe nogen i spil 

Men om der ligger en lov omkring det ved jeg ikke. 

2 dage 1 time siden #798 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det ser ud til at Perez har skiftet mening efter at have mærket pres fra Socios.

Real Madrid vil nu forhøre sig hos Manchester City om Rodri er til salg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, NadaMás, El Siete

2 dage 1 time siden #799 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Det er sådan en signing der kan vende hele min forhåbning for en sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

2 dage 48 minutter siden #800 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=198444 skrev: Det er sådan en signing der kan vende hele min forhåbning for en sæson.

​Det er også en slags ko-vending. Siden VM 2018 har han gået efter franske spillere. Han fik lige hentet Konaté, mens Laporte måske er på vej til Barca nu. Jeg siger ikke, at man ikke kan begå fejl, men at man må ændre kurs, når det giver mening. 

Men en kontrolleret midtbanespiller kan virkelig ændre meget. Kan tydelig huske, hvordan holdet blev forvandlet, da Kroos kom til. VM og CHL viser, at der skal teknik til for at vinde de store trofæer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

2 dage 11 minutter siden #801 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Hvad tænker I det gør ved de resterende 5 som ikke spiller i forsvaret? Jeg antager at Rodri går direkte ind hvis vi henter ham

1 dag 17 timer siden #802 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 26-27
Dejligt hvis Perez reagere nu. Rodri kan muligvis blive vigtig både på banen og på træningsbanen. Spansk, erfaring, ledertype.

Men tror i stadig at Perez vil forsøge at gå efter hans blockbuster move, Olise?

Og hvis ja, hvordan tror i at Mourinho vil stille op i en 4-2-3-1 med indkøbende af Rodri og Olise?​

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 dag 15 timer siden #803 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 26-27

Fondo_Sur post=198445 skrev:

Ramos4 post=198444 skrev: Det er sådan en signing der kan vende hele min forhåbning for en sæson.

​Det er også en slags ko-vending. Siden VM 2018 har han gået efter franske spillere. Han fik lige hentet Konaté, mens Laporte måske er på vej til Barca nu. Jeg siger ikke, at man ikke kan begå fejl, men at man må ændre kurs, når det giver mening. 

Men en kontrolleret midtbanespiller kan virkelig ændre meget. Kan tydelig huske, hvordan holdet blev forvandlet, da Kroos kom til. VM og CHL viser, at der skal teknik til for at vinde de store trofæer.

​Holdet blev for alvor, forvandlet da Alonso kom til, vil jeg mene.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 1 dag 15 timer siden ved Madridista02. Begrundelse: Hyg
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 dag 14 timer siden #804 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27

NachoFernández post=198446 skrev: ​Hvad tænker I det gør ved de resterende 5 som ikke spiller i forsvaret? Jeg antager at Rodri går direkte ind hvis vi henter ham

​Det bliver spændende at se hvad der sker med Tchou. Jeg tror ikke det giver mening med både Rodri og Tchou på banen samtidigt. Rodri skulle dog opereres, hvis jeg husker rigtigt, så han er vel ude det første stykke tid går jeg ud fra.

Så håber jeg at man endelig kommer videre fra Valverde. Jeg håber Mourinho tør sætte ham af holdet. Rodri, Bellingham og Guler bør styre midtbanen

Leveret af Kunena Forum