Sæsonen 26-27
Ifølge Betfair - verden største bettingfirma -, og andre bettingfirmaer, er Harry Kane nu pludseligt igen smalt favorit til Ballon D'or tæt efterfulgt af Lamine. Messi, Rodri og Mbappe ligger lidt længere nede under dem.
Før VM-finalen lå det mellem Messi og Lamine. Og eftersom spanierne vandt VM troede jeg, at det var afgjort, men Lamines (fortsatte) sløje spil i finalen har tilsyneladende tippet balancen nu.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Lamine fortjener på ingen måde Ballon dor. Fuldstændig anonymt VM.Kasillas post=198414 skrev: Holy freaking moly!
Ifølge Betfair - verden største bettingfirma -, og andre bettingfirmaer, er Harry Kane nu pludseligt igen smalt favorit til Ballon D'or tæt efterfulgt af Lamine. Messi, Rodri og Mbappe ligger lidt længere nede under dem.
Før VM-finalen lå det mellem Messi og Lamine. Og eftersom spanierne vandt VM troede jeg, at det var afgjort, men Lamines (fortsatte) sløje spil i finalen har tilsyneladende tippet balancen nu.
Jeg forstår ikke Mbappe ligger så langt ned. Ligeså godt VM som Messi, foruden en finaleplads. Topscorer i La liga og CHL OG VM.
Det er i mine øjne fortjent nok hvis Kane vinder den dog. Individuelt set ligger han nogenlunde ligeså godt som Mbappe, men han har så vundet et par titler i Tyskland.
VMs bedste spiller tigger og beder nærmest om at komme til Real Madrid.El Siete post=198413 skrev: Det er direkte uansvarligt hvis klubben ikke går efter Rodri med det samme, og ledelsen kommer til at høre for det hele sæsonen hvis de ikke gør. Jeg har sjældent set en mere ligetil og logisk handel klubben kan foretage, og samtidig vil det være utroligt nemt og billigt at gennemføre. Men kender vi Perez ret så holder han stædigt fast i at Tchouameni og Valverde er verdensklasse sammen.
Spanien er nu europamestre og verdensmestre, og det er skræmmende hvor lille en del Spaniens største hold har i det. Mere spansk islæt på holdet, tak.
Han vil kunne erstatte det vi har manglet siden Kroos.
No-brainer.
Men ikke for Florentino.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Alene på sine boldkunstskaber burde han haft 2-3 guldbolde, men sådan fungerer det jo ikke.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Vi havde en situation hvor dommeren dømmer frispark til Spanien. Messi kigger mod dommeren og brokker sig nærmest før han sparker bolden en halv banelængde i protest. Det NEMMESTE gule kort nogensinde men nej damohbar post=198411 skrev: simpelhen så fedt at se at Spanien havde koden til at ødelægge the Matrix for der var godt nok igenigen rigtig mange manglende domme og underlige dommerafgørelser, herunder det fejlagtige annullering at et helt igennem korrekt mål.
Og hvor er det fedt at se at Messi gik glip af hele 3 titler på en enkelt aften (vm, turneringens spiller og topscorer).
Han er god men hold da op hvor er der bare curlet for ham nu to turneringer i træk! Seriøst - han laver frispark på modspillerne og alligevel så får han selv frisparkene. I FIFAs verden så er der frispark til Messi hvis man ikke flytter sig fra hans bane uanset hvor han løber.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Hvis jeg var Maresca og skulle til at overtage City, så ville jeg se en Rodri tilbage i topform og gøre det meget klart at han skal være på holdet og at han ikke er til salg. De penge han formodes at koste er måske så små at de ikke er i nærheden af værdien i en CL- eller PL-triumf.
Så er vi sikre på at det er så simpelt at vriste ham fri?
Det kan ikke blive vanvittigt dyrt.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Hvis City kræver €65 millioner for Rodri.
- Køb
- Vent 1 år på fri transfer
Om 1 år er det ligegyldigt. Hvis vi ikke får ham nu, skal vi have en anden løsning asap.
Vi kan ikke gå en sæson mere med et sejlskib uden ror.