Sæsonen 26-27
The thing blocking the transfer is FLORENTINO PÉREZ. @FabrizioRomano
-
Manden har vundet Ballon d'Or og er lige blevet kåret til VMs bedste spiller.
Hvad er Perez så meget imod?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som 30-årig, tror jeg stadig han har minimum tre-fire gode og stabile sæsoner i sig.
Synes egentlig også truppen har plads til det. Lejes Mastantuono ud kan Bernardo bruges hovedsageligt i højresiden.
Der er selvfølgelig en risiko ved at købe en 30-årig spiller, på en høj løn, som forrige sæson sad ude i et lille år. Men ovenpå to trofæløse sæsoner (hovedsageligt trofæløse grundet en ikke-fungerende midtbane), må det være en risiko man er villig til at løbe.
Køb nu, vi kan ikke gå en tredje sæson uden en styrmand på midten. Desuden er 65M (hvis det er deromkring) peanuts efterhånden, og er nogenlunde den samme pris vi gav for Endrick, Huijsen og Mastantuono pr. styk.Estadio Santiago Bernabéu post=198424 skrev: Poll:
Hvis City kræver €65 millioner for Rodri.
- Køb
- Vent 1 år på fri transfer
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
They believe signing a Spanish, Madrid-born, World Cup winner & Spain captain would be BENEFICIAL.
The obstacle remains Florentino Perez. @ellarguero
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Jeg forstår ikke hvordan man stadig kan støtte Perez efter de sidste 2 år, hvor han tydeligt har mistet forstanden. Det er også super ærgerligt at legender som Roberto Carlos støttede offentligt op om ham. Det er dog klart, når de sidder og tjener penge på at lave ingenting, som ambassadører eller hvad de nu har som titel, og Riquelme netop ville komme ind og rydde op.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Man kunne bruge nogle millioner på at forhandle en opsigelse på plads med fodboldinvalide Mendy, og så kunne man bede Camavinga om at tage sin karriere seriøst, et andet sted.
DC19
Få nu Camavinga og Mendy ud. Lej dem, sælg dem, whatever.
Mendy skal jo bare have lov at gå. Om vi så skal betale noget af hans løn frem til udløb. Who cares.
Men jeg ved heller ikke om lønningerne simpelthen er blevet for gode i Real Madrid, eller om Madrid bare er verdens fedeste by at bo i, eller at man bare ikke gider fortælle spillerne en sandhed, for jeg synes det har været et gevaldigt problem at skille sig af med folk i mange år efterhånden. Faktisk kan jeg ikke pege på en klub hvor spillerne hænger i med næb og kløer, mere end i Real Madrid.
DC19
- NachoFernández
- Platin bruger
-
-#7- post=198432 skrev: Defensa Central meldte for et par dage siden at både Perez og Mourinho er enige om at Rodri kan hentes, men kun hvis man får penge ind for Camavinga, som jo så skal forlade klubben, hvilket franskmanden overhovedet ikke er interesseret i. Defensa Central er dog ikke det mest pålidelige medie, så tag det med et gran salt. Dog vil jeg sige at det giver fin nok mening hvis klubben rent faktisk gerne vil af med noget af dødvægten, inden man henter flere. Lige nu er der mig bekendt kun nummer 2, 4, 9, 19 og 20 til rådighed. Og man har Dumfries, Bernardo Silva, Konate, Endrick og Cucurella som skal have et nummer. Nummer 25 går vel oftest til en målmand, eller også SKAL det gå til en målmand, der kender jeg ikke lige reglerne godt nok.
Man kunne bruge nogle millioner på at forhandle en opsigelse på plads med fodboldinvalide Mendy, og så kunne man bede Camavinga om at tage sin karriere seriøst, et andet sted.
Jeg tror vi fandt ud af sidst, at trøjenummeret 25 ikke behøver at gå til en målmand (Vini og Rodrygo har haft det f.eks.) selvom det er kutyme, men (!) det er rigtigt at ud af de 25 truppladser er tre af dem reserveret til målmænd, så der er kun plads til 22 markspillere.
Det er nemmere sagt end gjort. Det er så vidt jeg lige ved sådan i spansk arbejdslov at man som medarbejder skal have "retten til at udføre sit arbejde". Hvis vi tager Camavinga som eksempel, vil man så kunne sige at han bliver nægtet at udføre sit arbejde, hvis man fratager ham nummeret og registreringen, og altså dermed fratager ham muligheden for at spille kampe, eller vil man kunne argumentere for at han får lov til at udføre sit arbejde, så længe han får lov til at træne med holdet? Uanset hvad, så er det nok ikke en situation man i klubben har den store lyst til at få afprøvet hos den spanske domstol.NachoFernández post=198435 skrev: Hvis ikke der er plads i truppen til en overflødig spiller, som ikke skal spille, så er der bare ikke plads i truppen. Ingen har krav på at være blandt de 25 foretrukne spillere som skrives ind hvis planen alligevel er at de får 0 minutter. Især hvis de står i vejen for at kunne hente en vigtig spiller.
DC19